juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nou dees ik ben ook benieuwd....

Hier ook wakker geweest tot 3 uur, iedere beweging zorgde voor harde buik, ook weer steken onderin en alsof ik een dozijn meloenen onder in mijn buik had hangen. Om half 3 toch maar 2 paracetamolletjes genomen en toen kon ik wel slapen gelukkig, helaas werden kids om 7 uur wakker.... Nu nog steeds zo'n megazwaar gevoel en alsof ik een marathon aan buikspieroefeningen heb gedaan... ach ja .. ik trap er niet meer in hoor, ik zie wel wanneer het ECHT gaat beginnen.

Vanmiddag komen mijn ouders gelukkig op de koffie zodat ik even een rustigere middag heb, want gisteren hebben de jongens tussendoor niet geslapen en ze waren zo megadruk, niet normaal, ik was kapot.

xx

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow nee ze maakt de hele tijd geluiden alsof een brommer niet opstart :p hahaha ze heeft goede pampers, maar geen diarree en is erg aanhankelijk :) best wel leuk, nu ligt ze te slapen in haar boxje, zo dadelijk gaat ze in bad :)

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heerlijk Nachtzon, lekker met je kleine meid bezig zijn!!!!
    En als ze haar naam eer aan doet dan wordt het een ontzettend makkelijk en leuke meid!! (uche uche)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    blééééh ik moet er van huilen... :) lol

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @nachtzon: ik vind de tekst van het 1e liedje wel heel mooi:), ma ik vind de 2e mooier gezongen:p Houd meer van vrouwen stemmen als het om babies gaat:) Hebben jullie al een datum voor de doop?:D

Hier weer een rustige nacht gehad, werd vanaf 3uur alleen steeds wakker omdat mijn blaas volzat, ma had echt geen zin om helemaal naar beneden te gaan, dus dat heb ik ma opgehouden met als gevolg dat ik om het half uur wakker werd:p Nja verder voel ik me goed, Mikail is lekker vrolijk, mooie dag om te bevallen Whahaha.

xxx

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    daarnet hebben we zooo super genoten...heb de kleine nog nooit ZOOO ontspannen gezien we zijn om half acht opgestaan, Jolien heeft nog in de box geslapen, dan om half tien werd ze wakker, heb ik ons groot bad laten vollopen, haar uitgekleed, mij uitgekleed (heb wel een tampon mini gebruikt) en dan hup in bad... ze keek met grote ogen rond, amuseerde zich ongelooflijk goed en keek weer met haar tuitmondje (doet ze altijd als ze zich goed voelt) en maakte zelf kirrende geluidjes hihihi zo zalig om te zien
    We zijn dan uit bad, waarna ik haar met een uitgebreide babymassage verwend heb (lang leve de cursus die ik 10 jaar geleden bezocht en mijn studies voor massagetherapeut) en haar netjes aangekleed. Dan aan de borst (ze heeft erg ontspannen gedronken) en nu ligt ze helemaal uitgeteld in haar box hahaha zo zalig om te zien als ze geniet!

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dan vind ik de tekst van die man wel heel mooi:) Knap dat je dat zelf durft te gaan zingen!!!:D

Net weer even babyboom gekeken van afgelopen woensdag, Poee zeg wat hebben sommige mensen een zwaar leven!:(

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hoi dames
    Hier heeft de ha net zelf terug gebeld ik heb geen blaasontsteking!
    Wist ik wel!
    Nou vond hij wel suiker. Maar ik heb gisteravond laat nog dextro naar binnen zitten werken dus dat komt daarvan.
    Vraag me af wat ze daar op zeggen

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    saskia wat een verhaal zeg gelukkig is jullie kleine mannetje er eindelijk he;)
    mooi lange haartjes heef tie ja.. *schatje**

@adorable jaa babyboom ik heb echt gehuild woensdag, het is allemaal zo herkenbaar.. in ieder geval als je de hele mmm hebt meegemaakt,vind het dan mooi om te lezen dat zelfs jij het voelt;)

@nachtzon cool dat je zelf gaat zingen meissie..
    jolientje mag oko wel lekker genieten als mama haar zo verwend he;)

@dees suiker in de urine wil idd zeggen dat je de dag ervoor teveel suiker hebt gehad,qua snoep ijs cola of zo.. daar doen ze op dit termijn helemaal niks meer tegen;) dus niks aan de hand..

@mamalijntje hoe issie nu? nog weeen gehad?

@jootje en bij jou alles rustig meiss.. idd ik geloof ook niet mee rin uitgerekende datum en al beebjes bepalen het echt allemaal zelf..

@hier controle was goed, helaas nog helemaal geen ontsluiting:(
    zegt ze we zien elkaar volgende week vrijdag weer, maaaarrr het kan ook zijn dat als je nu naar buiten loopt dat je water in een keer breekt, want niet iedere vrouw begint met weeen zegt ze...
    pfff ik wil gewoon echt niet ingeleid worden he, is toch iets wat niet natuurlijk is, maar zie dat dus wel gaan gebeuren denk ik...

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi!

Hier goed nieuws.. 3 cm ontsluiting. Mocht lekker naar huis omdat mijn buik nu weer rustig is en ze de boel echt niet willen gaan vorseren.

Wel een klein maartje.. Mijn baarmoeder ligt iets naar achteren maar hoeft niks uit te maken.

22e moet ik terug komen als het nog niet doorzet en wordt ik de 23e ingeleid :p

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Wooow supergoed nieuws mamalijntje!!!! Dus nog maar max 6 dagen!!! Dan heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken!!!

En je baarmoeder...is dat niet gevaarlijk???

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb ook een naar achter liggende baarmoeder, normaal kan dat geen kwaad :)

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Oe mamalijntje 3cm al!

Hier moest ik toch terug komen voor een vingerprik i.v.m. suiker, die was 8.0 idd niet alarmerend voor dit termijn maar moest mijn vk nog bellen dus hele verhaal vertelt nu móet ik morgen gelijk bloed laten prikken nuchter!
    Zij vind het wel iets om na te kijken.
    Dit was trouwens wel mijn eigen vk, ben aan de ene kant wel blij dat ze me toch doorstuurt maar ben ook super nerveus!
    Eigelijk hoop ik dat het vanacht gewoon doorzet dan hoef ik morgen niet naar het zh, heb gewoon die paniek vanwege het zh hoor niet omdat ze me doorstuurt.
    Kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik zo (bang) ben voor het zh

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

meiden wat hebben jullie veel gekletst!
    mamalijntje wat goed 3cm!

saskia, wat een verhaal!
    is de bv nu wel goed op gang?

nachtzon, fijn zo in bad met de kleine.
    zou ik ook wel willen, heb helaas geen bad:(

dees, je kan maar beter controleren, want iets hebben en er te laat bij zijn is ook niks!

babyhope, hoop voor je dat het snel doorzet!

verder weet ik het even niet.

hier een dagje vol met dingen gehad.
    eerst even een kadotje shoppen voor mijn nichtje! we hebben een barbiehuis gekocht samen met mijn andere zus, wat zijn die dingen duur! ben blij dat ik een jongen heb :D hahah
    verder boodschapjes gedaan en daarna thuis wassen vouwen, strijken en het is nog niet klaar pff. vroeger had ik 1 witte was in de week nu elke 2dagen ahaha..

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

oja, heb de felicitas mama box gehaald vandaag nou is niet veel wat erin zit:( beetje teleur gesteld!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Klopt Sammie die box is nooit zo super! Jammer he! En idd voor een jongen ben je echt sneller klaar met winkelen.. Auto en hup klaar haha..

--

De Gyn heeft behoorlijk lopen froeten vanmiddag.. Deed ook gewoon echt zeer.. Manlief schrok ervan.. Sindsdien een rotgevoel onderin mijn rug.. Doodop dus ik kruip op de bank want manlief gaat de nacht in :$ Die heeft nu drie nachtdiensten.

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oh mamalijntje wat een fijn nieuws dat je gewoon nu al weet dat het niet langer gaat duren dan 23/24 juni!! Ik zou dat ook wel willen... beetje jaloers..hihihi...

Wij zitten hier helemaal in stress, manlief heeft het stikdruk op het werk, maar daar zitten we dus niet op te wachten nu, mijn ouders leggen druk op me dat ze er niet achteraan willen fietsen en dus weet ik niet meer zo goed hoe het we het aan moeten gaan pakken als ik aan het bevallen ben... altijd fijn van die stress op het laatste moment grrrrrr...

xxx

Deel Deze Pagina