had ik ook een schimmelinfectie... mijn poesje stond zowat driedubbeldik toen... ook ik kreeg gynodaktarin en die heeft goed geholpen... (had ik overigens in al mijn zwangerschappen...)
Ja echt balen.. Juist nu maar goed morgen moet J naar de huisarts dus zal ik gelijk even zalf/tabletten vragen.. Nu maar zinkzalf opgedaan tegen de jeuk.. En idd helemaal opgezet.
Blijft lastig die verschillende juni topics... Zat bijna in de verkeerde te typen haha Verlies hier nu helder vocht.. Maar ruikt niet. Geen idee wat het is. Is ook niet veel.
Hoihoi, Vandaag gezellig dagje gehad met schoonzus Wat last gehad van voorweeen die gepaard gingen met veel rugpijn, daarna helemaal niks meer en nu is beeb erg actief aan het draaien en doet het wel heel erg pijn down under, echt verschrikkelijke steken samen met harde buiken... Hoop dat het vanacht door gaat zetten, lijkt me wel bijzonder om op de uitrekendatum te bevallen en dan ook nog eens volle maan vanacht We zullen zien houd jullie op de hoogte als er iets veranderd en anders horen jullie morge vroeg weer van me xxx
Idd die steken au! Hier vanavond weer een prop slijm weer met oudbloed en voorweeen voornamelijk in mijn rug! Dit is de enige dag waarom het voor mij niet perse door hoeft te zetten, Mijn overleden oma is/was jarig op de 16e
Goeiemorgen dames klinkt bij jullie beide spannend zeg!! Hier goed geslapen gelukkig. Moest echt even bijslapen. Maar wat een jeuk. Straks zalf ophalen en dan is dit kleine eufeltje ook weer opgelost. Verder alles rustig.. Elke avond ga ik nu naar bed met regelmatige harde buiken maar die krengen doen helemaal niks dus morgen maar eens kijken hoe en wat bij de Gyn. Hij heeft wat belooft dus daar houden we hem aan. Meiden hopelijk zet het door voor jullie!
lieve zus het zou een hele mooie dag wezen om te bevallen ik denk dat oma trots zou zijn als haar 3de achterkleinkind op haar verjaardag geboren zou worden !! dikke kus
Zo.. uitgerekende dames.. al nieuws? Hier gisteravond naar bed gegaan met steken down under maar toch ook wel goed kunnen slapen (heb wel paracetamol genomen). Vannacht op wc stukkie prop verloren volgens mij, maar ach er zet verder toch niets door. Vanochtend naar vk geweest, weer goedgekeurd en kleine lag nog altijd lekker vast in bekken. 22 juni maar weer afspraak gemaakt. Mamalijntje: Nog wat verloren? Anders moet je het misschien even opvangen dan kunnen ze bij vk zo testen of het vruchtwater is of niet. xxx
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 16 juni - dees1985 - controle vk 17 juni - Mamalijntje - Controle Gyn 21 juni - Adorable - ???controle gyn??? 22 juni - Jootje78 - controle vk Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Nachtzon: 27/05/11 om 22:14 >>> Jolien Mlien: 30/05/11 om 09:35 >>> Kian SaskiaLW87: 07/06/11 om 02.52 >>> Milan Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
Jootje zal voor jou ook heerlijk zijn!! Hopelijk mag je snel! -- Hier zalf opgehaald... Wat zalig zeg.. Verlicht gelijk de jeuk. Verder hou ik heel erg veel vocht vast.. Neemt gewoon bizare vormen aan haha.. Maar geen vocht meer. Alleen gisteren avond nog een keertje. Dus zal er echt bijhoren.
heeii meiden, Hier heeft de volle maan in ieder geval niks gedaan hihi. Nog altijd rustig helaas, wel raar deze dag haha, dit is de dag waar we 40weken naar toe hebben geleeft en dan ...komt er niks Gister hoestsiroop gehaald, want heb hele droge hoest en het kriebelt ook nog zo erg, bluuhh heb echt een hekel aan verkouden zijn! Verder opzich wel goed geslapen was alleen zo benauwd. Geloof dat hier iemand had gevraagd of we nog een hondje gingen halen.. Jep dat gaan we zeker nog doen, over een maandje gaan we weer verder kijken, ma hij komt er zeker! Hoe is het bij jou babyhope? Gelukkig dat de creme helpt mamalijntje, lijkt me echt verschrikkelijk zo'n jeuk down under! Hmmzz Dees klinkt wel goed bij jou EN idd zoals je zus al zij, zou ik het super bijzonder vinden om op de dag van je oma's verjaardag te bevallen! xxx
Kan me voorstellen dat het heel raar is nu de echt precies 40 weken bent! Hopelijk mag je snel je kleine mannetje vasthouden!! 40 weken wachten is lang genoeg! Maar je voelt je goed toch?
hmhm nog steeds niet!!! Ik houd jullie goed in de gaten hoor hier ben ik gestopt met borstvoeding. Het wilde gewoon niet. De dames bleven onrustig en vaak na de borst moest ik ze nog een fles geven waardoor ik zo lang bezig was met voeden. En ze wilde gewoon niet slapen. Gister hebben ze bij de 3 uur voeding en 6 uur voeding fles gehad en wonderbaarlijk sliepen ze van 7 uur tot half 11!!!! Normaal maar tot een uurtje of 8. Eens kijken of het zo beter gaat. Het is wel heel dubbel zo hoor, want wilde het liefst bv geven.. maar als zij nog honger hebben kan dat ook weer niet. Sammie, Enyolive, nachtzon, Saskia: hoe gaat het met jullie en de kids??? Dees, mamlijntje, babyhope, Jootje en adorable: Baby's kom nou eens te voorschijn we willen jullie ook kunnen bewonderen!!!
Vond het al zo knap van je dat je het wilde proberen om BV te geven aan twee meiden!! Maar snap je besluit helemaal. Je hebt ze drie weken het beste van het beste gegeven en nu kunnen ze mooi verder groot worden op KV welke ook keigoed is!
idd mamavan 3, je hebt ze aardig op weg geholpen zo en naar de uren dat ze slapen te oordelen ging het beter met de fles Hier heb ik heel de nacht bv gegeven... 1 keer om 21 uur de fles, dan om middernacht BV, om 2:30 had ze last van krampjes, maar niet echt honger, heb ze dan bij mij in bed genomen, waar ze sliep tot om 5:30 waar ik BV gaf en om 9:30 fles...
Ik vind het idd ook erg knap dat je het hebt geprobeert hoor mama van 3!!! En ja als het daarna niet meer lukt of de meiden er geen voldoening mee hebben, dan zit er helaas niks anders op, ma FV is ook super hoor!!! Mikail heeft vanaf 3weken ook FV gehad
mama van 3 ik vind het al knap dat je het uberhaupt geprobeerd hebt!!! Ik heb bij mijn twee jongens gewoon meteen KV gegeven en ik kan zeggen dat ik niet anders meer zou willen. Ze zijn zo supergezond!! En ze sliepen door vanaf het moment dat ik overstapte op voeding voor hongerige baby's als laatste voeding want die van mij konden eten!!! En zo kan je mannetje ook wat meer helpen!!! @mamalijntje fijn dat die creme zo goed helpt. Ik heb ook al tijden megajeuk van onder en opgezette schaamlippen. Is echter geen schimmel, maar ik heb daar dus ook creme voor en die vind ik ook zo fijn!! @adorable... helaas dus niets gebeurd vannacht. Zal je zus wel blij mee zijn, want die is bijna terug en heeft ze niets hoeven te missen hihihi... Maar goed de dag is nog lang. Ben echt benieuwd. Hebben we eigenlijk al wat van babyhope gehoord vandaag?? die is ook uitgerekend vandaag toch? xxxxx