juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee normaal zijn we zondag bij jou :) mss zelf zaterdag :p (kunnen we lekker langer blijven als we mogen :p)

@cupcakes versieren is enoooorm makkelijk :) mijn kinderen kunnen het ook al erg goed :)

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oooh van mij mag je zolang blijven als je wilt hoor;)!!!:D

Heb op dit moment wel wat krampjes en harde buiken, ma ben bang dat dat van het stofzuigen is en het koken....

xxx

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Bah, steven vertelde net dat hij vandaag in de krant gelezen heeft dat een vrouw in america haar kindje van 6 weken in de microgolf gestoken heeft... ik ben spontaan beginnen huilen... het kindje heeft 4de graads verwondingen opgelopen en leeft dus niet meer :( :'(
    WAT EEN KLOTEWERELD...

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    noujaa zeg, wie stopt zijn kind nou in de magnetron???!!!:O
    Mijn man heeft eens op de tv gezien dat er in turkije een gezin was met een gehandicapte dochter van een jaar of 9 geloof ik ongeveer en moeder had ook een baby van een paar maanden, moeder dacht dat ze haar gehandicapte dochter wel even op de kleine kon laten passen, bij terug komst thuis trof ze haar baby aan in de wasmachine ( natuurlijk leefde die niet meer), wat bleek nou te zijn gebeurt...: baby had gepoept en moest gewassen worden, dus dochterlief heeft baby in de wasmachine gedaan om de baby schoon te krijgen....

Dan hangt er toch ook een draadje ergens los in je kop als je je gehandicapte dochter alleen laat met een baby???!!!

5. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0

hey cindy
    hihihi dat vind ik een superidee van die pannekoeken met zijn allen!!! was ook wel erg leuk in februari!!! en ja ik zit nog steeds op het forum(al lees ik alleen veel en log bijna nooit in). Ik kan nog steeds geen afscheid nemen van onze grote wens en hoop op de een of andere manier nog steeds dat ik hier iets te weten kom over een behandeling die voor ons nog zin heeft en vooral te betalen is. ook vind ik t leuk om alle verhalen te lezen die iedereen meemaakt en zo af en toe komen er zo'n wonder verhalen langs dat geeft toch een beetje hoop(al hebben wij natuurlijk zelf al zo'n wonder meegemaakt:D) wat leuk dat je ook aan de cupcakes bent. Ik stuur je ff een link via facebook dan kun je mijn site ook ff zien

@ jootje. zo af en toe spiek ik wel eens hier hihihi heb soms t idee dat t hier allemaal sneller bekend wordt als op hyves. hahaha dacht gister al dat je bevallen was er lag ineens een geboortje kaartje in de bus en dacht dat ie van jullie was maar bleek een oud collega te zijn hihihih ik wacht af...... succes meissie

@ all succes meiden, ik hoop dat jullie allemaal voor zondag aam de beurt zijn want het wordt echt warm.....

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ooooooooooooo waarom gaat het nooit zoals het moet... We konden voor Jamie morgen middag geen oppas vinden..

Schoonpa (tuurlijk heel lief) komt vanuit Gelderland en blijft slapen dus probleem opgelost..

Maar nu zit ik dus te piekeren.. Waar gaat hij slapen als ik thuis kom met de baby. We hebben geen logeerkamer of zolder.
    Tja daar hadden de mannen nog niet over nagedacht...

Ben ik lekker mee..

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Eyyeee ik mag toch hopen dat er dan ook een pannekoek wordt mee gebracht naar het zh he hihihi:p

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @mamalijntje: is een luchtbed mssn een oplossing voor je schoonpa dat ie in de woonkamer slaapt? Mijn ouders komen ook allebei een week logeren als ik in het zh lig en die nemen allebei een luchtbed mee en slapen dan in de woonkamer, ik heb namelijk ook geen logeerkamer of extra bed...

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja gaat het ook worden maar ben er niet blij mee...Kraamzorg die in de rondte loopt.. Schoonpa die vastgeroest zit op de stoel en zich laat bedienen door ons... Maar goed.. Zullen de hormonen wel zijn dat ik er geen zin in heb :$

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ohw dus je hebt eigenlijk geen zin in dat je schoonpa bij jullie blijft, dat veranderd natuurlijk de zaak haha, njaa dan heb ik helaas geen tips voor je meid xxx

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is alweer geregeld... Moest het even kwijt.. Ben gewoon helemaal in de zenuwen voor morgen.. En gevoel dat alles op me af komt nu ;)

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ben begin juni bevallen ;)

Lijkt me gezellig om een keer met z'n allen af te spreken.

Begint nu erg spannend te worden voor jullie allemaal hoor.
    Mamalijntje, begrijp dat je best zenuwachtig bent voor morgen, komt allemaal goed!!

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    mamalijntje: inderdaad allemaal heel spannend nu, maar ook weer heel leuk, morgen (of vrijdag.... je weet nooit hoe inleidingsgel aanslaat) heb je in ieder geval je kleintje in je handen!!! Laat de rest maar beetje op ja afkomen, als je maar geniet van de mooie dingen!!

xxx

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, had je al ontsluiting?
    ik hoop dat je haar morgen in je armen hebt!
    heel veel succes en ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet.

lijkt mij ook wel leuk om af te spreken, moeten wel even kijken waar aangezien we heel gespreid wonen.

saskia, hoe gaat het nu allemaal? al een beetje gewend aan mama zijn?

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben al iets gerustgesteld. Heb goede verhalen over het inleiden gelezen. Die drie cm werken behoorlijk in mijn voordeel zag ik al.
    Nu maar hopen dat het vlot gaat.

Sammie ik ping je morgen als ik nieuws heb en zover het toelaat!

Meiden denk dat ik hier een paar dagen niet meer te vinden ben dus wens ik jullie een vlotte bevalling!!!
    En voor de meiden die al bevallen zijn een boel knuffels voor de kleintjes!!

Tot over een paar dagen!

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Utrecht, mooi centraal in Nederland ;)

lief dat je ernaar vraagt sammie, het komt hier aardig op gang allemaal. Gister een regeldag gehad, wist niet wat me overkwam. Had de kleine man de hele dag aan het huilen en omdat ik niet wist wat er was, was ik ok de hele dag aan het huilen. 's Avonds kwam mijn man erachter dat het dus een regeldag was. Nu alles weer rustig en Milan ligt heerlijk te slapen :)
    Voor de rest vind ik de gebroken nachten zwaar, ben erg gesteld op mijn nachtrust. Maar met een baby heb je die natuurlijk niet. Daar moet ik nog wel erg aan wennen, maar die gebroken nachten gaan natuurlijk vanzelf weer weg :)

Hoe gaat het bij jou? Ben jij al helemaal gewent aan het moeder zijn?

En de rest van de moeders? Hoe is het bij jullie?
    Ik vind mijn kleine man zo groot als ik dat zo hoor bij jullie. Hij was vandaag 4100 gr.

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Heel veel sterkte en succes gewenst mamalijntje.
    JE KAN HET!!!!!

Tot over een paar dagen.

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

saskia, ik ben wel gewend aan mama zijn.
    af en toe vindt ik het wel lastog dat je niet meer echt alle skunt doen wat je wilt maar ik vindt het alleen maar leuker worden nu hij wat meer wakker is.

mamalijntje, je hebt best kans net zoals bij mij dta ze je vliezen breken en kijken of de weeen zelf opgang komen en anders krijg je infus. gel heeft eigenlijk alleen maar zin als je nog geen verweekt bm of ontsluiting hebt is mij verteld. maar elk zh heeft zijn eigen beleid natuurlijk.
    ik hou met tel bij de hand morgen! heel veel succes.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Snap dat de spanning je nu wel opbreekt mamalijntje, je weet dat het morge gaat beginnen en dat brengt natuurlijk nog meer spanning mee dan als je niet weet wanneer je gaat bevallen!

In ieder geval heeeeeeel veel succes! Zet um op meid je kunt het!!! En niet vergeten te genieten he! Ma dat zal vast wel goed komen! Voel je zeker niet verplicht om meteen op zp te komen, ga eerst ma lekker rusten en genieten! xxx

Hier nog geen enkel teken van een naderende bevalling, dus morge vroeg op, douche en dan aan de ctg...

Slaap lekker meiden!

Ojaa stel nou dat ik de hele dag niks van me laat weten, dan niet meteen denken dsat ik aan het bevallen ben he hahaha, als ik begin met bevallen dan laat ik het meteen weten aan nachtzon en die zal het dan hier vertellen, ma zoniet dan ben ik gewoon in de winkel denk ik en kom ik morge avond nog even online!

xxx

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja dat is inderdaad wel anders, je kan niet meer zo ff snel naar de winkel met z'n 2en ofzo.
    Of je moet de kleine meenemen of 1 van de 2 moet even gaan.
    En wat een organisatie om weg te gaan zeg haha.
    Eerst nog even voeden dan kijken of alles in de luiertas zit.
    Maar dat geeft niks, ik zou niet meer zonder willen :)

Is goed adorable, we zullen niet meteeen in de strss schieten als we een dag niks van je horen.

Deel Deze Pagina