@nachtzon: ik denk dat als je nagelzaakje weer een beetje actief is, ik zelf ook een keertje ga komen Wat vraag jij voor een mooie set nagels? en welke zou jij dan aanraden? Gel of acryl? xxx
Ja hier ook behoorlijk last van zenuwen en spanningen... We lopen beide hier als kip zonder kop! Adorable hoop echt dat het nu snel gaat gebeuren meis! Wat een lange zwangerschap zo! Al vind ik je echt niet klagen! Knap hoor.. -- Meiden we moeten echt snel bevallen hoor... Ze voorspellen een hittegolf vanaf maandag ( 26 - 33 graden) -- Shit had ik mijn oppas rond voor morgen.. Belt er eentje af... Nu kan ik dus niemand vinden.. zo vervelend.
@mamalijntje: ja njaa vind ook niet dat ik mag klagen, heb tenslotte ook niet veel om te klagen, behalve dat ik moe ben en ik het wachten nu wel zat ben, ma ik kan voor de rest nog gewoon alles doen. En ach hij komt er toch wel een keer uit haha Oei een hittegolf maandag???!!! dan mogen ze mij toch wel voor maandag in gaan leiden!!! Toen ik ben bevallen van Mikail was het 34 graden! en de dag voor mijn bevalling was het de heetste dag van het jaar, wel heerlijk om buiten te zitten en de weeen weg te puffen, ma aangezien we hier de hele bevalling in het zh doen, heb ik liever wat frisser weer.... Wat spannend ook voor jou zeg, morge wordt je ingeleid en ga je waarschijnlijk ook bevallen, vrijdag heb je zowieso je kleine meid in je armen!!!!
Ja een raar idee hoor haha,, Wil het zo graag en dan morgen of overmorgen is het zover! Hopelijk voor jou ook heel erg snel!
Hi meiden hier nog steeds geen baby Wel de nodige kwalen, manlief is ook super gestrest! Ik wordt er chagerijnig van!
ik kan er ook echt niet vrolijk van worde dat ie zo gestressed doet, lijkt wel of hij moet bevallen?!!
whahhaha zoooo herkenbaar die mannen zijn nog gestresster dan ons ja mamalijntje lijk tmij ook wel een gek idee dat je morgen word ingeleid ja, vlgens mij zal ik vanacht geen oog dicht doen dan, (doe ik nu al niet) maar dan helemaal niet hahaha.. adorable nee eigenlijk hebben wij ook niks te klagen he`, idd ze komen er toch wel uit, er is er nog geen een blijven zitten.. het is gewoon dat eeuwige wachten wat het zo ongeduldig maakt, ik heb gister nog heel het huishouden gedaan van boven naar beneden, de beebkamer nogmaals en we zijn nopg ff lief geweest vanacht haha waar haal ik me energie vandaan
danielle, wat een lompe vraag... jij bent dus wel een vriendin hoor!!! als ik op je mag experimenteren dan mag jij gratis komen (ik probeer dan graag nieuwe dingen uit zoals versieringen, nail-art, tekeningen enz) hier al heel de morgen actief, keuken is proper, badkamer gedaan (incl alle vensters) nu gaat zoonlief keuken stofzuigen en dan kan ik eens dweilen (normaal mag het nog niet, maar aangezien kraamzorg niet meer komt moet ik het toch doen doe ik lekker op mijn gemak...tmoet in ieder geval vandaag gedaan worden) zo nu de kleine eten geven
Mooie site hoor het is dat het zo ver uit de buurt is maar anders had ik zeker een workshop mee gedaan!
babyhope waar haal je het vandaan die energie om dat allemaal te doen!!??? maar misschien is dat die poetsmanie wel waar "men" het wel eens over heeft??? xxx
ik zou het echt niet weten hoor waar ik het vandaag heb gehaald. haha en dan zegt die vriend van mij ook nog wel eens 3 weken geleden zwangerschap is geen ziekte he hahaha en gisteren verklaarde hij me echt voor gek.. hij zei tuurlijk gaan we niet lief doen, ik ben moe ik moet slapen haha maar goed ik kreeg toch mijn zin, helaas niks heeft geholpen dus nu gaan we maar weer afwachten he..
@nachtzon: oohhh ik ben graag je proefkonijntje hoor ik ga zo even slapen met mikail, heb last van maagzuur en ben kapot. xxx
trusten meissie en by the way, tzal met acryl zijn, gaat langer mee en is resistenter tegen water maar je moet niet wachten tot ik herbegonnen ben hoor
ik ben al heel de middag bezig cupcakes te versieren, verder zit ik veel op de laptop, ben ook bezig mijn gipsafdruk van mijn buik af te werken... verder lees ik ook een interessant boek en doe mijn huishouden en als ik me echt suuuuuuuuuperveel verveel dan kijk ik tv... (wat haast nooit gebeurd ) ik heb wel altijd iets om handen, haat het stil te zitten
hier voornamelijk druk met 3 kinderen die niet willen slapen, 2 hebben er last van krampjes dus die moet ik telkens masseren en 1tje die mag zijn speentje niet meer en wilt dus niet slapen Ben al blij als ik tijd voor mij zelf heb! Nachtzon: wat gaaf! Het lijk mij zo leuk om te doen. Ben altijd wel van het taarten en cakjes bakken maar niet met dat versieren enz. Is het echt heel moeilijk en heb je er veel voor nodig?
hier eigenlijk ook gewoon een boek lezen, tv kijken op de laptop en vooral met Wesley bezig zijn. oja hebben we ook nog honden ik aandacht moet geven en dan hebben we ook nog de was! dus eigenlijk hoef en kan ik me niet vervelen! gisteren verjaardag van mijn man gehad, pff wat een drukte in huis met 5 kids! het huis zat helemaal vol. de meiden van 3 lekker met de barbies laten spelen en die van 7 zat er gezellig bij en speelde soms de barbies. kleintje vsan me schoonzus lag hier in de box samen met Wesley. leuk om te zien helemaal het verschil. Wesley kon niet slapen gisteren hij had last van zijn buik en alle drukte was hem iets te veel. we hebben hem maar om half 12 in bad gedaan en toen was hij eigenlijk zo vertrokken. denk ook dat we iets fout hebben gedaan, we geven hem normaal zijn laatste fles in de slaapkamer en gisteren dus beneden dus dat gaat al niet zoals het vaste ritueel. maar goed wij lagen er om 00.30 in ons bed en eigenlijk sliep ik meteen. manlief heeft om 7 uur Wesley eten geven heb hem niet eens gehoord (schaamschaam) maar vond het wel lekker om te blijven liggen en even goed te slapen.
vervelen deed ik eerst ook heel veel, ma sinds mijn man in de winkel van zijn broer werkt, ben ik eigenlijk dagelijks daar met mijn schoonzus, lekker kletsen en samen koken. Verder is er nog het huishouden en een zoon van 22maanden dus genoeg te doen nu. Eerst deed ik nog veel woordzoekpuzzels en heeft mijn moeder me leren breien en haken ( al heb ik daar nog niet erg veel aandacht aan besteeds ) @nachtzon: Ik heb voorheen ook altijd acryl gepakt omdat ze zeiden dat dat sterker was dan gel. Ooh ik hoop echt dat je dit wekend al kunt komen kijken naar de kleine zie het niet zitten om nog te moeten wachten tot na het weekend en al helemaal niet meer sinds ik weet dat het zo heet wordt pff. Ik ben net even naar de supermarkt geweest en ben nu spagetti aan het koken, even het huis gezogen en even zp-en met een blikje bitter lemon xxx