dames, ik zou graag op zeer korte termijn (liefst vanaf dit weekend of maandag) een weekje er tussenuit willen.. het budget is echter zeer beperkt, en ik vindt zelfs lastminute de vakantiehuisjes op de bekendere parken behoorlijk aan de prijs.. heeft iemand een idee voor een goedkoop huisje (appartementje ofzo is ook prima, ik ga alleen met mijn zoontje) ergens in Brabant.?
Deze dus, maar je kan daarnaast ook beter ff de site van het betreffende park bekijken. Soms is dat wat goedkoper nog doordat er andere tarieven zijn oor reserveren etc.
whaaa ik moet dit ff met jullie delen Zag dit topic en dacht hmm ja vakantieveilingen die heb je ook nog. Dus ik eens kijken zag daar iets heel leuks staan, nog 4 minuten, snel account aangemaakt en geboden. Werd er 4 sec voor de eindstreep overboden maar ik was nog op tijd om er een euro overheen te bieden op de seconde na, dus heb gewonnen!!! Echt een koopje! echt de adrenaline schoot door me heen vast niet goed voor mn bloeddruk Ben normaal echt nooit van de spontane ondoordachte acties hahaha maar heb nu gewoon binnen 4 minuten besloten dit te doen. En heb nu voor 9 een dagje uit met 6 personen wat normaal 15 p/p kost! hartstikke leuk dus Ben zoo trots op mezelf dat ik ook eens wat spontaans heb gedaan hahahah