weeën duren ongeveer een minuut en stijgen... dus je begint het te voelen, dan wordt het erger, erger erger erger dan hoogtepunt en dan zwakken ze weer af ongeveer een minuut lang
ach heb jij gerust maar ego-momentjes, die hebben we namelijk allemaal wel eens Ik heb net een hele zak shoko-toffees gegeten whahahaha en nu voel ik me misselijk
weeen zijn inderdaad soort pijnscheuten van een minuut lang. Eerst komen ze om het uur ofzo en dan om het half uur en dan straks om de 5 a 6 minuten. Dan heb je het wel door. Ik had mijn eerste weeen niet eens door. Was 38 weken zwanger en was helemaal nog niet bezig met bevallen.. Dacht dat ik wat verkeerds had gegeten (was om 18:30). Achteraf gezien waren dat dus al mijn eerste weeen. Maar ik denk inderdaad dat er bij jou iets verkeerd is geschoten in je rug, of spiertje verrekt..
ik ook mamavan3, maar ik laat me heeeeeeeeeeeeeel zelden gaan ben blij maar 3,5 kilo bijgekomen te zijn, hoeft voor mij echt niet meer hoor
heb net ff stiekem een magnum almond gehaald mmmmmmmmmmmmmm ik ben er maar 6,5 kilo bijgekomen dus valt nog mee
whaaaaaaa houd op dan krijg ik ook zin in ijs ik ga even gezond doen we gaan de hond even uitlaten zoonlief is inmiddels wakker! Ik ben zo plus minus 10 kilo aankomen!
ik heb nog magnum in de vriezer, maar mn zin naar schoko is nu ff weg he nog een paar berichten en we zijn aan 100