Hee dames, ik kom er maar niet uit hihi; Hoe lang ben ik nou zwanger? Volgens die zwangerschap calculator(s) kom ik op 4 weken en nu 6 dagen zie mijn banner, dan lees ik weer in de vijfde week kom je erachter en als ik zelf uitreken dan kom ik op vijf weken en nog wat dagen. Mijn laatste menstruatie was 8 januari mijn cyclus was onregelmatig door de menopur in december was het 28 dagen, in januari was het 31 dus weet ook niet wat ik aan moet houden. De 25e februari heb ik de eerste echo dus dan wordt ik waarschijnlijk uit mijn lijden verlost ! Maar vind het gewoon leuk om het precies te weten haha. Groetjes
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Je rekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dat was bij mij 22oktober. Ik wist niet precies hoelang mijn cyclus is omdat ik 18 oktober de laatste pil heb genomen dus ging ik uit van het gemiddelde 28 dagen. (was voor de vorige zwangerschap 24 dagen) Ik uitgerekende datum kwam uit op 30 juli. Eerste echo wees uit 31 juli en de 2e echo dus de "uiteindelijke "datum is 28 juli. Met een onregelmatige echo blijft het spannend hoever je bent!!
Dank je voor de reactie en felicitatie ! Jij ook van harte gefeliciteerd. Is vervelend met een onregelmatige cyclus nou nog 2 weken wachten en ik weet weer meer! Spannend bij jou je weet al bijna het geslacht of ja kleine maand?