Vind het ook leuk! Alleen ronduit bizar, dat zulke jonge kinderen zóóó kunnen koken! Hoe vreemd en bijzonder is dat?
Heel goed maar vind die kids toch een beetje creepy. Zo volwassen. "This is one of the greatest moments in my life" Seriously. Je bent tien jaar. Je life moet nog beginnen.
ze zijn idd wel heel volwassen.. maar het blijft knap.. alleen weet ik niet of ik mn dochter van 8 al aan zoiets mee zou laten doen. ligt ook wel aan haar karakter natuurlijk maar t zal een behoorlijke impact hebben.. maar aan de andere kant als ze het echt zou willen....
Heeel leuk programma!! Vind die chefs ook zo leuk doen tegen de kinderen Zo anders als dat ze tegen volwassenen doen haha.. En jaa wat kunnen die kinderen koken zeg..
WAUW wat kunnen die kinderen koken zeg. Wordt er gewoon jaloers van Vindt masterchef sowieso al de leukste kook programma. En dus ook dit programma is weer super om na te kijken.
maar vragen jullie je ook niet afHOE die kinderen zo kunnen koken? Hoe kan een kind van 8-9 jaar een super de luxe recept uit zijn mouw schudden? En echt kooktechnieken toepassen waar ik nog nooit van gehoord heb Volgen ze kookcursussen of zo?
Ik vermoed dat de ouders er ook wel een aandeel in hebben. Heb al 2 kinderen voorbij zien komen waarvan ik het sterke vermoeden heb dat papa of mama kok is
Ik denk dat ze het geleerd hebben van mama of papa. Je ziet sommige ouders ook vol spanning meekijken.
Ik vind het super!!! We konden alleen maandagavond kijken maar we zaten echt met verbazing te kijken!! Dus die van vanavond maar instellen om opgenomen te worden en dan de andere 2 even online terug kijken en daarna de opgenomen. Oooohhh ik heb er nu al zin in hihihi.
Wauw wat kunnen die kleintjes koken.. Vind die tweeling erg bijzonder... En dat ene meisje.. Ashley. Geloof ik maar weet het niet zeker.. Telkens komt vader in beeld die zit alle afleveringen aan één stuk door te huilen van trots.. Zo schattig... Vandaag ga ik mini een taart leren bakken zou hij er dan op tijd bij zijn.. (zie onderschrift )
ja wat een leuk programma he! kijk er echt met veel plezier naar. helaas op een onhandig tijdstip, dus mss ook s online wat kijken. vind de jury inderdaad ook heel oprecht en respectvol naar de kinderen toe. ben ook wel jaloers hoor, jeetje..ik ben zelf echt het tegenovergestelde van een keukenprinses..zou wel een beetje handigheid en creativiteit van die kids willen!
Wat was het weer leuk Wow dat ze zo uit die mysterybox kunnen koken... Ik vind de jury inderdaad ook kindvriendelijk haha. Ik heb al gekeken wie er gaat winnen
Ik volg het ook! Echt superknap wat ze allemaal kunnen! Maar die garnalen met chocola ging me toch net iets te ver haha
Wie vinden jullie de beste minikoks.. Het valt me trouwens wel op dat er steeds dezelfde kinderen in beeld komen.. Er was gisteren in het team dat gewonnen heeft ook een meisje en dat heb ik nooit gewoon allleen in beeld gezien terwijl ze wat vertelde.. En dan dat kleine jochie dat teamcaptain was van het winnende team.. wat een knap stuk zeg .. Oh ja en wil nog even toevoegen.. Die vrouw die bij de presentatoren hoort vind ik van die iritante gezichten trekken als ze proeft... sjonge..
Heb onlangs toevallig enkel de finale gezien. My God, wat een talenten!!! Ik was dit weekeinde al trots op mezelf omdat ik een provencaals sausje op tafel kon zetten