Junior/peuterbedje of eenpersoons?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hier een gewoon bed. Zo'n junior bed is misschien duur, maar je moet ook een matras en beddengoed. Vandaar dat wij voor een gewoon bed zijn gegaan. Ging meteen prima en ze is er nooit uitgevallen (geen rekje). Sterker nog, ze was altijd een slechte slaper en slaapt nu vele malen beter!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

met welke leeftijd heb je dat gedaan? ik denk dat ons zoontje ook beter gaat slapen in een groot bed. Hij stoot nu regelmatig zijn koppie, in zijn slaap.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier is ons dochtertje net 2 als nr 2 komt en vond haar even te klein voor een gewoon bed. Dus heb een 2e hands peuterbedje gekocht die daarna naar nr. 2 gaat. Ik koop wel een nieuw matras maar goed aangezien het 2x gebruikt kan worden vind ik het niet echt te duur.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Grappig, ik vind die peuterdekbedovertrekken van de Ikea of de Hema juist ontzettend leuk :D

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik ook!! :D Ik he er zelfs nu al een paar gekocht van de Hema waar ik het ledikant dekentje in heb gestopt. Eigenlijk gewoon voor de sier dus ;). Die hoef ik met een peuterbedje dus niet extra aan te schaffen. Alleen een matras inderdaad...
    Maar ja: al doe je er 2x drie of 4 jaren mee dan vind ik het de aanschaf wel waard.
    Ik denk dat ik mn keuze heb gemaakt!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Echt? Die peuterdekbedovertrekken van de HEMA (IKEA is een afwijkende maat)???? Verschrikkelijk echt. Ik heb er één die wel gaat... met gereedschap erop maar de anderen komen echt mijn huis niet in .

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    haha, wat een verschil he? Ik vind HEMA echt geweldig, zowel rompers als slaapzakken als speelgoed als...als....
    Waar koop jij de betaalbare peuter-beddengoedsetjes?

8. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wij hebben een flexa bed gekocht!
    Niels, die nu 18 maanden is, gaat er aan het einde van deze week in slapen.
    Er zit aan 3 allebei de kanten uitvalbeveiliging op , die er later weer af te halen is. En je kunt dit bed uitbouwen tot een hoogslaper, stapelbed enz.
    Goedkoop bedeengoed: ik koop het ook bij de hema of bij de Makro , maar dan moet je wel een pasje hebben en het moet maar net een aanbieding zijn.

9. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb een peuterbedje van Bambino World gekocht, het is groter dan een babyledikant (deze is 140x70) je kan m in 1e instantie gebruiken als ledikant met spijltjes en als ze wat groter worden ombouwen naar een 'gewoon' bedje zonder spijltjes. Hij is erg leuk, erg stevig en een heeel schappelijk prijsje, zie link:

Kinderbed ombouwbed, massief grenehout, 140 x 70 cm, S - Bedden - Bambino World

Heb m zelf in t wit, mn dochter was er helemaal blij mee die is nu bijna 2 jaar.

Bezorging was ook top, binnen een week had ik m in huis en ze geven goed aan wanneer t bezorgd wordt, absoluut een aanrader! Heb hier ook een duowagen gekocht van Bambino World ook absoluut een aanrader bij twee kindjes (redelijk) dicht op elkaar:

Bambino World Tweelingwandelwagen zand - Kinderwagentjes - BambinoWorld

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Het is niet mijn smaak, al vind ik m in wit wrs iets mooier. Maar ik vind het ook nog iets teveel ledikant. Wel handig om mee te starten als je verder ook nog geen ledikantje hebt!! je kan er dan net wat langer mee doen!

11. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    In t hout is t ook niet direct mijn smaak ;) maar vind m zelf in t wit leuk. T is idd echt een ledikant maar ook wel heel handig lijkt me als je oudste even zn bed niet uit kan ivm de tweede.

Deel Deze Pagina