Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 17 juni - Mamalijntje - Controle Gyn 21 juni - Adorable - ???controle gyn??? 22 juni - Jootje78 - controle vk 23 juni - dees1985 - controle vk Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Nachtzon: 27/05/11 om 22:14 >>> Jolien Mlien: 30/05/11 om 09:35 >>> Kian SaskiaLW87: 07/06/11 om 02.52 >>> Milan Jessy Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken Lijstje maar weer naar voren gehaald, ik heb een flauw vermoeden dat we die snel weer nodig hebben
Saskia: oww bij jou ook al. Hier was het gister ook echt een rampendag. alle 3 de kids alleen maar huilen pfffffff. Maar denk dat ze nu ook wel over kunnen gaan op 5 flessen van 120 water zitten nu nog op 6 flessen van 90.. Mamalijntje: heeeel veel succes vandaag/morgen. Hopelijk heb je een makkelijk bevalling en heb je je meisje snel in je armen!! Adorable: bij jou wil het ook niet echt vlotten he! Hopelijk morgen misschien nog controle na je ctg!! pff hier breken de nachten mij nu ook echt heel erg op. Vannacht was het ramp beide dames kwamen om het half uur en dan omstebeurd. man heb nog geen oog dicht gedaan.. probeer zo nog even te slapen, maar dames hebben nog geen zin om te slapen..zucht
haha, denk dat ik de enige ben die geen probleem heeft met slaaploze nachten... de kleine krijgt haar laatste fles rond middernacht en dan gaan we pas slapen... meestal wordt ze pas rond 6 uur wakker, maar vannacht dus al om half 4, en dan om 7... maar om 7 sta ik sowieso op... dus maar 1 keer in de nacht opgestaan, flesje gegeven, ze weer in haar wiegje gelegd en ze sliep meteen verder (lukt ook niet altijd hoor ). Straks komt mn mama dum di dum di dummmm Jolien is al in bad geweest, heeft gedronken en is netjes gekleed en ligt nu in de relax te slapen gisteren nog heel het huishouden gedaan en alles gestreken, vandaag nog een kleine rest gestreken en ziezo ben klaar Straks mezelf opmaken en tegen de middag zal mn mama er zijn. Mamalijntje succes he!!!!!
jeeetje mamavan3 wat rot zeg zo'n nacht..pff wat zul je op zijn!Hopen dat je straks nog even bij kan tanken! Hier wel weer een goede nacht gehad. Om 24u had ze voor het laatst gedronken en toen geslapen tot 4.30u en daarna kwam ze 8u en toen eruit gegaan. Straks en vanavond nog kraamvisite van collega's en dan hebben we gelukkig iedereen wel gehad. Succes mamalijntje! En jij ook dees bij de vk!
Pfff mama van drie, ik heb respect voor je hoor. Ik vind het al zwaar met 1 baby laat staan met 2 baby's en nog een kindje. Echt meid dat je het volhoudt. Ohw heerlijk nachtzon, hier hebben we ook een goeie nacht gehad, Milan had 5,5 uur tussen de voedingen gelaten vannacht, dus heb lekker wat langer kunnen slapen. Dees, succes meid!! Milan spam:
Nou ik heb nu weer wat erbij hoor, Te hoge bloeddruk maar geen eiwitten in mijn urine. Argh ze móet nu gewoon komen want anders móet ik maandag voor bloeddrukcontrole en donderdag naar het zh. Ze wou overigens weer niet kijken.
ooooo saskia dat koppie super leif!!! mamalijntje heel erg veel succes vandaag en zet hem op he meissie... adorable jij ook succes vandaag bij de gyn. ik mag morgennn mama van 3 pff wat een nacht zal dat geweest zijn dan meiss hoop dat je nog even een beejt erust kunt pakken , en dat het vanacht gewoon weer goed gaat.. dees jij ook heel veel succes bij de vk nachtzon mama visite is altijd leuk he vooral als je elkaar ff een tijdje niet ziet.. hier is ze elke dag nu (kan ook soms vervelend zijn hoor!!) @jootje hoe issie bij jou??? hier de hele nacht beroerd gevoeld gisteravond de hele avond harde buiken en krampjes in mijn buik en rug, vanacht om 5 uur werd ik wakker, en had ik hele erge diarree(sorry voor de ranzige praat), ik ging op de bank zitten en mijn buik borrelde zo erg dat ik er zelf van schrok hahaha.. voel me nu nog niet 100% maar wel beter als vanacht gelukkig..
dees was je bovendruk of onderdruk te hoog??? bij mij is mijn bovendruk al 4 weken te hoog maar dat kan geen kwaad, dat is als je bijvoorbeeld 40 rondjes om jeauto loopt haha dan zal ie 400/75 ziojn ofzo.. hahha wat was je bloeddruk dan?
nachtzon ja ik zat ook op de wc en echt te wachten op de eerste tekenen haha maar helaas helemaal niks hahah..
Saskia: mooie foto had hem al gezien op hyves!! Babyhope: spannend!! Dees: pff hoe hoog was je onderdruk dan? Hou het in de gaten hoor, want ik had dus ook hoge onderdruk en wel eiwitten in urine dus een beginnende vorm van zwangerschapsvergiftiging. Balen dat ze niet even wilde kijken! Iemand al iets gehoord van mamalijntje??? Ze moest om 9 uur volgens mij in het ziekenhuis zijn.... hier is de rust weer gekomen. Dames liggen nu beide heerlijk te slapen in hun bedjes.. En kan ik even tot rust komen! Jootje hoe is het bij jou?? Utrecht zouden we inderdaad kunnen doen.. Maar wat gaan we dan doen,..een overdekte speeltuin zijn ze nog te jong voor..
hoi hoi, Mamalijntje je zult het wel niet meer lezen maar toch zet hem op!! Babyhope: lekker bijverschijnsel he? Ik hoop dat het wat betekenen mag voor jou. Ik had dat paar dagen geleden maar helaas gebeurde er verder niets Adorable: jij ook spannend vandaag!!! Wat een poeperdje Saskia!!! @hier, alles rustig. Vandaag om half 6 controle bij vk, maar ik verwacht maar even helemaal niets..... jammer.... Zondag ben ik jarig maar verwacht dat ik die nog gewoon zwanger mee ga maken.. xxx
Normaal is mijn bloeddruk 110/60 110/65 maar nu is ie 120/80 dus het is beide te hoog zeker met hoe hij normaal is maar geen eiwitten enzo dus vandaar maandag de controle Het kon overigens ook een aankondiging zijn!
Hoihoi, Ik zou ook erg graag willen komen naar onze "bijeenkomst" ma ik zou niet weten hoe.. Ik heb geen auto en geen rijbewijs en woon in brussel hihi. Nou ik ben net terug van het zh, heb half uurtje aan de ctg gezeten, beebje vermaakt zich nog prima daarbinnen, ik heb een klein beetje weeenactiviteit, ma niks wat doorzet helaas, als de kleine zich niet eerder gaat melden dan word ik maandag om 07.30 ingeleid... Hoop echt dat ie eerder gaat komen, want die hitte zit ik niet echt op te wachten xxx