wees maar zeker hahaha anders kom ik toch zondag en ga ik je doen trappenlopen mhuahahaha *evilmodus*
Hahahahahaha, dacht dat ik toch wel genoeg had gelopen de afgelopen tijd Zal dadelijk nog een paar keer de trap op en af gaan oke
mhmmm... ff nadenken... mmmm OK hihihi en kniebuigingen en OOHHH tepels masseren niet vergeten he... laatste POGING... BABY VAN ADORABLE ERUIT!!! hahahaa
nog steeds geen nieuws van mamalijntjee.....???? pff adorable ik hoop pook voor jou dat je voor maandag bent bevallen hoor!
dees valt toch mee meis je bloeddruk?? die bvan mij is altijd 120/75 en de laatste keer 160/80 maar die 160 is gewoon puur omdat je dan teveel inspanning hebt gehad, en die inspanning kan al zijn als je van de wachtkamer naar de vk kantoor loopt of van de stoel naar dat ligbedje haha.. adorable idd ik hoop ook dat mevr hier zich meld voor het warme weer volgende week bah moet er niet aan denken hoor!!
dat hoop ik inderdaad ook. en die bloeddruk valt volgens mij ook wel mee hoor.. ik heb normaal onderdruk rond de 70, nu tijdens zwangerschap rond de 80, wordt niets over gezegd. Vorige keer toen ik ingeleid werd bij de tweeling was mijn onderdruk over de 100, werd pas gevaarlijk boven de 90/95 zeiden ze toen.. Het is toch wat met die baby's zeg... Adorable en babyhope allebei al 41 weken en geen teken van baby... ik ben bang dat dat bij mij net zo gaat lopen... alhoewel ik nog steeds hoop op een verjaardagskadootje zondag.... xxx
zal eigenlijk wel een mooi cadeautje zijn toch jootje ja idd 41 weken haha en ik roep al vanaf het begin dat ze er met 37 weken wel al zal zijn.. haha ik wist het al zeker zelfs??? gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden haha
hey meiden, ik heb totaal nog geen tijd gehad om een update van mamalijntje te geven, maar ze liet mij weten vanmorgen dat ze aan de weeen opwekkers lag. ze zal wel al een heel eind zijn denk ik. heb haar net nog een ping gestuurd, ben benieuwd of ze nog kan reageren. meiden, ik leef ontzettend met jullie mee! het is niks om over tijd te lopen en dan wordt het ook nog bloed heet van de week! babyhope, ik had ook sterk het gevoel dat ik de 38 weken niet ging halen en dat klopte ook nog zoals eigenlijk alles wel klopte met mijn gevoel in de zwangerschap. maar het is wel gek dat je heel sterk een gevoel hebt die niet klopt dan. adorable, gelukkig heb je wel een datum mee gekregen. hoop voor je dat het nog voor maandag doorzet. jootje, nog even doorzetten. ik hoop dat je ook zondag een mooie verjaardagkado krijgt! dees, hou het in de gaten en als je niet goed voelt gewoon bellen. het hoeft idd niks te zijn. saskia, fijn dat milan zo goed geslapen heeft. mama van 3, wat een nacht had jij zeg! snap dat je helemaal op bent. miss doen je meiden het idd beter op 120ml. merk hier wel duidelijk geschil. @ego, hier een mannetje dat de hele dag al huilt en zijn flesjes niet leeg drinkt en niet slaapt. pff weet ook gewoon niet meer wat er met hem is. hij heeft zich nu eindelijk overgeven aan zijn slaap maar voor hoe lang. heb wel gelezen dat ze een huil piek hebben rond de zes weken, miss dat het is? we hebben vannacht ook niet heel goed geslapen. normaal komt hij pas om 6a7 uur om te eten, nu was het al 4 uur en loopt onze hele schema in de soep. hoop dat het vannacht beter gaat en dat hij lekker slaapt. we hebben trouwens iets nieuws gekocht. laatste nacht flesje van friso ben heel benieuwd hoelang hij het er daarop doet. en of het wat is. Morgen naar het cb, hoop dat hij goed is aangekomen en gegroeit heb zelf wel het idee want maat 50 wordt nu echt te klein, in broeken dan.
Tja van die bloeddruk daar kwam mijn vk mee, snap alleen niet dat ze niet even kijken ze zei zelf dat het een voorteken kan zijn. Mijn s.m. had het al over spoednummer bellen en overdrijven maar dat zit niet in mijn aard.
hahahaha... erg he? Ik had datzelfde trouwens, ik dacht ook dat deze er wel met 37 weken zou zijn. Ik had gezegd uiterlijk 10 juni.. nou dat heb ik lekker gehaald zeg!! haha xxx
Heyhey, Ik heb zelf nooit ECHT het gevoel gehad van jaaa hij gaat zeker weten voor de 40weken komen, wel stiekem hopen natuurlijk, ma niet een gevoel van ja ik weet t zeker, mijn moeder overigens durfde te zweren dat ik veeeel vroeger zou bevallen, dat kon ze aan me gezicht zien whahahahaha. Kmag wel zeggen dat ze duidelijk ongelijk had haha ( Hmmzz of mssn heeft haar voorgevoel wel een tegenovergestelde werking haha dan heeft ze wel gelijk, want ben al flink overtijd Hier heerlijk geslapen vanmiddag, wel weer last van krampjes, ma niks speciaals grrr.. Nou babyhope wij maken het wel spannend tussen ons Hoop dat jij ook snel een datum krijgt om in te leiden, dan heb je tenminste zekerheid. Geeft me toch wel een fijn gevoel om te weten dat hij er maandag zeker is. xxx
update mamalijntje, om 17.07 is ze bevallen van een dochter . haar naam is Yara en ze weegt 3640gr. ze moeten nog in het ziekenhuis blijven want mamalijnt heeft een knip gehad en Yara is met de vacuumpomp gehaald!! Mamalijntje, gefeliciteerd!!! mooie naam en fijn dat ze er nu is!
JAAAAAAAA eindelijk weer een baby!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MAMALIJNTJE EN MAMALIJNTJEMAN!!!! Super mooie naam! Was ook een van mijn favo's Geniet er lekker van meid!!! xxx
whoopeee mamalijntje, dat is toch nog best snel gegaan allemaal!! Geniet van de kleine Yara en mooie naam!! @hier bij vk geweest, ze zei al dat ze nog niet zoveel voor me kon doen. Alleen strippen indien mogelijk, ze heeft meteen inwendig onderzoekje gedaan (hoefde er zelf niet eens om te vragen, was ik wel blij om), had wel al ontsluiting maar baarmoederhals was nog lang (??< blijkbaar wordt ie nog korter..?). Ze kon maar net de vliezen aanraken dus strippen lukte nog niet, wel heeft ze even lekker een vervelende massage aan mijn baarmoederhals gegeven en dat wil ook nog wel eens het 1 en ander opwekken in ieder geval krijg je er dan vaak een centimetertje bij. Mijn bloeddruk was nu te hoog (onderdruk 92), mag maandag terugkomen als ik nog niet bevallen ben (wat ze wel hoopte.. was er helemaal klaar voor zei ze) en dan gaan ze weer kijken of ze misschien wel kunnen strippen ofiets. Nou volgens mij doet die massage in ieder geval wel zijn werk want ik heb de nodige krampen onderin gekregen nu... wie weet??? xxx
Mamalijntje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yara, daar is ze dan eindelijk!!! Doe maar lekker rustig aan en dan lekker genieten van je meisje.
gefeliciteerd mamalijntje... zal wel een moeilijke bevalling geweest zijn... hoop dat je gauw wat laat horen!!! dikke knuffel!!!
Spannend Jootje!! Hoop voor je dat t door gaat zetten en anders mssn nog een cmtje erbij?! is altijd mooi meegenomen he!