Hoi allemaal, Heeft iemand anders toevallig ook last van de bovenstaande foutmelding wanneer je een ZP-pagina wilt openen? Ik krijg eerst de foutmelding te zien en als ik dan op ok klikt opent de pagina alsnog. Ik heb het alleen bij ZP en ook als ik mn browser opnieuw opstart. Vind het nogal vaag en ben een beetje bang voor een virus... groetjes!
Hmmm, sinds vanochtend is het bij mij juist weer verdwenen. Vreemd, maar ik ben allang blij dat het weg is. Misschien helpt het om je comp + modem opnieuw op te starten?
Hoi, Er is laatst wat gewijzigd m.b.t. de advertentieweergaven op Zwangerschapspagina. We denken dat dit het probleem heeft veroorzaakt door een tijdelijke fout van de advertentieserver. Ondanks dat het probleem opgelost lijkt hebben we de wijzigingen ongedaan gemaakt om te voorkomen dat het probleem zich nogmaals voor kan doen. Lotte
En krijg je de melding op elke pagina van Zwangerschapspagina? Welke versie van Internet Explorer gebruik je? Lotte
hahhaa ik ben best handig in de pc wereld.... maar waar kan ik zien welke versie ik gebruik? maar echt bij elke klik die ik doe op zp. begin het nu echt irie te vinden En ben zoooo toe aan zp nu vriendje voetbal kijkt
Hoi, Onze site probeert een script te laden waar jouw browser niet genoeg geheugen voor heeft. Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Ik hoop dat het zo lukt. Lotte