Adorable gun het je echt van harte!! Ik loop te zeuren maar jij loopt overtijd!! Lijkt me onwijs vervelend! -- Hier weer aan de rommel. Hoe kan het ook anders maar denk maar niet dat er wat gebeurd hoor... Vermoed dat het zo tot het einde doorgaat. Even kiezen op elkaar en doorgaan!
Hier ook allemaal harde buiken sinds de kids in bed liggen... Eerst was het een darmkramp en dus even naar de wc geweest maar daarna echt 1 bonk harde buik... ach... ik zie wel... adorable.. spannend, misschien dan eindelijk...???
He meiden harde buiken blijven en mijn s.m heeft net mijn voetjes gemasseerd En toen ging het nog meer rommelen ook had ze ananas gehaald heb ik net ook van zitten snoepen wie weet heeft het zin zou overigens wel leuk zijn als het doorzet mijn man is morgen jarig!
En laat nou die rommelende gevoelens en harde buiken door gaan zetten in weeën en laat die babytjes maar komen!!!
whahha adorable jaa zijn we toch nog samen overtijd gegaan he wie had dat gedacht ik ga flink voor jullie duimen dames hier nog steeds kleine krampjes maar ik weet dus niet goed wat ik ermee moet, want ze zijn niet echt pijnlijk ofzo wel aanwezig... dees als je de bevalling op wilt wekken door middel van voetreflex, mot je langs je achillespees masseren en aan jekleine teen oh ja heeft trouwens wel pas effect na de 40 weken kijk hier maar eens YouTube - ‪Acupressure Points to Induce Labor/ Labor Induction: leg and foot points‬‏
meiden ik las dit op hyves van mamalijntje, Hoi allemaal, buurvrouw Lizet hier. Gerard en Marjolijn zijn 15 min geleden richting ziekenhuis gegaan. Marjolijn had het erg zwaar en al ruim 2,5 uur krampen. Of ze het nu gaan inleiden weten ze niet, misschien morgen als dit aanhoudt.. Pieter en ik passen nu op Jamie
Och arme mamalijtje!!! Die heeft het echt zwaar, hoop dat ze toch snel haar kleine meid mag vasthouden!!sterkte meid.. Adorable hoe is het met jou???
ohh mamalijntje ik hoop ook dat ze je nu echt gaan inleiden, of dat het al aan de gang is.... zet hem op meiss!!!
dees ik hoop met je mee dat het alsnog wat heeft uitgehaald ik snap echt dat het nu teveel word allemaal, nog ff en we hebben juli baby`s pffffffff
oje mamalijntje, hoop dat ze je gauw verlossen.... adorable alles ok nog hoop ik? enkele uren geleden aan de telefoon iig wel niets krampen niets meer ... we wachten (pfff mag ik blij zijn dat ik niet overtijd moest gaan, kan ik het haast niet uithouden van spanning voor danielle )
Bedankt voor jullie steun lieverds!! Helaas zijn de weeen nog niet krachtig genoeg en komen ze niet snel genoeg. Heb een slaaptablet meegekregen voor de nacht om morgen om 09:00 moeten wij terug komen voor onderzoek. Wederom weer vals alarm!
Och mamalijntje toch, wat frustrerend. Hopelijk komen de weeën snel krachtiger voor je. Sterkte meid!!!
nu mamalijntje... vet vrijen, trappen lopen, hielen masseren, ananas eten, bitter lemon drinken, tepels masseren, buik goed wrijven, klaarkomen... enneuh, best van al dat nog alles tergelijkertijd ow ja, wonderolie niet vergeten
Ogerm mamalijntje, leef echt met je mee!!! Hoop dat ze je morge willen inleiden! Veel sterkte en hopelijk krijg je vanacht dan een beetje rust. Hier: Njaa de harde buiken blijven nog wel komen, vaker als normaal ma zonder ritme, wel in combi met lage rugpijn en steken onderin + actieve baby, ik wacht nog rustig af en anders morge ma weer naar de gyn... xxx
pfff dat die baby's nu maar gauw komen... denk dat het niemand echt meer ziet zitten... *duimt heel hard*
Goeiemorgen! Ben ook totaal knockout gegaan... Werd om half zes wakker omdat mijn blaas zo vol zat Om 09:00 moeten we in het ziekenhuis zijn en krijgen we weer een echo. En jaja weer de fijne inwendige onderzoeken... Ik hou jullie op de hoogte