Ahh nu weet ik eindelijk welke buggy ik wil kan ik niet kiezen welke kleur vind ze alle drie mooi Welke zouden jullie kiezen? http://img4.imageshack.us/my.php?image=titaniumbreezeblackzy6.jpg http://img15.imageshack.us/my.php?image=titaniumbreezelimeiy9.jpg http://img8.imageshack.us/my.php?image=titaniumbabybreezeaquafg8.jpg
Tuurlijk mag dat . Helaas was de buggy achteraf toch echt te laag. Ik ben niet heel groot (1.66) en vond het een heel stuk achter elkaar toch niet zo lekker lopen. Wat ik een heel groot minpunt vind is dat er geen buggydrager voor te krijgen is nog. Titanium heb ik erover gemaild en daar heb ik nooit een reactie op terug gehad ( een ander van dit forum ook niet) Ik heb hem toen heel kunstig met een spin vast gemaakt op een gewone buggydrager. Dit kan wel ,maar zo gauw er een achterzitje op je fiets moet kan het dus niet meer....
ow ok. Buggydrager heb ik toch niet nodig. Ik ga toch denkelijk eerst eventjes mee rondrijden in de winkel. dankjewel voor je antwoord
Nou dat scheelt En idd even goed in de winkel ermee rond rijden ( mijn advies ook met je kindje erin) met kindje erin loopt hij een stuk minder omdat de veren uiteraard meer doorzakken en de buggy voor mijn gevoel toen nog een stuk lager was. Succes met je beslissing maken, een mooie buggy is het zeker
Is het dan echt een lage buggy? ik ben 170 en vriendlief 189 Opzich vind ik het zelf niet zo'n probleem als het maar fijn rijd en de wielen goed meedraaien!
Ik vond hem al vrij laag , mijn man is 176 en die vond het helemaal niet fijn erachter te lopen. Zag ook wel eens mensen later in de stad lopen met zo'n buggy en die liepen er best krom achter. Het voorwiel haperderde wel eerst ,maar naar een beetje invetten ging dat prima. Het beste is dat jij en je vriend goed de buggy testen met je zoontje erin. Het is zonde als je een buggy koopt waar je misschien achteraf toch spijt van krijgt.
Wij hebben zelf de zwarte (met de gedachten om dan gewoon een leuke kleurige deken in de wagen te doen en wat kleurige speeltjes) en vinden het geweldige buggy! We hebben hem nu sinds kerst en gebruiken hem minimaal 4x in de week, de wandelwagen hebben we naar zolder gebracht omdat we de buggy zo ideaal vinden. Hij is lekker compact in te klappen en hij is heel wendbaar. Wij vinden het dus zeker een aanrader!
Ik vind de zwarte erg mooi. Even off topic. Ben net naar de winkel geweest en heb uit getest. Ik vond hem erg slecht sturen Het voorwiel draaide niet soepel mee. De rede dat wij naar deze buggy gingen kijken is dat hij wat breder is en grotere kindjes er dus beter in kunnen zitten.
Heb je de gene met 1 wiel voor of met 2 wielen? Wij hebben namelijk die met twee wielen en hij stuurt echt uitstekend, zelfs met bijv. twee redelijk gevulde boodschappen tassen aan de handvaten vind ik hem nog zeer goed sturen. Misschien lag het aan het showmodel?
Oh ik zie net dat die van ons niet Breeze heet maar Snooze, dus misschien heb je nu niets aan mijn reactie Maar kwa kleur blijf ik bij zwart en dan met een leuke kleurige deken erin!
Hier ook een tevreden klant over de buggy en ik ben ook niet zo klein. Ik ben geloof ik ongeveer 1,76 en ik heb geen klachten hoor er zijn wel meer buggys zo laag
Idd die met 1 wiel. Mischien toch eens de snooze proberen. Hier in de buurt bij prenatal hebben ze ze alleen niet. Dus maar eens verder weg om er naar te kijken.
Wij hadden de breeze besteld maar ontvinden de snooze. Ach heb e rmaar niet over geklaagd, dat ene wiel En vooralsnog bevalt ie dus prima
dankjewel dames Ikzelf vind de Breeze net iets mooier dan de Snooze maar kijk er toch naar in de winkel. @ Lexie: als ik een meisje had dan wist ik zeker dat het de Fuchsia ging worden die is echt mooi!
Ik heb hem toevallig zaterdag in de winkel uitgetest. Zonder kind ging het nog wel, maar met kind vond ik hem best laag en hij veert erg. Had ook de mclaren geprobeerd en die was toch een stuk hoger en prettiger. (ik ben 1.75m) Wel jammer, want het is ideaal dat hij ook in ligstand kan en dat gaat bij de Quinny zap niet.