Jootje gefeliciteerd met de geboorte van Noelle! Mooie naam! Valt niet mee he zo'n weeenstorm...weet er alles van. Nu maar lekker genieten van je meisje Adorable gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat een schatje zeg en mooie bos met haar idd! waarom ben je nog in het ziekenhuis?Heb ik iets gemist? normaal bevallen en het gaat goed met jullie beiden toch? Nu de laatste 2 nog dan zijn we compleet Kom maar op baby's! Hier alles goed, F. heeft al 2 nachten doorgeslapen! zo'n 7 uur achter elkaar. Heerlijk En dat op de borstvoeding. Niet verwacht dat het zo goed zou gaan met bv! Ik doe ook elke dag een flesje afkolven, dan geeft papa s'avonds een flesje.
jaaa jootje gefeliciteerd meiss en papa met noélle.. ben benieuwd naar de foto`sss adorable leu keh mikail toch wel geinterreseert auww aambeien lijkt me echt zopijnlijk he`. ik heb er nu (afkloppen) nog geen last van gehad.. ja in belgie standaart toch 5 dagen in het zkh blijven, schoonzus van mij mocht op dag 4 gelukkig al gaan dees spannend he ja idd hier om 13.00uur pas wakker net even een partytent gehaald bij de praxis, voor de mensen die buiten roken want met dit weer zeg ik nogal snel oh wacht maar ik pak wel een asbak en ik wil zelf echt dat niet hebben hahaha en we zijn natuurlijk nog even de laatste dingen in huis aan het doen zodat we woensdag/donderdag helemaal picobello thuiskomen met ons meisje.. hier ook al de hele dag sljmverlies, en oh zo irritant als ik heb gezeten en ik sta op is het net alsof ik super erg moet plassen maar dan komt er niks????? vind dat wel vervelend worden hoor..
Gelukkig zijn de asbakken hier al een tijdje het huis uit en de familie weet dat ook. Dat van dat plassen heb ik ook het beste is om even een rondje te lopen ofzo meestal trekt het dan weg. Heb je gewoon slijmverlies geen oud bloed erbij? Dus bruinig.
ja beetje geel bruinig idd, ik heb vanaf juli 2010 geen bloed meer gezien niet eens een druppie hahaha moest toen beginnen aan die decapeptyl voor de ivf en daarna helemaal niks meer gezien.. (des te meer mischien bij de bevalling pff) ja hier izjn de asbakken ook opgeruimd,maar als het regent ja ik ben dan zo`n fluit die gewoon zegt oh doe maar dan gooi ik die 2 ramen wel even open, maar dat is vanaf nu echt afgelopen hoor
jootje, gefeliciteerd! mooie naam! adorable, wat een haar! mooie jongen zeg! dees en babyhope, nu jullie nog spannend wie van de twee eerst bevalt! @hier, een verjaardag van mijn nichtje gehad. de kleine keek zijn ogen uit en werd er wel heel moe van. even bij papa gelegen maar echt slapen deed hij niet. thuis was het eten en huilen. toch weer te veel prikkels. maar ach hij zal er toch een beetje aan moeten wennen. hij slaapt nu weer lekker en ben benieud wat de nacht gaat brengen.
Zo dames! Hopelijk zet het voor jullie nu ook heel erg snel door!! Duim heel erg hard. -- Hier nog aan het bijkomen van een heftige bevalling. Moest om 07:30 in het ziekenhuis zijn en om 08:45 waren mijn vliezen doorgeprikt. Tijdens het tousheren bleek ik maar 2 cm te hebben. 09:00 infuus en om 11:00 had ik maar 3 cm. Om 13:00 braken mijn vliezen echt en had ik 4cm. Heb toen een prik met pijnstilling gehad en daarna werd alles wazig. Om 14:15 had ik plots 9 cm. En om 15:00 kreeg ik persdrang maar mocht pas om 15:45 persen. Maar om 17:00 nog geen meid eruit geperst te hebben en ik kapot was. Ben ik verdooft en kreeg ik twee flinke knippen. Bleek een sterrekijkertje te zijn en zat vast.. Met alle macht is ze eruit getrokken. Om 17:07 lag ze in mijn armen en na 30 minuten gehecht te zijn kon ik eindelijk bijkomen.
pffff mamalijntje ocharme... Nu, deste meer reden heb je om nu van je dochtertje te genieten!!! Nog eens gefeliciteerd!!!
Bedankt voor felicitaties!! Heb vandaag lekker rustig aan gedaan en heerlijk geknuffeld met de kleine meid!!! Voel me op zich prima, neem wel om de zoveel uur een paracetamol, want ik heb wat last van naweeen, ze lijken niet echt erg, maar op aanraden van kraamhulp wel wat pijnstilling genomen voor het geval het erger wordt. Nu Dees en Babyhope nog!! Hup hup meiden..hihihi
He dames hier zojuist weer bruinig slijmverlies! Zou het dan toch? Heb het niet eerder meerdere keren per dag verloren.
oeh mamalijntje is dus idd een heftige bevalling geweest, idd nu lekker genieten van je kleine meid hoor!!!! @jootje ja idd een paracetamolletje, hopelijk werkt het ook een beejte.. ennuh lekker genieten he @dees ik ga flink voor je duimen meissie in ieder geval ik ga er niet vanuit dat ze zelf komt hier haha ik denk echt dat het pas dinsdag of woensdag wordt????????
***inbraak**** ook hier lieve Jootje van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid, ik log precies op tiijd in hier zie meteen de foto van Noëlle. Geniet geniet geniet!!! xxxx ooo ik ben vandaag bij mijn zusje(adorable) geweest en de kleine grote Davut, wat een lekker ding zeg... i'm in love.... door een communicatiefout konden we helaas maar een klein half uurtje blijven bij ze maar ik heb genoten van het mannetje hij is echt mooi. Zusje ik ben echt supertrots op je dat je die kleine beer toch maar mooi op de wereld hebt gezet!!!! ****breekt weer uit****
oh jootje wat een tevreden koppie heeft ze super om dat zo te zien gek idee dat dat dan in je uik heeft geschuild he kan me er echt nog niks bij voorstellen en des te meer ik verlang naar dinsdag woensdag/donderdag mommy to be.. tuurlijk ben je trots!!! en dat mag je ook met RECHT zijn hoor... blijft toch je kleine zusje he` (neem aan dat ze jonger is dan jou?) hahaha
babyhope ze is idd jonger 10 jaar zelfs!!!! jij nog heel veel succes van de week nog ff volhouden en dan kun jij ook gaan genieten knuffel
thxx mommy to be genieten gaan we strakkies zeker doen haha jij ook he van je nieuwe neefje... xxx dees ja ik ben het idd wel zat maar toch is er zo`n last van mijn schouders gevallen na gisteren, we hebben eindelijk een datum,nu hopen we gewoon stiekem dat ze toch zichzelf meld ervoor
Aaaahw wat een prachtmeid Jootje!!! Oef das zeker geen makkelijke bevalling geweest! Nu lekker genieten! Mommy to be, ben heel blij dat je langs bent geweest!!! Hier: stuwing begint te komen en de naweeen heftiger, het bloeden is wel al ietsje minder. Jootje ik moet t idd ook doen met een paracetamol om de 6uur. Mijn aambeien xijn gelukkig niet pijnlijk, ma zitte meer in de weg. Hier is standaard 4dagen blijven na een normale bevalling en na keizersnede 5dagen. je mag ook eerder weg, ma alleen als de arts je goed heeft gekeurd en de baby en je moet een vroedvrouw thuis laten komen. xxx
Zo meiden! Ben ook weer een beetje op de wereld. OP zich heb ik de bevalling niet zwaar ervaren.. Ben zo trots dat ik gewoon bevallen ben.. Kan er niks aan doen.. Terwijl ik me ook nooit anders heb gevoelt door de keizersnede. Vandaag controle gehad en de knip ziet er goed uit. Wel moet ik Arnika gaan gebruiken voor de blauwe zwellingen. Verder flink last van stuwing.. Lijk Pamela wel haha -- Meiden lekker genieten!