nee geen krampen gelukkig. wel heb ik veel steken in mijn heup en ben ik nu al 2 weekenden achter elkaar gevallen gelukkig was manlief thuis.
ik ga naar de fysio ivm bekkenklachten en die zijn god zij dank zo goed als weg maar ik heb wel nog veel last van vochtophoping...vooral in mijn linker been...
vocht vasthouden doe ik ook sinds het mooi weer is. doe dat normaal ookal omdat ik weinig loop, maar dan kan ik een plastablet nemen en nu even niet. dus benen omhoog haha
zo jullie typen even 3 pagina's vol Saskia welkom back Sammie kunnen best indalingskrampen zijn, maar dan zou het betekenen dat je mannetje moet gedraaid zijn...!! Hier rustig. Ben het wel zat aan het worden. Kan amper slapen, als ik mij om wil draaien ben ik daar 5 minuten mee bezig en dan nog lig ik niet lekker.. Wil inderdaad ook gewoon lekker mn meiden vast houden.. Vanavond naar een info avond van het ziekenhuis ben benieuwd! Hier worden ze waarschijnlijk gehaald met 37 weken dus zo rond 22 mei!!!
moet wel zeggen dat het minder hoog zit, niet echt meer tegen mijn rib aan. dus ik hoop dat we volgende week een ingedaalt jongetje zien. al heb ik wel gelezen dat baby's in een stuit ook kunnen indalen. daarom luister ik nu met de angelsound waar zijn hart ligt zo kunnen we het een beetje zelf volgen. leuk de info avond. die hebben wij met 26 weken gehad. vond het niet bijster spannend, wist wel redelijk veel al van de bevallingen van mijn zussen. maar het was wel goed om het gedaan te hebben ende verloskamers te zien. nou als het goed met ze gaat dan hoop ik ook voor je dat ze 22mei ongeveer komen! wij hebben de badcommode binnen gekregen gisteren, dat ding is groot haha.. maar het kan niet anders. we hebben hem maar even op de gang gezet en als de baby er is moeten we hem maar gaan verschuiven doe je met een normaal badje ook.
ik denk wel dat de mijne ingedaald is, al vind ik er nergens iets over... ik moet namelijk veel vlugger naar de wc voor maar enkele druppels; heb een constante druk op mijn blaas... verder enkel schoppen in mn ribben.... ook manlief zegt dat buikje verminderd is heet dat dan dat we vroeger gaan bevallen???
nee indalen heeft niks met vroeger bevallen te maeken hoor. Het ene kindje daalt in met 30 weken de ander pas bij 40 weken. Verschilt dus heel erg.. Je kan het inderdaad vaak aan je buik zien, die gaat wat meer naar beneden hangen zeg maar.. Tja hier ligt er nog steeds 1tje tegen mijn ribben aan te trappen en de ander fijn in mijn blaas en propt der hoofdje onder mn ribben AUW!
@sammie ik hoef dan niet meer zo veel te doen nee @mama van 3 jeetje jij hoeft ook niet lang meer @hier heb de laatste paar dagen weer zo'n last van mijn stuitje straalt gewoon door naar mijn rechterbil echt flinke steken
hier mijn buik dus (die naar onze mening al redelijk gezakt is) heb ook de laatste dagen last van enkele weeën overdag... denk dat het indalingsweeën zijn, niet altijd pijnlijk maar vrij onaangenaam
mooie buik hoor nachtzon! kan het zo zijn dat je kindje minder beweegt als hij ingedaald is? hij is wel druk nog maar anders dan voorheen. hij ligt volgens mij nog steeds met zijn hoofd boven, want voel steeds dezelfde bewegingen als eerst.
ze bewegen gewoon minder omdat ze minder plaats hebben, je krijgt wel hardere bewegingen te voelen... zo heb ik al onverwachts een stamp in mn maag gekregen en moest spontaan overgeven...
oh, dat is ook niet fijn. maar wel fijn dat het normaal is dat hij minder beweegt. als hij trap dan is het idd flink raak haha voel ook zijn hoofd langs me ribben gaan wel een gek gevoel moet ik zeggen.
zeker dat het niet zijn voetjes zijn? is idd gek gevoel. Jolien doet superlastig als ik zit... dan heeft ze precies te weinig plaats
weet ik zeker want zijn voet kan ik bijna vast pakken aan de zijkant van mijn buik en het zijn daar altijd harde trappen. verder voel ik de hik altijd bovenin!
Dat denk ik dan ook nachtzon! Maar ik hou hoop dat ik helemaal verkeerd heb en dat de kleine toch al gedraait is haha
haha, het zou je maar gebeuren! maar heb net met de angelsound geluisterd en hoor zijn hartje oven mijn navel, maar heb niet het idee dat ik daar iets aan op kan maken hoe hij ligt. wel voel ik de hik nog steeds bovenb in en ging dus luisteren en dat klinkt best gek.