In maart begin ik met mijn nieuwe baan als kraamverzorgster, ik heb gehoord dat je goede schoenen moet hebben. Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Crocs heb ik al het eea over gehoord, maar die wil ik echt niet, hoe lekker ze ook lopen hahaha.....
Hoi Aura, Goeie schoenen zijn inderdaad erg belangrijk maar ook erg persoonlijk. Ik heb al heel wat merken versleten maar Birckenstock was/is mijn favoriet. Zeker in de zomer als je voetjes wel wat lucht kunnen gebruiken. Verder draag ik nu in de winter wat ik lekker vind zitten hoor. Nu in de nachtdienst zijn dat m'n dr. Martens maar m'n slippers zitten in m'n tas hoor . O ja de meeste merken gezondheidsschoenen of hoe je het ook noemt zijn in Duitsland stukken goedkoper dan in Nederland en ze hebben er ook veel meer keus. Klein tipje! Succes ermee Ps voor mij ook GEEN crocs
Ik heb ecco's gehad, de "werklijn". Die waren binnen een jaar kapot. Ik koop gewoon mijn schoenen goedkoop bij Scapino of Schoenenreus of Bristol ofzo. Groetjes, Didier
Ik heb hele leuke klompen van Birkenstock, met een leuke print. Deze lopen echt heerlijk, ik zou niet anders meer willen. Je kan ze ook online bestelen. www.footshopping.com
Ik heb witte ecco's van leer. Ik zou crocs zelf niet aanraden, het is me namelijk wel eens gebeurd dat er iemand over m'n voeten heen braakte of andere lichaamssappen die over m'n voeten kwamen, en dan zit het meteen tussen je tenen met die open schoenen. Met m'n ecco's hoefde ik gelukkig alleen maar even m'n schoenen af te spoelen en schone sokken aan te trekken (die ik overigens altijd extra in m'n tas had)
ik draag al jaren wolky's.. of gewone slippers idd.. Maar wolky heeft tegenwoordig gewoon leuke modelen van schoenen.. voor mij geen ander merk meer.. suc6 met kiezen
Ik draag gewoon goedkope gympies. Ze worden vaak nat als iemand moet douchen of nou ja alle viezigheid die je kan bedenken, daarom koop ik goedkope zo dat ik ieder half jaar nieuwe koop.
Heb ook Wolky's daar loop ik het fijnste op en heb ook al enig paar versleten! Ze zijn alleen wel prijzig maar je hebt een goede schoen! Mirjam
ik heb een hele tijd gewone reeboks gedragen maar ben nu toch ook aangestoken door het crocs virus hoor, ze lopen gewoon zo lekker! En je hebt ze tegenwoordig ook in een gesloten versie, dus kan er niks in je schoen inlopen. Vind het geweldig dat ik ze helemaal kan ontsmetten en afspoelen onder de kraan en dat ze zo zacht lopen, geen geklaag van patienten over krakende verpleegsterschoenen!
ik werk ook als kraamverzorgster ik zelf draag altijd gympen, en nu met dit koude weer draag ik hoge leren addidas schoenen, verder heb ik voor in de zomer de canvas all-stars of me birkenstocks voor mijn ook echt geen crocs!