goedkope lastminute

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door esme66, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esme66

esme66 Niet meer actief

dames,

ik zou graag op zeer korte termijn (liefst vanaf dit weekend of maandag) een weekje er tussenuit willen..
    het budget is echter zeer beperkt, en ik vindt zelfs lastminute de vakantiehuisjes op de bekendere parken behoorlijk aan de prijs..
    heeft iemand een idee voor een goedkoop huisje (appartementje ofzo is ook prima, ik ga alleen met mijn zoontje) ergens in Brabant.?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Kijk eens op vakantieveilingen.nl
    Daar staan vaak lastminutes op.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mysterie park via centerparcs

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Kijk eens op bungalows.nl :)

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

tja watis het budget?

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Deze dus, maar je kan daarnaast ook beter ff de site van het betreffende park bekijken.
    Soms is dat wat goedkoper nog doordat er andere tarieven zijn oor reserveren etc.

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    whaaa ik moet dit ff met jullie delen :) Zag dit topic en dacht hmm ja vakantieveilingen die heb je ook nog. Dus ik eens kijken zag daar iets heel leuks staan, nog 4 minuten, snel account aangemaakt en geboden. Werd er 4 sec voor de eindstreep overboden maar ik was nog op tijd om er een euro overheen te bieden op de seconde na, dus heb gewonnen!!! Echt een koopje! echt de adrenaline schoot door me heen :p vast niet goed voor mn bloeddruk ;)

Ben normaal echt nooit van de spontane ondoordachte acties hahaha maar heb nu gewoon binnen 4 minuten besloten dit te doen. En heb nu voor €9 een dagje uit met 6 personen wat normaal €15 p/p kost! hartstikke leuk dus
    Ben zoo trots op mezelf dat ik ook eens wat spontaans heb gedaan hahahah

8. Demie1983

Demie1983 Actief lid

5 jan 2010
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009