He dames, Hier beroerd geslapen maar er heeft niks door gezet. Maar heb nog wel steeds slijm/bloed verlies het lijkt een beetje op de allerlaatste dag als je ongesteld bent heel vreemd.
dees, ik hoop voor je dat het snel doorzet! mamalijntje, toch fijn dat je het niet als zwaar hebrt ervaren. en je mag idd trots zijn op jezelf, elke vrouw mag dat of je nou via ks of natuurlijk bevalt. @hier, W sliep vorige week lekker 6a7 uur door, maar deze week gaat het ineens mis. hij komt weer om de 4 uur voor eten. wordt ook een beetje saggie van manlief. hij zo aan het zeuren dat de kleine de hele nacht wakker is enzo. nou hij slaapt gewoon hoor ik kan eruit om eten te geven en te verschonen. hij ook helemaal niet de hele nacht wakker. W is gewoon uit geslapen om half 9 nou dat kan je hem ook niet kwalijk nemen! *zo klaagmodus uit*
BABYHOPE!!!! MELDPLICHT!!!! hihihi meiden hoop dat t snel door gaat zetten bij jullie!!!!! @hier: Zooo genieten! xxx
hahaha leuk om te lezen dat jullie echt genieten.... IK WIL NOU OOOKKKKKKKKK!!!!! hier niks lekker rustig heb echt wel slapeloze nachten man!! tot 5 uur zat ik wakker haha was om half 4 nog een kaassouffle aan het bakken???? zoo slecht hahahhaa
sow hey ik heb gewoon eenpaar berichtjes niet gelezen vanmorgen? sammie ja idd als wesley niet meer moe is kan je daar weinig aan doen, ik zou gewoon eens met je man gaan praten hoor, ok hij moet denk ik ook wel werken enmist natuurlijk zijn uitgeslapen weekenden maar ja dat had hijkunnen weten met een baby toch!! ik met mijn nachtelijke rituelen hier nou haha bereid vriendlief al vast voor, ik wakker hij ook @dees hoe is het nu met het slijmverlies? denk wel dat je zoiezo deze week je beebje hoor
O meiden hoop toch zo dat het nu echt op gaat schieten en ook natuurlijk gaat! Is best heftig dat inleiden! Ik lees deze week nog even rustig bij om te kijken hoe het met jullie beebs gaat! Hier gaat alles goed. Dame heeft al haar flessen binnen gehouden!!!! Onwijs goed teken.
wat een mooi poppetje mamalijntje ja inleiden schijnt wel heftiger te zijn ja, maar ik maak me er gelukkig geen druk om, ik bedoel ze zou er toch een keertje uitmoeten toch.. en de verhalen over inleiden zijn ook zo dubbel, de een wil niks anders en de ander vond het een hel. lijkt me trouwens ook bij een gewone bevalling geen pretje hoor om een baby eruit te persen whahahhaa ik bedoel ik heb soms al pijn als wij gemeenschap hebben meneer groot geschapen...
babyhope, het is niet zo dat hij het elke moppert maar soms heb ik het gewoon even gehad ermee haha.. tuurlijk wist hij dat dit ging gebeuren en ja daar hebben we het ook over gehad, maar in de praktijk is het toch allemaal net even anders. wij zijn ook wel een beetje door wesley verwend hij sleep al een week door en ineens deze week niet meer. gelukkig kunnen we erover praten en dan zegt hij ook wel sorry en dat hij het ook allemaal niet meer zo door heeft hoelaat het nou is en hoelang hij geslapen heeft. wij moeders zijn daar toch net wat beter in. dees, heb je vk al gebeld en vraagt wat het slijmverlies kan betekenen? meiden even een vraag, wesley drink zijn fles niet meer leeg en valt halvewege ook in slaap, kan het zijn dat het speentje te langzaam gaat voor hem? hij knoeit wel tijdens het eten.
Ohw ik heb wat gemist; Jootje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!!! Adorable, wat een poppie Mamalijntje, klinkt wel als een zware bevalling, maar wel fijn dat je het niet zo ervaren hebt. Sammie, heeft Wesley geen regeldag gehad, omdat hij zovaak kwam? En van het flesje weet ik niet meid, ik hoop dat je er een oplossing voor vind. Dees, Babyhope al meer nieuws???
Nee heb mijn vk niet gebeld móet morgen toch terug voor controle bloeddruk dus kan ik het gelijk melden, maar tot nu toe is het wel bij elk toilet bezoek dus misschien toch iets van een slijmprop ofzo
hier helemaal niks haha.. is wel duidelijk dat die dochter van ons papa`s kant kiest die afrinkanen zijn altijd te laat he` hahaha
j ahahha maar is echt zo hoor die zijn altijd te laat als je zegt om 10 uu ris de afspraak komen ze gerust om 10.55uur binnen hoor want dan is het nog geen 11 uur, hahaha zijn mijn vriends woorden weer
ff alles gelezen weet wel niets meer drukke dag gehad, waren naar de "batjes" in roeselare, heel de stad is dan afgesloten en overal podia's en dergelijke was echt leuk Jolien heeft de hele tijd geslapen en ik heb enkel met BV overleefd vandaag (yeeay)
babyhope, ik hoop dat jij ooik snel je meisje mag vasthouden!!! Hier een supernacht gehad. Dames sliepen van 9 tot 1 uur. En toen flesje gegeven en werden ze om 5 uur wakker. Doen ze meestal en dan willen ze vaak niet meer in hun eigen bed slapen dus neem ik ze bij mij. Maar vannach sliepen ze dus wel weer in in hun eigen bedje tot nu Sammie: oww zo herkenbaar hoor van je man!! Vooral praten!! Ze hebben het vaak niet eens door dat ze zo bezig zijn! Hier nog eentje. Maar vrijdag en zaterdag heeft hij de nachtvoeding gedaan
Goeiemorgen!! Dees dat slijm troep heb ik ook gehad de laatste dagen voor dat ik ingeleid werd. Is geloof ik het weken van de baarmoeder. -- Hier onze eerste slapeloze nacht gehad... Even wennen weer hoor haha... Meisje had zo'n last van krampen.. Luiers vol met vieze derrie.
Hoi hoi, Ben hier een dag niet geweest en nu al niet meer up to date... Hoe is het met Dees en babyhope?? Het moeten nog wel juni-baby's worden hoor!! hahaha.. En alle mama's zijn goed op weg zo te lezen!! Hier ook alles goed, mevrouw is niet meer misselijk en heeft door dat eten toch wel fijn en lekker is!! gisteravond met 30cc naar bedje gegaan om 11.30 en ze heeft geslapen tot 07.30u!! en toen heeft ze weer 30cc gedronken!! Ben zeer trots op mijn meisje!!! En met mama gaat het gelukkig ook allemaal goed, schijnt ook voordeel te zijn van snelle bevalling, dan ben je ook weer snel op de been! xxx