Jaa ben helemaal in de wolken, maar heb dan toch eindelijk die lang gewilde positieve test in m'n handen!! Kan het nogsteeds niet geloven! Gister heel licht positief getest, dus vandaag een cb gekocht, en dit zei dit (zie foto (A) ) Ben zo blij! Weet niet precies hoe lang ik zwanger ben door m'n onregelmatige cyclus.. (zit nu op dag 44) Maar volgens de test dus 1 a 2 weken!!
Heeey meid! Gefeliciteerd! Ik ben ben nieuw hier, en dacht ik ga eens rondneuzen. Wij zijn in mei 2010 gestopt met de pil.. en nu ook einnnndelijk zwanger!! Zooo happy! Wij hadden afgelopen maandag een postieve test in handen. Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. As vrijdag hebben we onze eerste echo.. kan echt niet wachten!
Iedereen heel erg bedankt!! @ Lindsss- jij ook gefeliciteerd! Spannend zeg die 1e echo!! @ Marik - ja een heerlijk gevoel!! Al kan ik het nogsteeds niet echt geloven @Missiej - haha nee zeker niet!
Hoeraaaa! 1-2 wkn na de bevruchting dus je bent een week of 4 zwanger zoals ze het berekenen! Van harte gefeliciteerd!!!