Zoals ik hier laatst eens had geschreven is mijn man onstlagen. Of in ieder geval is hij er uit gewerkt en heeft nu een contract ondertekend met wederzijds goedvinden. Nu heeft hij een aantal open sollicitaties verstuurd en heeft een aantal dagen direct bericht gekregen van 2 instanties. De 1e is vandaag, vanmorgen om elf uur moest hij er zijn voor een sporttest, de uitslag heb ik nog niet gehoord, verwacht elk moment een telefoontje. Morgen is de 2e en daar moet hij om 13:00 zijn, deze is dichter bij huis als de eerste, maar waar hij nu heen is is ook maar 41 km. Duimen jullie mee voor een goede afloop op 1 van de 2 sollicitaties???? Vanaf 3 juni zit hij officieel thuis en krijgt hij anders ww, dus hoop zo dat dit wat word.
Ik duim mee. Heel veel succes. Mijn man heeft vanmiddag sollicitatiegesprek voor een bijbaantje waar hij veel zin in heeft. Spannend!
Sorry voor de late reactie, kon er niet eerder op, de kindjes liggen net op bed. Hij is niet uitgekozen helaas. Er waren ongeveer 20 uitgenodigd en gisteren ook nog eens 20 en helaas mag hij niet door naar de volgende ronde. We balen er best wel van, hadden toch wel goede hoop. Op naar morgen dan maar en hopen op een betere afloop. Dus nog even duimen blijven draaien Dank jullie wel dames
vanmiddag geweest en nu afwachten tot volgende week dus nog even duimen draaien en een hele hoop positieve energie hierheen sturen