Ja jootje! Wat stom ik eet de laatste twee weken alleen maar meloen! Vooral watermeloen vind ik zalig.. Drie bakken vol per dag.. Toevallig haha En idd Jamie is even oud als je jongens vandaar dat ik het ook vroeg hoe het ging bij jou.. Jamie is zo druk en dwars.. Zit nu in de fase dat hij alles wil vertellen en als ik even niet luister het 100x achter elkaar gaat zeggen. --- Hier met regelmaat harde buiken.. En bij het lopen krampen in mijn onderbuik en zij.. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken... Wil niet weer voor l*l staan in het ziekenhuis.
Hier geen meloen verslaving. Maar wel een sjagerijnige zwangere! Sorry móet even klagen! Ben het echt spuugzat , slaap bijna niet, mijn buik staat op springen. Continu een harde buik, last van mijn bekken en ik heb een paar olifantenpoten daar zeg je. U tegen.
hahaha dees komt goed schatje!! dat chagerijnige had ik vorige week ook ja, ik was het zo zat in een keer.. hier ook geen meloen verslaving wel een c1000 eisthee bosvruchten verslaving, en appeltjes(pink ladies) haha
Dees ik snap je hoor.. Ben het ook zo zat en dan op mijn hyves van die reacties krijgen dat ik nog niet eens 40 weken ben... Neeeee dat weet ik! haha.. Olifantenvoetjes, dikke buik, niet kunnen bukken en krampen met lopen.. En idd die bekken.. Maar oooo zo leuk Nou ben blij als mijn meissie er is! Babyhope die appels zijn zo lekker! Die at ik in het begin van de zwangerschap!
Ja idd nog geen 40 weken maar die hormonen zijn bij mij nu zo uit balans dat ik bijna zit te janken zo spuugzat dat ik het ben en het lijkt ook wel hoe meer ik er op let des te erger het wordt, krijg steeds meer kwaaltjes erbij. En tuurlijk weet ik ook dat er andere dames zijn die er erger aan toe waren hoor, Mijn zusje b.v. heeft bij beide zwangerschappen ernstige bi gehad en ze kon niks meer. En bij mij viel het ook allemaal wel mee, maar helaas komen die hormonen nu toch als een razende naar boven. Sorry hoor dat ik zo ego ben en aan het klagen kan er op dit moment alleen zo weinig aan doen.
ik had ook geen meloenverslaving maar wel aardbeien en kiwi's heel in het begin sinaasappels... MAAR druiven, daar was en ben ik nog altijd gek op Jolien heeft enorm last van obstipatie... en als ik een glycerinetapje in haar kontje steek duwt ze hem zo weer uit... grrrrr (wat zijn die krengen ook groot, vergeleken met haar klein poepgaatje :'( durfde het er eerst niet insteken.... maar zo een nacht kan ik niet nog eens aan... ze heeft nooit gehuild enkel de hele nacht liggen duwen en duwen en niets kwam er uit... wij lagen al in bed en waren bijna mee aan het duwen... (er komt wel af en toe iets, maar niet echt de moeite...)
dees je mag echt wel klagen hoor!! tuurlijk.. en idd dat andere mensen nu al elke dag bellen, en dan zo`n domme vraag stellen? `nog niks!!!! nee duhh anders neem ik niet op he.. pff word er een beetje moe van eerlijk gezegd... nachtzon hie ris het als ze niet kunnen poepen dat je dan met de thermometertje een beetje moet helpen als ze aan het duwen is, meestal duwen ze het dan zo eruit.
al alles geprobeerd, ze heeft het enorm lastig en thermometer, warm bad massages en knuffels helpen niet... die tapjes waren de enige uitweg... en die wil ze dus niet... we wachten nog een beetje af, nog huilt ze niet echt... ze is eerder verveeld...
Hier zei de kz dat olie niet meer mocht omdat de darmen dan lui kunnen worden. Maar uit uiterste nood zou ik het gewoon doen!
Wij hadden dat bij de tweeling ook, bij ons was het pas helemaal opgelost toen we andere flesvoeding gaven, maar ja, jij geeft borstvoeding he? Dan heb je daar ook niets aan dus... Zielig dat wel... Dees: ik snap helemaal dat je het gehad hebt. Ik heb dat ook namelijk, zit al 2 weken te zeiken dat ik het helemaal gehad heb en dat terwijl het eigenlijk een zwangerschap op rolletjes is. Ik heb ook olifantenpootjes en gewoon overal last van en krijg er ook steeds meer kwaaltjes bij. Ik weet allemaal wel dat het heel speciaal is (heeft ons moeite genoeg gekost om zwanger te raken) maar toch zit ik er ook doorheen nu. Wil gewoon die kleine frummel in mijn armen en niet meer in die buik en ik wil gewoon mezelf weer zijn en niet mezelf alleen maar in de weg zitten... We moeten allemaal nog even volhouden ben ik bang!!!
jootje hier idem dito.. na 2 jaar lang spuiten slikken en strssen, wil ik nu ook onderhand wel mijn eigen lichaam weer eens terug hebben.. ook door al die hormonen die wij hebben moeten gebruiken heb ik 36 kilo extra gekregen, de gyn in het zkh zei dat het de hormonen zijn die ik heb moeten spuiten, en dat die na de bevalling er gegarandeert afgaan, want ik ben nu dus van het spuiten over gegaan in hormoon van de zwangerschap.. dus mijn lichaam heeft geen tijd gehad om die eraf te halen.. ben echt zo blij als ik mezelf dadelijk weer ben..
Ik denk dat het bij mij gewoon het niet kunnen slapen is geweest, heb namelijk de hond van mijn ouders op logee en die loeit snachts dus slaap slecht. Nu was ik toe straks in bad geweest en toen was alles weer over, voornamelijk mijn humeur dus liep weer te zeuren om niks! Volgende keer ga ik maar gelijk in bad. Het is bij ons overigens ook niet zonder slag of stoot gegaan maar wel zonder meds hoor maar had niet verwacht dat zwanger zijn zo'n effect op je lichaam en geest kon hebben!
Zonnebloemolie zou ik gebruiken http://www.gezondheid.nl/medische-dossiers/informatie/Obstipatie%20-%20UMCN.pdf maar volgens mij kan sla olie ook.
Mij zeiden ze dat je niet te veel mag friemelen met de thermometer, omdat dat erg kan gaan irriteren, als het echt niet lukt kun je dat wel een keer doen, ma zeker niet elke keer. Olie hmmzz nooit van gehoord, ma geloof wel dat dat kan werken, heb dat zelf namelijk ook als ik olie heb gegeten dat ik snel naar de wc moet. Vanmiddag bij de gyn geweest, een heel klein beetje meer ontsluiting, vorige keer strak om de vinger en vandaag kon ze er makkelijk in en zelfs wat bewegen. Verder was het wel nog een klein beetje hard, nja we hebben nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag ma we hopen natuurlijk dat dat niet meer nodig is. Oeehhh babyhope donderdag is onze dag Slaap lekker iedereen!!! xxx
He dames, Weer wat nieuws hier vorige week een paar keer slijm verloren en net weer maar dan iets meer en dit keer met wat oud bloed! Zal het dan toch eerdaags gebeuren!?