juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd mamalijntje met de geboorte van jullie dochter yara!!!!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mamalijntje; Gefeliciteerd met de geboorte van Yara!!!! Ik vind het ook echt een hele leuke naam!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaaaa!!!!

van harte gefeliciteerde mama en papalijntje:)

met jullie mooie dochter yara..... idd een mooie naam en mooi gewicht hoor:)
    hopelijk mogen jullie snel naar huis:)

jootje ik ga flink voor je duimen meiss.

ben nu wel op van de zenuwen voor morgenvroeg,
    adorable idd ik hoop dat ik morgen wat meer weet, maar zoals ze vorige week zei was het toch echt pas met 41.6 dat ik naar de gyn wordt doorgestuurd.
    weet je eigenlijk zit ik er gewoon niet op te wachten, ik ben al eerder doorgestuurd naar de gyn in het zkh, omdat ze dachten dat ze te klein was. nu mocht ik de laatste 5 weekjes weer terug naar de vk, en met de vk heb ik toch een vertrouwd gevoel opgebouwd.
    als ik door word gestuurd moet ik dus weer met de vk van het zkh bevallen, en ik heb dus totaal geen band met haar???
    maar ik denk in the heat of the moment dat dat je totaal niet boeit.. ahhaha

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @babyhope.. mijn ervaring is dat het inderdaad op het moment supreme helemaal niets meer uitmaakt... Als je in het ziekenhuis bevalt dan weet je nooit wie je krijgt, maar net iemand die dienst heeft, ik heb tijdens de bevalling wel 6 verschillende artsen, artsen in opleiding en vk's gezien geloof ik en het maakte me op dat moment eigenlijk niet echt meer uit, liet het maar over me heen komen.

Makkelijk gezegd dat je je er maar niet druk om moet maken, maar je bent sowieso in goede handen, wie het ook doet!!

Ik zal voor je duimen dat het in ieder geval nog voor die tijd spontaan begint!!!!

xxxx

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thx meissie:)

duimen op iets positiever nieuws tomorrow dan haha..

en hoe voel je je nu? heb je echt krampen in je buik of bij je bmm waar ze heeft gestript?

ik moet zeggen soms heb ik bij mijn baarmoedermond zo`n blauwe plekken gevoel? weet niet of dat iets betekent hahaha

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mssn door verweking of ontsluiting babyhope?

Toen ik ben bevallen van Mikail begon ik de bevalling met mijn eigen vk, 15min voor de geboorte moest ze helaas wisselen van dienst en kreeg ik dus iemand die ik niet kende, hooguit 1x gezien ofzo.. op dat moment vond ik het heel erg dat ze weg moest, tijdens de laatste cms en de uitdrijving interesseerde het me idd totaaal niks meer, ma ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het na de bevalling wel weer heel erg jammer vind dat mijn eige vk het niet af heeft kunnen maken!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies ik heb zo`n goede band met mijn vk. en heb haar ook duidleijk aangegeven ik wil het liefste dat jij erbij bent.. (ze zitten met zijn 4-en daarzo)
    ze zei dat regelen we wel..

1tje praat teveel haha
    1jte zegt elke keer weer dat door mijn gewicht het zwaarder wordt (niet door de baby)
    1-tje die is net aangenomen en zij ja ik weet niet werkt nog onzeker enzo.
    en dan degene die wij zo leuk vinden, zij is ook de enige die master opleiding heeft afgerond met speciale patienten uhmm hoe zeg je dat begeleiding whahaha:)

ok dus je herkent het gevoel wel dat blauwe plekken gevoel?

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb nu dus al drie kwartier om de 10 minuten een kramp onderin mijn buik die ongeveer 25 seconden duurt. Geen echte wee dus maar wel met regelmaat, het doet dus wel wat zo'n bmh-massage.. hahaha. Er zal in ieder geval straks wel een cmtje bij zijn denk ik.
    Misschien mijn man maar eens leren hoe je zo'n bmh moet masseren hahahahaha....

Ga zo lekker douchen en mijn bedje in, zien wat de nacht ons weer brengt. Ik verwacht er niet teveel van, maar het doet in ieder geval wel iets, wat weet ik niet precies.

Ik snap wel helemaal wat je bedoelt hoor babyhope, je hebt altijd zo je voorkeuren en ik denk inderdaad dat dat voor bepaalde fases in de bevalling wel heel erg belangrijk is dat je de meest betrouwbare persoon om je heen hebt, maar als het echt zover is dan ben je alleen maar in jezelf bezig en met het feit dat de kleine eraan komt....

xxx

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

babyhope, ik had in het ziekenhuis een vk die ik nog nooit gezien had! maar ze was zo ontzettend lief voor me dat het me helemaal niks kon schelen. ik dacht ook dat mijn gyn er wel zou zijn of een andere gyn. maar hier doen de vk's het onder toezicht van de gyn.
    en ja ik had niet eens tijd om me er druk over te maken want 1,5 later had ik Wesley al ahaha

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Bericht van danielle, haar vliezen zijn gebroken en weeen komen lichtjes op gang ! De volgende baby is op weg dames! Xxx

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,

*klaagmodus aan*

Daar zit je dan... je vliezen zijn gebroken, de weeen worden steeds sterker en je man is met geen mogenlijkheid wakker te krijgen!.... Zit er nu al helemaal doorheen! Wat moet ik nou... ouders zijn pas over een uur/ anderhalf uur hier, ben zo bang dat het te snel gaat en ik dalijk geen kant meer op kan. G*verd*mme!!!!

*klaagmodus uit*

Nou ik probeer jullie zo lang mogenlijk op de hoogte te houden via nachtzon. Vandaag wordt ik opnieuwd mama!

xxx

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Veel succes adorble!!!!!
    Nog even en dan is het zover!

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Succes adorable! Je kunt het en zet hem op.

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Adorable:ik hoop dat je je zoontje al lekker in je armen hebt en word het geen warme maandag bevalling!!!

JOotje:hoe is de nacht bij jou gegaan???

En babyhope hoe is het daar??

En dees???

Hier vandaag gaanproberen om 5 voedingen te geven van 120 ben benieuwd hoe de dames het hierop gaan doen

15. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    goedemorgen!!
    nogmaals maar dan ook hier MAMALIJNTJE GEFELICITEEERD! Hele leuke naam, stond ook op ons lijstje. Doe rustig aan en lekker van genieten!

Spannend adorable, zet hem op he!straks heb je je mannetje in je armen!

Hier doorgeslapen van 23.30u tot 6.30!!!:)Ik werd helemaal fit wakker, heerlijk

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Bericht van adorable: Heyhey, ik heb net laxeerspul gehad, wacht nu tot ik naar de wc moet en dan gaat ze mijn vliezen volledig breken wsnt ze voelde nog een vochtblaas, daarna krijgt beeb draadje op hoofd voor de hartslag. heb nu 4 a 5cm opening. xxx

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oehhh die adorable!! SPANNEND!!

Hier een heeeeel onrustige nacht gehad, om de 7 minuten weeen, maar helaas om 4 uur 'snachts hield alles weer op.... frusty!!!

xxxx

18. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    En hoe is het met Babyhope??

xxx

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff t wordt nu echt spannend... heb nog niets van danielle gehoord... :( hoop dat ze de kleine al in haar armen heeft :)

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik hoop t ook voor haar!!ben erg benieuwd

Deel Deze Pagina