In welke week wisten jullie DE naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nephthys, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De titel zegt het al; hoe ver in de zwangerschap waren jullie eruit? :)

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    35 weken en 3 dagen voor de jongensnaam, welgeteld vijf minuten voor ik de OK in werd gereden. Gelukkig was het een meisje haha, die naam had ik al jaren - maar moest vriend overtuigen dat dit 'de' naam was. En nu... nu weten we weer niks. We dachten het te weten en beginnen nu weer opnieuw. Ik gok dat het weer net zo gaat;)

3. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Meisjesnaam: ongeveer 5 minuten nadat ik voor het eerst zwanger was. Tot op heden niet kunnen gebruiken, maar dat wilden we wel bij alledrie ;)
    Eerste jongensnaam ongeveer met 25 weken, tweede jongensnaam met ongeveer 30 weken, derde jongensnaam ongeveer met 10 weken (we wisten dat de kans wel erg groot was op nog een knulletje ;) ).

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Bij dochtertje ruim een week na de 20 weken echo. De naam hadden we al panger, maar toen we zeker wisten dat het een meisje was moestenw e toch de knoop definitief doorhakken.

Vanmorgen gehoord dat we nu een jongetje krijgen! Hebben nog geen naam..

5. Linana

Linana Niet meer actief

Bij de eerste voor de 20 weken echo een jongens als meisjesnaam

Bij de tweede al voor de 17 weken een meisjesnaam, maar een jongensnaam kwam pas rond 24 weken

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Tussen de 25-30 weken.

7. rums

rums Niet meer actief

Beide namen rond de 30 weken.

Nu heb ik ook twee namen maar die kunnen denk ik nog wel veranderen aangezien dit bij de eerste zwangerschap ook was.

8. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Jongensnaam voor de 1e met 26 weken toen hij geboren werd, het was de leukste naam toen maar eigenlijk vonden we nog geen 1 naam echt geweldig. Meidennamen voor nummer 2&3 allebei vrij laat. Mila stond met ongeveer 30 weken vast en Elyn pas met de bevalling met 33 weken. Bewijst maar weer dat we moeite met namen kiezen hebben ;)

9. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    15,5 weken, zodra we wisten dat het een meisje gaat worden gingen we namen bedenken en we waren met de eerste twee namen alletwee blij.
    Geen idee of we nog gaan twijfelen.

10. MamaMoes

MamaMoes Niet meer actief

Wij wisten de naam al voor ik zwanger was!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij mijn zoon met 14 weken op het moment dat ze zei het is een jongen , zei ik oooh het is een S.eyhanneke !

12. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Op 12 weken, toen we hoorde dat er een grote kans was dat we een jongetje zouden krijgen stond de naam al vast :) vrij snel dus :)

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden hadden we al voor de zwangerschap.
    Finley hadden we na de 20-wekenecho bedacht.

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    27 weken

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ongeveer een jaar geleden.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    27wk

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Nog steeds aan het twijfelen ;)?

Wij hadden tijdens 1e zwangerschap een naam en deze bleef hangen toen ik 2 zwangerschappen later goed zwanger was van onze dochter.
    Maarrr rond 40 weken toch nog veranderd! We bleven maar twijfelen.. En hebben toen maar een knoop doorgehakt.

18. Na de geslachtsbepalings-echo zaten we namen op te noemen en één naam vonden we beiden mooi. Manlief stelde toen voor om de naam gewoon te gaan gebruiken voor onszelf om te kijken of het goed voelde en na een week waren we daar zo aan gewend dat we geen andere naam meer wilden ;) 17 weken dus

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Een uur voor de keizersnede!

20. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Deel Deze Pagina