Ik vind Sam echt een leuke knul, kan enorm goed koken ook! Die tweeling vind ik ook goed, maar worden in mijn ogen teveel als 1 behandeld... (of komt dat omdat ik er zelf 1 van een tweeling ben, dat dat me opvalt)
ik kan hem nog niet via internet zien, maar van de stukjes die ik op tv zag, leek het idd een hele andere serie! hoop dat het een eenmalige fout is..
Nee hoor. Ze hebben elke week een aflevering waarin kinderen een soort topclass krijgen. Vorige week vrijdag leerden een aantal afvallers van het programma wat gerechten maken en nu een kinderklas. A.s. maandag gaat de wedstrijd weer verder.
Gaat mij al net zo. Dat een volwassen iemand beter kan koken dan mij kan ik verkroppen, maar dat een kind van 8 dat kan . Mag ik mij dan verschuilen achter het feit dat ik niet van koken hou?
Aaaaaaaaah...zo!!! Dank u! Dan heb ik het een aantal vrijdagen gemist, want was me nooit eerder opgevallen!
Heb het hele begin van deze serie gemist, omdat ik op vakantie was.......waar kan je het dan nog terug zien? Uitzendinggemist.nl is toch alleen van de laatste week?
uitzending gemist is ook alleen van 1/2 en 3...dan moet je op de site van net 5 kijken...misschien dat je het dan terug kunt zien. Maar volgens mij zijn buitenlandse programma's niet terug te zien!
ik vind het echt WAUW! wat die kinderen kunnen! ben erg benieuwd wie gaat winnen, ik denk sofia, die is wel errug goed! vind het jammer dat cassidy niet door is naar de laatste 4.
Ik volg dit! Echt BI-ZAR wat die kinderen kunnen. Het zijn dingen die ik nooit zal kunnen koken joh.. :/ Ben benieuwd wie er wint. Die 2 zusjes Isabelle en ? Sofia??? zijn echt heel goed. Vraag me dan altijd af hoe ze zo goed kunnen koken. Gepusht door ouders, eigen interesse? Beide?
Ik ben maar begonnen met pushen, heb er gisteren lekker even naar gekeken met m'n dochter op schoot (ze is pas 16 mnd en mag van mij niet eens naar de oven kijken) Man, wat geweldig wat deze kinderen allemaal kunnen. Zó koken kun je volgens mij alleen als je het zelf leuk vindt. maar je gaat het pas doen als je thuis ook vaak iemand uitgebreid bezig ziet in de keuken, anders komt het toch niet in je op?
Hahaha! Kan nooit te jong beginnen he! Ik denk idd wel dat de ouders thuis ook veel gekookt zullen hebben en de kids aangespoord hebben om mee te helpen. Moet toch bijna wel??? Sienna (? toch?) in de top 4 die is NEGEN jaar OUD!
ik mag toch hopen dat dat jou gok is van wie gaat winnen, en dat je niet al ergens hebt gezien/gelezen hebt wie er echt gaat winnen. zou het erg flauw van je vinden als dat zo is!:x
Van mij mag Jack winnen Maar denk dat het isabella word gezien de prestaties in de vorige rondes van haar en haar zus.