ow nachtzon wat vervelend zo gyn!!! Hier gelukkig ook een gyn die de tijd neemt en al mijn vragen beantwoord! Wij gaan morgenavond naar een info avond van het ziekenhuis zelf over het bevallen in het ziekenhuis. Daarna stellen mijn man en ik een een bevallingsplan op. Ik wil inderdaad ook de kids zo snel mogelijk bij mij mits ze beide gezond zijn natuurlijk enz. Verder geen kunstvoeding en flesjes want wil borstvoeding gaan geven.. Maar dit bespreken we dan volgende week met onze gyn. Ben benieuwd wat hun hanteren na een keizersnede...
Nachtzon, ik dacht ook dat ik weer een schimmeltje had heb de ha gebeld en 3 bolletjes gekregen. Het is nu weer weg en jeuk ook niet meer. Wel heb ik meer afscheiding, maar lees dat meer vrouwen daar last van hebben. Fijn dat je naar een andere gyn kan, hoop dat je nu meer op je gemak zal zijn. Wij hebben ook alles wel klaar, wanneer kan je het bedje opmaken en wanneer de wieg enzo? Wil zo graag de kinderwagenbak opmaken maar het heeft zo weinig zin hahaha Verder hier veel rugpijn en last van mijn buik en steken downunder en liezen Mannetje maak het gelukkig wel goed, want ik voel hem bijna de hele dag. Mama van 3, fijn dat jou meiden het ook zo goed doen! Wanneer krijg je een datum?
hij stoorde me al vanaf begin... en nu ik zelf niet durfde te bellen ivm die infectie vond ik het wel genoeg... ook die minstens 2 uur wachten is iets waar ik absoluut niet mee akkoord ga. Allebei mijn kinderen kreeg ik na de keizersnede reeds op de verkoeverkamer en hier in België dus niet... ik was al bijna van plan om naar duitsland te gaan en daar weer te bevallen...
volgens mij is het in nederland ook zo dat je kindje meteen ziet nadat het geboren is, het word natuurlijk wel even weggehaald moet toch even gecontroleerd worden, maar 2 uur is wel erg lang
Hi Meiden, Ben er nog wel hoor maar merk dat ik gewoon echt minder ver dan jullie ben en me totaal nog met andere dingen bezig houdt.. Daarbij gaat het allemaal een stuk minder. -- Maar om even terug te komen op een keizersnede en de kleine zien.. Als je zelf niet gezond bent op dat moment mag je de kleine ook niet zien. Ondanks de BV die je geeft.. Ik heb Jamie 2 uur niet gezien na de bevalling (wel even het moment van de bevalling) maar daarna moest ik op de uitslaapkamer en daar mogen geen baby's
Hoi meiden Het is idd rustig geweest hier maar het was te mooi weer om binnen te zitten Heb van het weekend gebbq was erg lekker en de dame doet het goed. Verder ben ik al aan het aftellen voor mijn verlof en jullie? Goed hoor nachtzon dat je die overstap hebt gemaakt, echt onacceptabel zo lang weghouden!
ik ben vooral aan het aftellen tot ik mijn baby heb haha.. maar snap dat je toe leeft naar je verlof, moet je dan nog veel doen of heb je alles gedaan? ik heb dit weekend toch maar de boxkleden gewassen, zaten wel in plastic maar toen ik het eruit haalde stonken ze echt naar nieuw. nu zijn ze lekker zacht en ruiken lekker! dus ik heb nu echt alles in de kast gewassen haha kleine man was gisteren echt heel rustig, werd er een beetje bang van. maar als ik hem peste dan reageerde hij wel dus hij zal wel een rust dag gehad hebben nu is hij weer lekker aanwezig. weet ook niet meer zo goed hoe ligt ga vanavond maar weer eens luisteren met de angelsound. mijn buik hangt iets lager is dat normaal?
ja mijn buik is ook lager aan het hangen, vraag me af of ons meissie al ingedaald is, zal het vrijdag zeker vragen
leuk je bent er ook weer! saskia herkennen jullie menstruatie achtige krampen wat uitstraalt naar je benen en rug?
haha saskia dacht t al Hier alles goed, wel is het heir op forum veel rustiger (denk dat dat aan het mooie weer ligt ) Nog 8 weekjes hihihihihi
ja sammie, die heb ik sinds deze morgen, was al even bang dat ik mijn weeën had... ik denk dat het komt doordat de kleine of indaalt, of mss doordat je diaree of zo zal hebben. Als je er niet gerust in bent, bel dan voor de zekerheid eens je VK
normaal 10 juni, maar aangezien ik nu bij een andere gyn ga, kan het zijn dat het een andere datum wordt
ow maak me er geen zorgen over maar ben gewoon aan het zoeken naarw at het kan zijn. lees overal indalingsweeen en voorweeen, nou als dat zou is dan weet ik niet ik de bevalling ga overleven haha
dus jij kan al echt aftellen, wij moeten maar gissen wanneer onze beebjes komen... ik hoop voor je dat 10 juni blijft staan denk dat je daar al flink naar toe leeft.
hebben jullie ook zo last van krampen in de benen snachts? Ik neem al magnesium en andere vitaminen bij en het helpt al ietsje meer... maar toch blijft het lastig...