licht bruin is oud bloed zeggen ze.. als je het echt niet vertrouwd meiss gewoon even bellen hoorrr..
trouwens ik moet zeggen dat ik dat nu ook wel meer heb als anders hoor.. maar idd geen bloed maar afscheiding duhhh ik las je vraag niet goed
Leuke fotos heb je geplaatst!!! En een schattig neefje zeg! -- Ik kijk even hoeveel eruit gaat komen.. Heb natuurlijk die krampen en harde buiken gehad. Misschien een klein bloedinkje gehad... Maar het rommelt alweer lekker.....
Goedemorgen!! Wat is er hier al lekker veel gekletst vanochtend! @mamalijntje; kan geen kwaad hoor, kan inderdaad oud bloed zijn maar kan dus ook een stukje slijmprop geweest zijn. Hoeft in ieder geval niks te betekenen. Ik heb hier nu al bijna een week continu wat bloed bij mijn afscheiding zitten (echt bergen met slijm trouwens Sorry voor de details). Straks mag ik weer naar de verloskundige, ben benieuwd hoe mijn bloeddruk daar weer is en of ik weer doorgestuurd wordt. Hier thuis heb ik een automatische meter en die geeft wel steeds redelijke waarden aan, hoop dat ik dat daar straks ook heb!
glacier is ijsfabrikant, maar dan eentje zoals een shokolatier, alles handgemaakt en in kleine porties
mlien en mamalijntje, om ter eerst he ik ga nog eens gokken... MLien, jij bevalt op zondag 29 mei om 2:23uur Mamalijntje, jij moet wachten tot donderdag 2 juni om 14:48 eens zien hoe juist dat ik lig... in een ander topic lag ik er een paar keer maar een uur naast
Stukje in de telegraaf over thuisbevallingen: 'Thuis bevallen beter' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Mlien had het gelezen... Maar ik deel deze mening niet Nachtzon hihi krijg er kippelvel van!! Zou wat wezen.. Dat is al volgende week...
hahaha ja ijsboer ja In het Frans zeggen we Glacier, ik vergeet af en toe echt even hoe iets ook alweer in het NL heet, omdat ik nu al bijna 4jaar dagelijks frans spreek @nachtzon: en ikkeee???
hihi nja dan ga ik in ieder geval niet overtijd haha, hoe kom je daar trouwens bij nachtzon? op gevoel of?
weet je mijn eerste gevoel zei bij jouw al volgende week, maar ik ben er toch op teruggevallen... ja puur gevoel... vond het wel geinig op dat andere topic (nog minder dan 100dagen te gaan of zoiets) dat ik wel zo veel goed had en echt maar een uur ernaast