Juni vakantie Zeeland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door justme1974, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Wij willen graag naar Zeeland. Mij spreekt de omgeving Zoutelande enorm aan. We kunnen de stacaravan van mijn broer lenen, dus dat scheelt en nu zijn we dus op zoek naar een leuke camping, niet al te ver van het strand en graag ook betaalbaar. Dit hoeft geen grote camping zijn. Kamperen bij de boer of op een mini-camping heeft zelfs de voorkeur.

Een tweede idee is een caravan huren (dan hoeven we niet een hele rit te maken mét caravan, die mijn broer wel moet brengen, omdat wij geen trekhaak hebben --> 234km enkele reis. Wij betalen dan de benzinekosten natuurlijk dus tel maar uit.. ), een huisje of appartement. Dit mag particulier zijn of op een vakantiepark. Alleen niet voor 700 euro per week zeg maar.

Wie van jullie heeft ervaring met vakantie in Zeeland en heeft dus leuke tips?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij gaan eind augustus naar Minicamping de Visser in Zeeland. Volgens mij ligt dat bij Zoutelande.

Mijn schoonouders zijn al eens geweest en zijn vol lof over deze camping. Zo ook de medebezoekers dus wel een populaire plek. Op Zoover scoren ze heel hoog en de mensen die de camping runnen zijn heel attent en aardig en leggen zelfs houten vlonders in je voortent als het regent etc. Kinderen zijn er van harte welkom.

Misschien is het wat voor jullie. Ze hebben namelijk ook hele mooie chalets waar wij er een van huren. Op hun site kan je ook meteen de beschikbaarheid zien. Weet alleen niet of ze aan je prijs kunnen voldoen want het is natuurlijk wel hoogseizoen dan maar ik denk wel dat het het meer dan waard zal zijn. Wij verheugen ons in ieder geval!

Minicamping de Visser | Genieten met een grote G

Groetjes, Charlie

3. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
  4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Wat gaaf jullie tips! We gaan het even kalm aan bekijken. Bedankt!!

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Heb je wat leuks gezien?

Charlie

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jaaaaaa :D De camping die jij aangaf (mini) lijkt ons ook helemaal leuk, maar die anderen dus ook. Het is dus even goed uitzoeken hoe en wat en waar, maar hier kunnen we echt mee verder, dus helemaal top!

Deel Deze Pagina