Ik ben voor de meisjes op zoek naar de leuke schoentjes voor de winter. Het moeten de 'eerste-stapjes' schoenen zijn, en liefst niet duurder dan 40, want ik heb meerdere paren nodig en dan tikt het behoorlijk aan. Tot nu toe kocht ik altijd schoentjes van Gattino, ik vind ze ook super mooi en een mooie prijs, maar de meisjesschoentjes voor de winter vind ik niet zo. Iemand andere leuke suggesties? Misschien ergens een leuke online-outlet, daar ben ik niet zo in thuis namelijk..
Ik vind die van Shoesme erg goed! Julie loopt aan het handje, nog niet los, voor haar heb ik nog de babyproof gekocht, deze: Blauwe Shoesme Babyschoen Bp014568 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Volgens mij lopen jouw meiden al toch? Dan zou ik eens van Shoesme kijken bij de walkproof.
Nee, ze lopen hier ook nog aan het handje. Maar stel dat ik die babyproof koop, en ze gaan binnenkort wel los lopen (bij Diyana verwachten we het elke dag). Zijn die dan niet meer geschikt?
Jawel hoor, het zijn schoentjes om in te leren lopen. De zooltjes zijn ook anders dan van babyslofjes, maar dus wel heel soepel. Kijk anders eens op hun site, www.shoesme.nl, daar staat uitleg bij elk soort schoentje. Ik vind ze geweldig, ze sluiten super om het voetje en zijn ook nog eens mooi.
bij van haren heb je ook leuke: elefanten. Daar heb je ook verschillende stappen in. De eerste stap is kruip en sta schoentjes. Die zijn dus echt voor kindjes die veel staan en zoals de jouwe aan een handje lopen. Die zijn ook niet zo duur hoor. Ik had er indertijd voor 30 euro.
Wij hebben sinds vandaag Shoesme babyproof schoentjes gekocht voor onze Lucas. Slofjes werden voor buiten nu echt te koud! Hij loopt aan het handje ongeveer 200-250 m. en los nu maximaal een meter of drie. Ik vind ze helemaal super! Ze zijn heel soepel, sluiten mooi aan en zijn ook nog eens hip! Heb natuurlijk wel alleen naar de jongensvariant gekeken, hihi
Dat probleem had ik ook. Die eerste losse stapjes zaten er echt aan te komen. Heb 1,5 week geleden schoentjes van Shoesme baby-proof gekocht voor 45 euro. en prompt zet ze 6 dagen erna haar eerste losse stapjes en nu loopt ze me de kamer door. Maar de schoentjes voldoen voorlopig wel nog. Ik vind het nog te eng om haar buiten te laten lopen ze valt nog net te vaak om.
shoesme zijn echt heel fijn! mijn dochter heeft die ook gehad, de eerste paar paren. Kon ze ook prima los buiten op lopen, het slijt echt niet in de 3 maanden dat ze ze aankan, op die leeftijd groeien ze wel razendsnel uit de schoentjes hoor!
Ik heb onlangs deze gekocht voor mijn dochter: Oxxy Laarsje Metallic - SHOOS!enzo Ze hebben een soepele zool en zijn (denk ik) lekker warm in de winter. Mijn dochter loopt sinds een klein weekje los (nog niet constant hoor) en doe haar toch nog even schoenen met soepele zool aan hoor. Heb ook de Shoesme babyproof voor haar, dat gaat ook prima.
Die laarsjes van Oxxy zijn ook gaaf. Zal ik die erbij nemen? hahaha We hebben gisteren 2 paar van Gattino genomen. Ze hebben iets dikkere zool (wel helemaal soepel), en dat vind ik fijner omdat ze op KDV veel buiten rondlopen/ stappen.