Wij willen eerdaags een juniorbed voor Liv kopen. Nu had ik een leuk & voordelig bedje van Ikea op het oog (Kritter) Alleen ik kwam erachter dat de maten van Ikea geen doorsnee maten zijn. Het bed is, Lang 165 (normaal volgens mij 150) Wie heeft er ervaring met het Ikea bed, betekent dit dat je voor al je beddengoed e.d bij de Ikea moet slagen? Een dekbed bij de Ikea heeft nml ook weer andere afmetingen omdat het bedje natuurlijk iets groter is...(dekbed 150/200.) Graag advies... ..bedankt alvast!
Ik het zo'n peuterbed van Ikea met een poes en een hond op het hoofdeind. Het beddengoed heb ik gewoon bij de Hema gekocht, hoeslakens voor een peuterbed en ook een peuterdekbed. Past allemaal prima. Ik zou eigenlijk niet weten hoe lang dat bedje is, nooit over nagedacht.
Zit net even op de ikeasite te kijken, dat is dus ook zo'n Kritter. En wij hebben daar gewoon standaard beddengoed op liggen en dat past.
Okee, fijn te horen Luppy! Vond het al jammer dat ik voor een ander bedje "moest" gaan shoppen. Jij hebt het dus niet eens gemerkt? Het scheelt toch 10 cm... Heb jij toevallig ook het dekbedje bij de Ikea vandaan?
Ik heb de hoeslakens wel bij de Ikea gekocht, de rest bij de Hema. Volgens mij zijn de afmetingen van de hoeslakens bij de Hema niet hetzelfde als de afmeting van het matras. Maar zo te lezen past het dus wel.
is toch alleen maar handig, kunnen ze misschien iets langer in dan in een echt peuterbedje van 150 cm...
Hier ook het bedje van de ikea en de hoeslakentjes van de hema passen idd ook! Ik heb ook het dekbedje van de ikea, maar er zit nu een bumba overtrek overheen, zou niet kunnen passen, maar past perfect! Gaat dus allemaal!
ik heb ook een kritterbed. Met hoeslakens van ikea, maar de hema past ook. Verder een Hemadekbed, met hema dekbedhoesjes.
Ik heb al het beddengoed bij de hema gekocht, dus dekbed, overtrekken en hoeslakens. Alles in de peuterversie. En hier past dat dus allemaal prima. Die hoeslakens zijn trouwens wel van een rekbare soort hoor, ik denk dat dat wel scheelt.
ik heb ook het Kritter bedje, maar die is volgens mij gewoon 150 cm. Ik heb ook een matras van 150 er in liggen van de Ikea.