dank jullie wel!! ik weet dat flesvoeding net zo goed is hoor. Timo heeft vanaf 5 weken ook flesvoeding gehad. Maar toch was zo blij dat ze op het begin het wel goed aan de borst deden. Het is gewoon even een dubbel gevoel. Nee idd babyhope waar ben je............... Had ze een buddy?
babyhope is hier ik lag lekker knock out op bed met mijn mannetje haha, die heeft nachtdienst en dan slaap ik zo slecht, dus als hij thuis komt slaap ik met hem mee nog, maar vandaag tot 12 uur pfff helemaal uitgeslapen dus.. ook hier heeft die gekke volle maan of maansverduistering helemaal niks gedaan, en idd adorable hier hebben zo naar toegeleeft,DE UITGEREKENDE DATUM en dan komen de beebjes nog niet mama van 3 ik vind het nogal knap dat je toch 4 weekjes bv hebt gegeven meid,. supertrots mag je op jezef zijn.. dees hoe is het nu??? mamalijntje fijn he als die jeuk meteen stopt hahha.. gelukkig ben je er nu snel vanaf meissie..
Hoi dames, Heb vanacht weer een beroerde nacht gehad heb helemaal niet geslapen! Hele nacht voorweeen in been,buik en rug ik stond om 4.15 alweer onder de douche maar het zette niet door! En het ging niet weg dus heb niet geslapen. Heb gevraagd aan mijn vk of ze wou kijken maar wat een trut ze wou niks forceren. Móet morgen plas inleveren om blaasontsteking uit te sluiten en mocht het dan nog zo zijn dat ik beroerd slaap dan krijg ik slaap medicatie. Het was trouwens niet mijn vaste vk,die leeft namelijk iets meer mee. Sorry dat ik verder nog niets heb terug gelezen maar daar staat mijn hoofd nu even niet naar heb weer last van benen,buik en rug en bekken kan amper lopen en ik ben gesloopt ga zo eerst proberen een uurtje of wat te slapen
oww Dees wat vervelend als ze niet willen luisteren!!! Hopelijk heb je de volgende keer weer je eigen vk! Kom op meid ze komt vast snel!! Je kunt het!! Dikke knuffel voor jou!
Balen Dees daar heb je dus helemaal niks aan gehad! Nu proberen te ontspannen zodat je klaar bent als het echt door gaat zetten.. Einde komt nu echt in zicht!!! -- Hier de hele middag al alleen met Jamie en hij is zo lief! Gelukkig. Zag er al een week tegenop om alleen met Jamie te zijn als manlief werken is maar voor alsnog gaat het super. Wel heel veel harde buiken weer maar verwacht er niks van. Morgen gelukkig naar de gyn. Hoop zo dat hij iets voor ons kan betekenen. We hadden immers een belofte gekregen..
Wat vervelend dees! En het is toch een kleine moeite om even te kijken zou je zeggen he? Hopelijk kun je nog een beetje rust krijgen en wie weet is het wel een combi van een blaasontsteking.... je hoort het wel vaker. Ik heb sinds vanmiddag ook weer continu harde buiken en pijn onderin. Heb ook al een flinke diarree-aanval gehad... zou het wat zeggen? Ik durf er in ieder geval niet meer op te hopen, het schijnt de laatste meiden van de juni-babies niet echt gegund te zijn om gewoon meteen bij het eerste pijntje een bevalling te hebben.....zo zie je maar weer, de ene helft bevalt al in mei, de andere helft wil maar niet bevallen hahahahaha..
alle babys die nu nog in de buikjes zitten... niet mama plagen hoor... die verwachten jullie met open armen!!! haast jullie maar gauw uit de buikjes dan kan papa ook eens knuffelen
Hey meiden, Hier eindelijk even tijd gevonden om jullie op de hoogte te stellen. Allereerst wil ik Sammie ontzettend bedanken voor het buddyen. Ik had de kracht niet om jullie op de hoogte te houden, dus mijn lieve man heeft dat voor mij gedaan. Ik had zaterdag 4 juni al het idee dat ik kleine deeltjes van mijn slijmprop verloor en had wat last van (ik dacht) voorweeën. Zoals jullie weten braken zondag iets na 18.00 uur mijn vliezen. Ik was vrij rustig en dacht laat die bevalling maar komen. Ben op aanraden van jullie lekker op de bank gaan liggen om wat te rusten. Manlief had de vk gebeld om te melden dat de vliezen gebroken waren. Rond een uurtje of 19.00 kwamen de weeën langzaam opzetten, heel zwak, maar duidelijk weeën. Om ongeveer 22.0 uur kwam de vk om te kijken wat de status was, goed nieuws want de baarmoedermond was al helemaal week. Vk ziet het positief in en moeten bellen als de weeën om de 4 minuten komen en 1 minuut aanhouden. Ik denk dat het rond middernacht was dat de rugweeën op kwamen zetten en kon deze niet goed opvangen. Had moeite met rusten. Om 06.00 uur vk weer gebeld dat de weeën regelmatiger waren. Had toen 1 cm ontsluiting. Vk is nog steeds positief en zei we gaan gewoon voor de 1 cm per uur. Toen was er wisseling van de wacht van de vk en afgesproken dat de toen dienstdoende vk rond 09.00 zou komen. In die 3 uur waren de rugweeën nog heftiger geworden en had het idee dat er geen pauze tussen zat. Ik kon niet ligggen, ik kon niet zitten, heb de hele nacht een beetje aan het bed gehangen en mijn man me rug laten masseren (nouja gewoon domweg zo hard mogelijk duwen ), maar dit mocht ook niet baten. Heb geprobeerd onder de douche te zitten, maar vond de straal op me buik lekker en dat helpt niet echt tegen rugweeën. Toen de vk kwam had ik 2 cm ontsluiting, niet erg opgeschoten dus. De vk werd wat minder positief, maar heeft me absoluut positief benadert en toch geprobeerd mij wat moed in te spreken. Afgesproken dat zij rond 12.00 weer zou komen. Ik was ondertussen zo uitgeput dat ik af en toe zat te knikkebollen en van vermoeidheid door mijn benen zakte. Toch probeerde ik zelf ook positief te blijven en te denken elke wee die voorbij is, is er 1 dichter bij de geboorte van mijn kindje. Helaas kon ik er om 11.00 niet meer tegen, ik was zo moe en dacht als dit nog langer zo doorgaat kan ik mijn baby er helemaal niet uitpersen. Manlief de vk maar laten bellen, zij was er rond 11.30, na controle bleek nog steeds 2 cm ontsluiting. Dat was echt zo´n K*T gevoel, heb echt een flink potje lopen janken. De vk vroeg wat ik wilde en toen zei ik breng me maar naar het ziekenhuis want zo wil ik het ook niet. De vk heeft ons naar het ziekenhuis gebracht (mijn man kon nog steeds geen auto rijden vanwege zijn peesontsteking) en daar de boel overgedragen dat was om 12.00. Sindsdien ben ik het besef van tijd kwijt, ik weet wel dat ik ondertussen 3 cm ontsluiting had. Ik moest wachten op een infuus wat erg lang duurde en uiteindelijk werd het een flink gestuntel, omdat ze bloed moesten afnemen en niemand wist hoe dat moest (was een stagair) echt niet fijn als je op pijnstilling ligt te wachten . Daarna moest ik wachten op een anesthesist die mij de ruggenprik zou geven. Toen eenmaal de ruggeprik erin zat voelde ik me beter omdat de pijn natuurlijk afzakte. En heb nog ff lekker kunnen slapen, wat ik hard nodig hard natuurlijk. Helaas was mijn vreugde van korte duur, ik kreeg weer rugweeën en gaf dit verschillende keren aan. Er werd gezegd dat ik op mijn zij moest liggen om te kijken of de vloeistof zo beter verdeeld zou worden. Dit werkte ook niet en ik lag uiteindelijk weer de weeën weg te puffen. Gelukkig kreeg ik zoals dat mooi in ziekenhuistaal heet een bolus (vrijvertaald een flinke shot) met verdovingsmiddel wat wel weer hielp. Ik zal ondertussen die 6 cm ontsluiting gehad hebben, maar zoals ik al zei ik ben echt helemaal het besef van tijd kwijtgeraakt. Ondertussen kreeg ik ook wee opwekkers, omdat mijn weeën niet sterk genoeg waren en de kleine man heeft een draadje op zijn hoofd gekregen om zijn hartslag te registreren. Er werd mij verzocht om op mijn rechterzij te gaan liggen omdat dan de weeën wel opkwamen. Maar om een paar uur op je rechterzij te liggen in een ziekenhuis bed, word je ook niet vrolijk van. Toen kwamen weer de weeën terug en ik dacht daar gaan we weer, dus ik weer aan de "zutsterbel" getrokken en hoorde dat ik op dat moment 9 cm ontsluiting had. Ik was nog nooit zo opgelucht eindelijk schot in de "zaak" Langzamerhand kwamen de persweeën opzetten en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik mocht persen. Dus ik uit alle macht persen en was opgelucht dat ik eindelijk wat mocht doen tegen de pijn. Helaas is het geluk mij niet gegunt en moest ik mijn persweeën inhouden omdat als ik een perswee kreeg de hartslag van de kleine man naar beneden ging. Ook dachten ze dat we een sterrenkijkertje hadden, maar hij bewoog gewoon iedere keer met z'n hoofdje. Er werd besloten om de vacuumpomp op te halen, dus weer een domper. Toen ze de vacuumpomp wilde "bevestigen" kwamer ze erachter dat onze kleine man scheef in de schede zat en dat dat ook de rede was waarom het allemaal zo moeizaam ging en zijn hartslag daalde als ik en perswee had. Gelukkig kreeg ik te horen dat ik weer mocht persen, ik had er bijna de kracht niet meer voor maar heb alles gegeven. Op het moment dat ik zei dat ik echt niet meer kon zeiden ze bij de volgende wee gaat hij geboren worden, dus ik lag daar en dacht laat die wee maar komen, laat die wee maar komen. Toe kwam die wee en heb met ik alle kracht die ik nog had onze kleine man eruit geperst. Achteraf hoorde ik dat de vacuumpomp scheef op zijn hoofdje gezeten had omdat hij scheef in de schede lag en dat ik ook ingeknipt was, maar daar voel je natuurlijk niks van. Ik was zo blij dat Milan er eindelijk was, er viel echt een heel zwaar gevoel van mijn schouders, wat veranderde in heel veel liefde. Omdat Milan langdurig zonder vruchtwater gezeten had (bijna 33 uur) moesten we een nachtje ter observatie blijven. Woensdag werd Milan getest op zijn geelzien, helaas hoorde we dat zijn waarde aan de hoge kant was. Op dat moment hadden we 2 opties, of we nemen Milan mee naar huis en komen de volgende dag weer terug om te kijken hoe de waarde dan is. Of we blijven nog een nachtje, dan hoeven we ook niet heen en weer te zeulen met de kleine man me de kans dat hij van donderdag op vrijdag weer in het ziekenhuis moeten blijven. Dus ik heb besloten dat Milan en ik samen nog een nachtje in het ziekenhuis blijven. Donderdagochtend kwam de verpleegkundige en zei dat ze vond dat Milan er goed uitzag en zij dacht dat hij wel mee naar huis mocht. Dus ik helemaal hoopvol wachten op de kinderarts, zij had echter anders nieuws, de waarde van zijn geelzien was te erg gestegen en hij zou onder de lamp moeten liggen en door middel van de licht therapie die waarde weer naar beneden te brengen. Toen ik dat hoorde stortte mijn wereld in, want ik besefte dat ik die middag naar huis zou moeten zonder onze mooie zoon. Ik was die hele dag ontroostbaar ik hoefde maar aan de kleine man te denken of ik huilde alweer tranen met tuiten. Gelukkig werden we vrijdagochtend gebeld, dat de licht therapie zijn werk goed gedaan en dat Milan eindelijk mee naar huis mocht. Eenmaal thuis, kwamen we erachter dat mijn borstvoeding helemaal niet goed op gang was. Maar naar heel veel hulp en goede zorgen van onze lieve kraamhulpen drinkt Milan alleen maar aan de borst en zit hij al 30 gram boven zijn geboortegwicht terwijl hij 7% afgevallen was. Ben dus supertrots op ons kleine sterke mannetje, het is zo'n doorzetter!! Nou het is een heel verhaal geworden, maar dat was het wel. Meiden die nog niet bevallen zijn, heel veel sterkte en succes voor als het zover is. Ik duim voor jullie allemaal dat het snel doorzet. Eindelijk voor jullie ook een foto van m'n mannetje
Wat een verhaal Saskia! Heb gewoon de tranen in mijn ogen staan omdat je je zo rot voelde dat hij niet mee mocht naar huis. En wat een helse bevalling zeg! Zal je behoorlijk pijn gedaan hebben! Maar wat een prachtig mannetje!! Had al fotos op je hyves voorbij zien komen! Nu lekker genieten! Gaat allemaal zo snel.
Saskia een prachtig mannetje heb je met al best veel haar voor een blonde!! Het was een verschrikkelijke bevalling zo te lezen... kom lekker tot rust en het lijkt onzin maar je gaat het echt weer een beetje vergeten. Komt pas weer boven als je bijna gaat bevallen van een tweede Tenminste daar heb ik wel last van. De vorige bevalling was 30 uur en nu ga ik pas weer beseffen dat ik toch echt hoop dat het nu niet weer zo zal gaan.....
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 16 juni - dees1985 - controle vk 17 juni - Mamalijntje - Controle Gyn 21 juni - Adorable - ???controle gyn??? 22 juni - Jootje78 - controle vk Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Nachtzon: 27/05/11 om 22:14 >>> Jolien Mlien: 30/05/11 om 09:35 >>> Kian SaskiaLW87: 07/06/11 om 02.52 >>> Milan Jessy Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
Jeetje saskia wat een verhaal! Fijn dat het nu goed gaat! Hier nog hetzelfde, wacht vanacht maar af en anders bel ik ze hun nest uit.
Goeiemorgen dames! Hier tot 3 uur flink aan de rommel geweest.. Ik kan jullie vertellen dat ik nu het verschil tussen een wee of een harde buik heb.. Maar helaas heeft het niet doorgezet. Nu wel harde buiken maar geen weeen meer helaas. Bijna niet geslapen. Vanmiddag laat op controle.. Ben heel benieuwd wat ze gaan doen.
woooow saskia... kreeg er rillingen van... gelukkig heb je nu je kleine man... hier een rustige nacht gehad, maar Jolien is wel in haar knetterphase...
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 17 juni - Mamalijntje - Controle Gyn 21 juni - Adorable - ???controle gyn??? 22 juni - Jootje78 - controle vk 23 juni - dees1985 - controle vk Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Nachtzon: 27/05/11 om 22:14 >>> Jolien Mlien: 30/05/11 om 09:35 >>> Kian SaskiaLW87: 07/06/11 om 02.52 >>> Milan Jessy Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken Zo lijstje weer aangepast, hier een rustige nacht gehad heb weer wat kunnen slapen. Maar heb net wel mijn plas weg gebracht kijken of ik blaasontsteking heb zal mijn benieuwen!