juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Babyhope balen he die buiken... Maar goed zal niet minder gaan worden tot het einde denk ik
    En ja ik baal hier zo van.. Is wel even het laatste wat ik erbij kan hebben met het KDV. Morgen weer bellen en overleggen ivm de observatie.. Moet natuurlijk financieel ook te doen zijn...

Maar vind die observatie op zich niet erg want wij vermoeden dat Jamie een vorm van ADHD heeft alleen willen ze bij het consultatiebureau pas testen vanaf 5 jaar onder het mom van we willen er geen stempel op drukken.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En Saskia ik ben echt blij met jou haha.... Ik ben dus ook zoveel ongeveer aangekomen!!!!! Maar schaam me rot door alle reacties... :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ok dan krijg je dat natuurlijk ook weer dat de kosten natuurlijk voor de ouders zijn pffff.
    weet je ik vind zoiezo de laatste tijd dat je dat zoveel hoort dat de kleintjes iets mankeren, wel zielig eigenlijk toch..
    maar heeft hij die buien al langer dan?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en mamalijntje niet schamen hoor.. ik ben door het spuiten van alle hormonen 36 kilo aangekomen in 2 jaar tijd,en nu in totaal 7 kilo weet je hoeveel moeite ik heb gedaan om eerst 40 kilo af te vallen pff en nu moet ik het dadelijk weer doormaken

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja Jamie is gewoon heel druk.. Altijd luid en soms ook baldadig maar niet onhandelbaar.. Dat valt mee maar hij heeft de juiste benadering nodig! Maar gaat vast goed komen.. Morgen weten we meer.

En ja dat is ook niet niks! Hopelijk valt het straks mee voor je om het eraf te krijgen! Alle respect voor jou! Alles voor je meissie!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx meiss haha en ik moet zeggen ben al niet de slankste want ik heb gewoon zwaar overgewicht maar ik was dus al 40 kilo afgevallen van mijn 19de tot 23 a 24 jaar, en nu moet het weeer hahhaa:) al zegt mijn verloskundige en de gyn dat ik meer vocht enzo in mijn lichaam heb van de hormonen spuiten en dat die er dus na de bevalling wel af gaan, ben benieuwd dan!!!

meiden waar smaakt bitter lemon naar??

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    uhhh naar bitter lemon ;) haha...

Ja dit is ook anders hoor. Met Jamie kwam ik ook flink aan en 6 dagen na de bevalling was er 17 kilo af... Allemaal vocht en troep.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha dus gewoon bittere citroen dan:) hahahhaha

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ babyhope, mijn man heeft inderdaad heel erg veel last van zijn peesontsteking. Hij moet ook 2 keer per week naar de fysio daarvoor en de schouder een beetje proberen te ontzien, maarja probeer dat maar eens :S.
    En nee we waren ook niet van plan alles tegelijk te doen hoor :) maar het zou wel makkelijker geweest zijn als het kon ;)

Ohw wat fijn mamalijntje, ik dacht dat ik de enige was die zoveel (voor mijn gevoel veel) aangekomen was. Nouja die overtollige kilo's zijn natuurlijk niet fijn, maar snap wel hoe je je voelt. Maar je moet je er niet voor schamen hoor, de één komt gewoon meer aan als de andere tijdens de zwangerschap. Maar als je zo om je heen hoort en hier op zp leest dat iedereen maar een paar kilo aangekomen is, is dat best frustrerend.
    Maarja, komt vast wel goed allemaal toch?
    Gewoon flink sporten na de bevalling, zodra het weer kan en mag dan :)

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik had voor mijn verlof ook heel weinig last van harde buiken en ik dacht even dat ik er vanavond niet veel last van zou hebben maar helaas zit nu al een paar uur met harde buiken, en die meid die vind het ook niet grappig want ze is ontzettend druk

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @babyhope: Join the club, ik heb al sinds 20weken last van de Ischias en klinkt idd precies hetzelfde als bij jou, ben ook paar ker door mijn been gezakt door pijnscheuten, bij mij begon het bij mijn linkerbil en eindigde als het heel erg was tot onder aan mijn kuit, eruuugg vervelend!
    Bitter lemon is kei lekker hihi, ben er gek op! Ik houd niet van verse citroen eten ofzo dat is echt te sterk voor mij, ma bitter lemon heeft gewoon een lekker smaakje hihi en is ook een goeie dorstlesser als het heel warm is! Ik vind tonic veel viezer en sterker smaken!

@mamalijntje: Hoop dat jullie er een beetje uit kunnen komen voor Jamie, lijkt me niet gemakkelijk en vooral geestelijk moeilijk omdat je denkt dat je kind iets mankeert. Hoop dat ze er een beetje achter kunnen komen wat het is en dat ze een oplossing kunnen vinden hoe je ermee om kunt gaan:)

@nachtzon: doe je wel rustig aan meid, de thuiszorg komt niet voor niks he;) je moet wel wat werk voor der laten liggen haha, weet hoe killing die nesteldrang is ( had het bij Mikail ook een dikke week ), ma laat de poetsvrouw ma eens goed werken, daar worden ze toch voor betaald;)

Vandaag het wiegje gehaald voor de beeb, ben helemaal happy:D Volgend weekend gaan we de duowagen halen en dan zijn we er klaar voor!:D Er blijft dan alleen nog de geboortesuikertjes over, ma die gaan we ook volgende week halen:) Had een kei goeie voedingsbh gescoort van de prenatal voor maar 9euro ( kost normaal bij hun 60euro! ) helaas kon ik hem niet passen in de winkel en ja hoor heb ik weer...hij is te klein:( had al extra een maat groter gepakt ma toch is ie te klein, morgen dus ma even gaan ruilen. Ook een voedingstas gescoort voor 10euries:D en een mooi setje voor mikail voor ma 5euro:D

Flink wat harde buiken gehad vandaag, ma heb dan ook wel veel gelopen vandaag. Morgen overdag even poetsen en appeltaart maken en dan weer naar "onze" winkel, jaja manlief gaat met schoonbroer samen werken:D

Fijne nacht allemaal! xxx

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!! Hier heerlijk geslapen.. Gelukkig

Saskia succes vandaag! (je moest toch naar de verlos?)

Adorble dat is geen geld zeg! Hopelijk kan je de bh nog ruilen. Ik moet eigelijk ook nog bh's maar vind het zonde van mijn geld voor die paar dagen... Maar voor dat geld kan je het nog eens doen!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ja idd, ik vond het ook zonde, ma ze zijn zoo handig tijdens de bv!!! Had er al 1liggen van de prenatal toen ik bv gaf aan mikail en die is echt super, mja een 2e is natuurlijk wel handig voor als de ander in de was zit, dus heb er ma geluk mee, nu ma hopen dat ik hem kan ruilen en of er nog wel een is in mijn maat.

Fijn dat je zo goed hebt geslapen! Kun je er weer even tegenaan vandaag:)

Hier ook redelijk geslapen, ma mikail werd wakker vanacht en wilde niet meer gaan slapen, dus die heb ik ma bij mij in bed genomen, want ik was bekaf, we zijn net een half uurtje wakker dus kun je nagaan hihi.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha, 2 halve is ook 1 geheel he :p lol

niet schamen! ik ben bij mijn eerste 31 kg aangekomen :p dus weet er ook het fijne van, bij mijn dochter 18kg...

vrij bitter :p :D

ik doe niet veel, heeel langzaam en vooral op mijn gemak :) vandaag lekker luie dag :D

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je, ik moest inderdaad naar de vk. Kom ik er achter dat ik dus al veel langer en vaker last heb van harde buiken. Maar ik dacht dat het wat anders was hahah.
    Verder was alles weer goed en van de vk mag de baby komen.
    Dus ik heb hem/ haar al even toegesproken, denk alleen niet dat het helpt haha ;)
    Fijn dat je zo goed geslapen hebt, hier wat minder.
    Volgens mij heb ik een gekneusde rib ofzo, het doet zo ongelofelijk zeer en de baby vind het leuk om juist tegen die rib aan te liggen :(.
    Maarja nog een paar weekjes :)

Hahha inderdaad nachtzon 2 halve is ook 1 hele :D

Adorable, das nog is leuk shoppen :)

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes
    25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1
    8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1
    9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1
    9 juni - Jongmam - meisje - 2
    11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3
    11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2
    16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2
    16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1
    23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1
    24 juni - Sjolie 2
    24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3
    25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2

Afsprakenlijst:

25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??)
    27 mei - babyhope - controle vk
    30 mei - Dees1985 - controle vk
    31 mei - Adorable - Controle Gyn
    31 mei - SaskiaLW87 - controle vk
    07 juni - Adorable - Controle Gyn
    14 juni - Adorable - Controle Gyn

:):):)Geboortes:):):):

Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna
    Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper
    WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna
    Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee

Vlindertjes:

Babs81 - 7 weken
    Rianne1984 - 8 weken
    Marrr - 10 weken

17. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Heey meiden!
    Weer even wat tijd om hier te kletsen!Heb even een stukje bijgelezen, laatste loodjes he voor jullie!En over gewicht hoef je je niet zo'n zorgen te maken hoor, de een komt gewoon veel aan maar is het mischien ook sneller weer kwijt. Ik was totaal 16kg aangekomen en ben er nu in 1 week al 9 kwijt waar ik niks voor heb hoeven te doen!
    Borstvoedingsbeha's zijn inderdaad eeerg handig! Ik heb er 2, toen bij de H&M gekocht en gebruik ze tot nu toe continu.
    Vandaag de laatste dag kraamzorg gehad HEEERLIJK!Lieve vrouw hoor, maar was er de laatste dagen wel klaar mee. Zij had hier ook niet veel te doen omdat alles zoo goed gaat, ja het huishouden dan maar we hebben geen groot huis dus..
    Alles gaat goed met de kleine meid, ook de borstvoeding loopt goed en ze slaapt er steeds 4 uur op!
    Vanmiddag gaan we voor het eerst lekker buiten wandelen met haar:)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Weesje fijn dat alles goed gaat... Ga je ons nog spammen met mooie fotos :p ben heel erg benieuwd namelijk!!
    En heerlijk he die kraamzorg de deur uit.. Huis weer helemaal van jullie zelf!
    En heel veel plezier vanmiddag meis!

--

Saskia hoe is het bij de VK gegaan????

--

Zit er hier eventjes doorheen.. Dame is volgens mij nu ingedaalt maar de harde buiken worden steeds heftiger met krampen... Nog niet regelmatig maar ben er niet blij mee.

Morgen op controle en we hebben toch echt nu vragen... :( Ook willen we weten of haar niertje nog steeds vergroot is.. Daar hebben we nu steeds geen antwoord op gehad.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Fijn dat alles zo goed gaat Weesje! Wauw 1 week al! Zitten wij hier nog af te wachte haha bah wat flauw:p Hihi nee grapje:p Ben blij dat ik nog even de tijd heb om echt alles klaar te maken, moet nog even de lakentjes van het wiegje wassen samen met de verkleiner van de maxi-cosie, mijn zhtas inpakken ( alles ligt klaar op de wasmachine, ma loop er steeds ma langs haha, geen zin om de tas te pakken:p )
    Ben ook erg benieuwd naar jullie baby-foto's:D

@mamavan3: wat hebben jullie mooie foto's zeg! Echt prachtig!!! Hoe gaat het verder met jullie??

@saskia: aii, heb je dat ook aangegeve bij je vk dat je zo'n last hebt van je rib? Lijkt me erg pijnlijk! Lekker rustig aan doen!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Saskia lees het nu pas... Stom zeg helemaal je post gemist. Maar fijn dat alles goed was en super dat het nu mag gaan komen.. Maar ja daar heb je niks aan haha... Kleintjes komen op hun eigen tijd.. (meestal) Maar balen van je rib. Klinkt bekend hoor. Lees het bij meerdere die gewoon een beurse rib hebben of blauwe plekken...

Deel Deze Pagina