Als ik de 35 weken haal gaan ze een geplande keizersnede plannen voor in week 38.. Maar dan nog kan het eerder gebeuren!
ja, oke is zo. maar je weet wel dat ze met 38 weken gehaald worden. wij moeten allemaal maar afwachten wanneer het gebeurt haha..
haha ja dat is in ieder geval zeker als het een keizersnede wordt.. Dan komen ze in week 38. Tja mijn zoon kwam ook bij 38 weken dus ben niet gewend om tot 40 of 42 weken door te lopen
haha wat een luxe! moet zeggen dat het allemaal wel spannend wordt nu. had even een lijstje gemaakt met dingen die ik nog Moet doen. nou is best veel. volgende week maar een sport bh aan schaffen voor de stuwing tegen te gaan. weet alleen niet of ik deze maat moet aanhouden of mijn oude maat. ik slaap altijd in truitjes dus moet nog een pyama kopen haha vluchtkoffer klaar zetten, gelukkig heb ik nog 8 wken te gaan.
hihi! Ik heb die goedkope sportbh van de hema en die werken echt perfect vorige keer. Kan ze nu ook weer aan.. tja dat is het voordeel van 2de kindje je hebt het meeste wel in huis. Moet alleen nog vitamine d en k, luiers en een voedingskussen dan heb ik het volgens mij wel. Ik ga strakjes ook eens mn vluchtkoffertje maken stond bij mij zoon niet klaar...oeps!
morgen dames gister gyn gehad: meiden deden het super. Ze zijn beide ongeveer zo 1700 gram de linker iets kleiner maar kon die niet precies meten aangezien hij het voetje niet kon vinden. Verder ligt onze linkermeid er nog steeds gezellig in stuit en wordt het dus een keizersnede. Verder zag de gyn wel dat ik het echt zwaar had. Hij gaat ze nu waarschijnlijk bij 37 weken halen. Eerst werd gezegd 38. Dus ben benieuwd Straks naar borstvoedingscursus ben benieuwd!!
Had je het nog gezegd van die buikpijn / weeen? Wat je dacht? Gelukkig is alles goed en doen de meiden het goed. Moet zeggen dat hun gewicht me meevalt niet extreem licht toch? Weet niet wat baby's nu horen te wegen eigenlijk. Gisteren kwam schoonmoeder en schoonzus ineens langs, was wel gezellig maar we hadden echt zoiets van als de aandacht niet naar mij komt kom ik wel naar de aandacht haha. Schoonzus is dan gelukkig wel normaal maar mijn schoonmoeder doet zo overdreven met de kleine! Ach het was wel gezellie!
gefeliciteerd nachtzon! Sammie-ik denk je nieuwe maat beha halen, tenminste dat ga ik doen denk ik. Heb je zo'n sportbeha echt nodig dan? Op mn lijstje staat alleen voedingsbeha's en compressen? Wordt trouwens ook erg zenuwachtig hoor sammie, had zelf ook mn lijstje gemaakt wat ik nog moest halen en doen in mijn verlof en dan lijkt het nog heeel wat maar is eigenlijk allemaal zo gedaan Mama van 3-37 weken das al 0ver 6 weken!Spannend!Fijn dat de meiden het goed doen
weesje, ik heb gelezen omdat ik geen bv ga geven dat je borsten strak moeten zitten en geen ruimte moeten krijgen voor stuwing. dus ik ga ze wel aanschaffen in mijn nieuwe maat. heb het nagevraagt bij vk hier en die zei dat ook. verder heb ik al compressen in huis aangezien mijn borsten regelmatig lekken ach het lijstje is in 1dag afgewerkt, maar moet gewoon veel kopen haha.. ga volgende week maar eens doen en kijken naar een pyama enzo. hoeveel moet je er hebben? tijdens je bevalling en erna? moet je er ook rekening mee houden dat je eventueel moet blijven?
ookee, ik ga wel bv proberen dus zal dan geen sportbeha maar juist voedingsbeha's halen.. Maar mijn lijstje is inderdaad ook zo afgewerkt, moet ook vooral voor mezelf wat dingen halen. Ook pyama's en/of lange shirts. Ik haal in iedergeval een (lang) bevallingsshirt, liefst met knoopjes. Verder dan voor erna mn makkelijke huispak (maar die heb ik dus al), en dan haal ik nog 1 of 2 pyama's voor in het ziekenhuis of thuis. Ik hou er rekening mee dat ik in ieder geval 1 nacht moet blijven in ziekenhuis en neem daar ook de spullen voor mee..als ik meer nodig hebt kan het altijd nog gehaald worden. Oja een zooi ondergoed moet ik ook nog halen, grote onderbroeken of shortjes waar een flink maandverband inkan heb ik begrepen..weet nog niet waar ik het moet halen..denk zeeman of wibra, mja moet ook wel een beetje lekker zitten..
ja denk dat ik het ook maar zo ga doen. verwacht eigenlijk niet dat ik hoef te blijven maja je weet maar nooit!! ik zie mezelf heel makkelijk bevallen en weer naar huis gaan hahaha... weet dat het vaak anders is maar probeer het zo positief mogelijk te bekijken (bang ben ik toch wel) jij moet gewoon voedingsbh's hebben. moet ook alles voor mezelf hebben. voor meneer heb ik alles wel, alleen nog zonnebrandcreme halen. huispakken heb ik ook wel en neem gewoon mijn positie joggings broek mee voor in het ziekenhuis.
ik heb een infectie down under, vrijdag moet ik naar de gyn, hoop dat ik het tot dan wel uithoud...het brand en jeukt, staat knalrood en dubbeldik en ik durf niet eens te vrijen door de pijn... denk dat ik weer een candida infectie/schimmel opgelopen heb, had dat bij al mijn zwangerschappen... verder gaat alles super, zaterdag drukke dag gehad met verjaardagsfeestje van dochter, maar was wel gezellig, al kon je bijna een kraantje aan mijn voet vastmaken zoveel vocht dat ik vasthield... wij zijn ondertussen klaar met alles, moet enkel nog stof voor het kinderwiegje hebben en dan is alles in orde Nu nog zien dat ik de 2 weken vakantie overleef zal dus wel kalmer worden van mijn kant... beter met de kinderen bezig dan dat ze hier hals over kop mijn huis op zijn hoofd zetten
ja het is een beetje stil gevallen hier Weesje, Nachtzon, Adorable, Mamalijntje, Saskia waar zijn jullie???????? Hier beetje verbrand, zon branden harder dan ik door had. Kids doen het goed zijn super druk. 31 weken alweer wat gaat de tijd snel al gaat het mij nog te langzaam. heb zo zin om mn 2 meiden in mijn armen te sluiten!! Nog 6 weekjes
hier nog 8 weken t gaat veel te langzaam adorable heeft nog steeds geen internet, we schrijven af en toe smsje naar elkaar... ow ja, wat ik nog ben vergeten, ik heb mijn gyn gewisseld, deze waar ik tot nu toe bij was wou na de keizersnede de kleine niet gauw geven (tzou minstens 2 uur duren tegen dat ze bij mij zou mogen zijn) en hij deed nooit een afstrijkje of onderzoek downunder... en als ik belde blafte ie steeds, dus echt niet leuk...Ook duurde het hele onderzoek nooit langer dan maar enkele minuten.... en iedere vraag die je stelde leek teveel... nu ga ik dus in een andere kliniek bevallen met een andere dokter, (onze gynaecologen zijn per ziekenhuis hier ingedeeld) die dus het beebje hoogstens een half uur na de operatie al terug aan de mama geeft Vrijdag heb ik dus een afspraak met hem en dan kunnen we alles eens goed bespreken, naar het schijnt is het een dokter die zijn tijd neemt voor zijn patienten en alles goed uitlegt, daar ben ik dus wel absoluut bereid voor om een beetje te wachten