waarschuwing sisi!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jolien, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo,

ik werk zelf in een winkel,en hieronder zie je een stukje van sisi.
    de kleine pakjes zijn levensgevaarlijk,dus als je ze thuis hebt staan,breng ze dan terug naar de winkel!

wij kregen gister een telefoontje dat we met spoed alles uit de schappen moesten halen!

Veiligheidswaarschuwing voor kleine pakjes Sisi

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - Frisdrankfabrikant Vrumona waarschuwt mensen voor een fout in de verpakking van kleine pakjes Sisi. De ring onder de dop van de kleine kartonnen pakjes kan losraken, waardoor een gevaarlijke situatie kan ontstaan, waarschuwt de fabrikant zaterdag in advertenties in verschillende dagbladen.

Het gaat om 20-centiliterpakjes Sisi Frizzr Tropical, Sisi Frizzr Strawberry, Sisi Fruitmania Berry, Sisi Fruitmania Tropical en Sisi No Bubbles Orange. Consumenten wordt gewaarschuwd niet direct uit de pakjes te drinken. Alhoewel met de inhoud niets mis is, adviseert Vrumona de pakjes niet te gebruiken.

Mensen die de pakjes frisdrank hebben gekocht, kunnen ze terugsturen naar de fabrikant. Zij ontvangen een vergoeding. Volgens Vrumona hebben zich nog geen ongelukken voorgedaan met de pakjes.

(bron nieuws.nl)

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ok,die dingen zijn dus echt gevaarlijk,vandaar dat ik ze in de gewone lounge neer had gezet...

hoop dat hier ook iedereen het wel leest die die dingen in huis heeft

groetjes jolien

3. ik snap je reden hoor Jolien, maar hij hoort hier echt thuis ;)

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

:confused:

thnx voor het plaatsen van dit artikel,
    zoontjelief is gek op die pakjes en kreeg ze dus ook mee naar school!
    ik pas er nu maar mee op.

liefss

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    snap ik ;)

@djannah niet weggooien he,die pakjes!Je kunt je geld daarvoor als het goed is bij de supermarkt terugkrijgen,en anders bij de leverancier ;)

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    misschien idee om het even in de lounge te zetten? Aangezien de meeste toch daar komen.. Ik kom namelijk niet veel hier zo af en toe..

En in de lounge bereik je gewoon even veel meer mensen. Zou fijn zijn aangezien dit toch een waarschuwing is. En geen zomaar iets snap je?

Even wat coulanter zijn kan soms geen kwaad..

7. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    :) :) :) :) :) :)

sorry, maar ik moest vreselijk lachen om mezelf toen ik dit topic zag en dacht "wat valt er te waarschuwen over sissi" maar het kwartje viel toen ik het gelezen had :rolleyes: :rolleyes:

ik dacht n.l. dat het over de films van sissi ging en kon me echt niet bedenken dat daar een waarschuwing voor uit moest gaan m.b.t. grove scenes, grof taalgebruik of erotische scenes :confused: :confused:

zal wel komen omdat ik van de week nog in dubio zat of ik het complete dvd-pack bij kruidvat zou kopen omdat deze in de aanbieding was en ik de films toch wel nostalgie vind.

wat een muts hè :D :D :D

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    :) :) :)

Deel Deze Pagina