Avonturenpark Hellendoorn

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blink, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Wij zouden graag naar avonturenpark Hellendoorn gaan. Maar is iemand hier er in de vakantie periode geweest? Ik hoor veel geklaag dat het echt lang wachten was in de rijen en ontzettend druk. Meer mensen die dat zo hebben ervaren of viel het wel mee..

2. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Wij zijn vorige week geweest en vond het helemaal niet heel erg druk. Wachtrijen vielen mij mee. Bij sommige attracties wat langer wachten, maar niet heel lang. Zou gewoon s morgens gelijk gaan.

3. LuciferMorningstar

19 mei 2021
    51
    47
    18
    Ik vond het wel enorm druk, had het vanwege corona echt niet verwacht zo. Zelfde vakantiedrukte als voor de corona periode. Stond alleen al lang in de rij bij de ingang terwijl dat scannen en doorlopen is

4. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Wij zijn 16 juli geweest, ik vond het best redelijk druk. Bij de grotere attracties (achtbanen/ wildwaterbanen) moesten wij wel een half uur wachten. Als je dat bij elkaar optelt is dat voor 4 attracties totaal 2 uur wachten.. Daarnaast was het redelijk druk overal, maar als iedereen zich aan de looprichting houdt is het wel te doen. De kinderen hebben een geweldige dag gehad, dat is dan toch het belangrijkst.

5. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Wij zijn de 23e geweest. Bij 1 achtbaan heel lang gewacht maar verder ging alles best redelijk snel en hebben alles kunnen doen terwijl we er pas vanaf half 12 waren.

6. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Wij zijn de 20e geweest en vonden het prima te doen. Idd de wildwaterbaan halfuurtje wachten maar wij waren met twee kleintjes en alle ‘kleine’ attracties waren grotendeels zo doorlopen. Wij hebben echt heel veel attracties kunnen doen, was echt een topdag en de meiden hebben genoten!

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Met kleine kinderen is het goed te doen maar de Ronde bootjes attractie was veel te lang. Rioolrat-achtbaan ook zeker 45min in de rij gestaan (en viel tegen). Die andere grote nieuwe achtbaan was dicht!

Deel Deze Pagina