hoi dames, zoals de titel al zegt, wat help het beste tegen de pijn van tandjes die doorkomen? bij mijn dochtertje komt er van alles tegelijk door nu waar ze duidelijk pijn door heeft is erg zielig! nu wil ik graag weten wat jullie het beste middeltje vinden tegen de pijn. dames laat van jullie horen, alvast bedank sapje
dentinox voor er op te doen, en ik gebruik altijd druppeltjes chamodent van VM homeopatisch er bij, hier gebruik ik het enkel voor elk slaapje.
Wij hebben chamodent van VSM gebruikt en dat werkte super!! De tanden vlogen hier echt haar mond in!! 12 tanden en kiezen in een zeeeeer korte tijd.
Hier komen bij mijn zoontje 4 boventandjes in 1x.. ( 8.5mnd). Hier helpt eigenlijk niets alleen.... de borst van mama als troost....
hoi dames, bedankt voor de snelle reaties, ik ga morgen zowel chamodent halen als dentinox en dan even kijken waar ze het meeste baat bij heeft
Ik geloofde nooit in die middeltjes die tegen de pijn hielpen. Maar toen hij vorige week weer zo slecht sliep van de pijn heb ik toch maar chamodent gebruikt. Diezelfde nacht sliep hij weer door. En er zijn twee tanden doorgekomen wat we amper gemerkt hebben. Chamodent mag je twee weken achter elkaar gebruiken en dan het beste een weekje niet.
Hier is Chamodent ook eigenlijk het enige dat (kan) werk(t)(en). Als dat niet helpt, is een paracetamol eigenlijk het enige zinvolle alternatief (en we hebben volgens mij echt alles geprobeerd)... Verder gewoon een beetje op je kind afgaan. Sil wil bij doorkomende tanden/kiezen nauwelijks iets warms eten, maar wordt wel erg gelukkig van een bakje yoghurt of vla (kou = fijn), dus doen we daar maar iets meer van dan normaal Brood wil hij dan alleen nog maar zonder korsten. Ach ja, we weten het inmiddels, dus we passen ons aan. Ik hoop dat zijn gebit snel compleet is, hahaha!
Charmodent en dentinox hebben hier goed resultaat. Vooral omdat ik merk dat ze dan veel last heeft van haar oortjes, en bij haar helpt charmodent dan goed. Op de 9 maandenbeurs heb ik gengigel meegenomen. Ben heel benieuwd hoe dit werkt.
Ik heb nooit het idee gehad dat chamodent of dentinox veel deden, dus paracetamol werkt hier nog het best.
Ik heb hier Dentinox. Maar dat werkt hier maar van korte duur. Uurtje hoogstens! Onze dochter heeft altijd bij de tandjes en kiezen vaak 1 nacht dat ze slecht slaapt. Dat is echt het moment dat de tanden/kiezen door het tandvlees prikken. Op die nacht krijgt ze altijd een zetpil en dat werkt super! Gelukkig heeft ze nu bijna alles. De laatste onderste kiezen komen nu door en dan hoeft ze alleen nog maar haar laatste bovenste 2 kiezen! Ik heb zelf wel eens dentinox op mijn tandvlees gesmeerd, gewoon eens om te kijken wat het doet. Je krijgt er idd een beetje een verdoofd gevoel van, maar dat is maar eventjes
Hier werkt Dentinox wel. Tijdje terug werd ze snachts wakker van de pijn. Voor het slapen gaan deed ik er Dentinox op, rond een uurtje of 2 a 3 werd ze wakker van pijn, deed het er weer op en dan sliep ze weer verder tot een uurtje of 8. Dus hier helpt het duidelijk wel goed. Er is hier alleen nog steeds niets door. Telkens heeft ze veel pijn en dan weer een tijd helemaal geen pijn.... Ben benieuwd wanneer het eens komt. Een tandenborsteltje vindt ze trouwens ook prettig, ja. Die geef ik haar dan en dan zit ze er zelf de hele tijd op te kauwen.