Ik heb gisteravond, vanochtend en vanavond getest. De testen van gisteravond waren volgens forummers al positief, maar ik vond ze zelf te vaag. Daarom vanavond de digitale Clear Blue-test gedaan en die gaf "zwanger" aan! En nog steeds kan ik het niet geloven! Daarom doe ik over een paar dagen nogmaals zo'n test, maar eigenlijk kan ik er nu al bijna niet om heen; ik ben zwanger!! Strakjes komt vriendjelief thuis. Heb voor hem een cadeautje gekocht; babyblousje die hij al een paar keer aan heeft gewezen in de winkel, omdat ie die zo leuk vind. Als ie het uit heeft gepakt, wacht ik even af of ie doorheeft dat ik zwanger ben en dan pak ik de testen erbij. Ben benieuwd!
Bedankt voor alle felicitaties, erg leuk!! De reden dat ik zonder mijn vriend eerst heb getest, is dat ik hem er niet mee wou vervelen. Hij wil heel graag samen een kindje, maar was er heel nuchter in. Tenslotte kon het misschien wel heel lang gaan duren of zou het nooit lukken. Ik had natuurlijk nooit verwacht meteen in de 1e ronde zwanger te raken en dus nog wel vaker te gaan testen. Dus vandaar. Na 3 testen te hebben gedaan, heb ik mijn vriend donderdagavond een cadeautje gegeven, een babyblouse, die hij in de winkel al een paar keer aan had gewezen, omdat ie die zo leuk vond. Ik was benieuwd of hem iets zou gaan dagen en dat ging er dus ook wel een beetje. Toen heb ik de testen erbij gepakt en aan hem laten zien. Hij kon het nog niet zo goed bevatten en ik zelf eigenlijk ook nog niet. Daarom gisterochtend weer een test gedaan en daarop verscheen "zwanger". Vriendjelief werd er helemaal emotioneel van. Toen vroegen we ons af hoever ik dan zou zijn en hebben we later op de dag daar nog een test voor gedaan. Volgens die test ben ik al 4-5 weken! Ben benieuwd of dat klopt...