Pannen! pannen en nog meer pannen....

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik mag nog steeds voor mijn verjaardag een complete pannen set aanschaffen.
    genoeg voor 4 personen

Maar wat gebruiken jullie het meeste en met welke pannen zijn jullie het meest blij?

ik heb hier een geweldige hapjespan van BK met ijzer handvat waarvan mijn man altijd zegt "ja geweldige pan alleen jammer dat ze vergeten zijn dat het natuurlijk warm word" :D en meneer dus zijn hand verbrand
    (gelukkig kookt hij zelden)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben een pannenset van 4 kookpannen en een steelpan, van deze set gebruiken wij voornamelijk de 2 kleinste en de steelpan.
    Maar bijv. met soep of stamppot de 1 na grootste.
    De grootste hebben we misschien maar 1x gebruikt tijdens een verjaardag.

Van de koekenpannen gebruiken we voornamelijk de wok en de koekenpan van 28cm doorsenede

Ter aanvulling: wij zijn met z'n 3-tjes (2 volw. & 1 peuter)
    De fijnste pan vind ik de wok, daar doen we ook het meeste mee.

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ze allemaal de grote en de kleinere en dan de wok pan en 2 koekenpannen voor als er 1 in de vaatwasser zit en een klein wokpannetje voor jus maken.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik gebruik het meeste de wok/hapjes pan en een steelpannetje

5. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Omdat wij natuurlijk een groter gezin hebben gebruik van de 4 pannen het kleinste pannetje eigenlijk niet meer.

Ik heb ook 2 braadpannen van BK en daar gebruik ik de kleinere ook niet meer van.
    Ik heb 3 koekepannen. 2 goedkope van BK (1 kleintje en ik grotere) en 1 grote dure van BK, maar die gebruik ik ook gerust om vlees in te braden. Kleine steelpannetje gebruik ik vaak voor een uitje met champignons enz en om kleine pannekoeken voor de kids in te bakken.
    De grote koekepan vindt ik ook ideaal voor een gebakken aardappels.
    Ik heb ook 1 megagrote soeppan van BK, die gebruik ik voor liters soep, heerlijk!
    Het steelpannetje gebruik ik voor het opwarmen van melk voor de koffie en voor sausjes.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ik gebruik alleen tefal en dat vind ik echt het fijnste werken ( heb wel wat geprobeerd)

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
  8. Within

Within Niet meer actief

Ik heb 2 pannen van de IKEA, hetzelfde formaat en 1 pan die ik al zolang heb dat ik niet eens weet waar hij vandaan komt. Hij zat bij mijn uitzet. Die gebruik ik het meest.
    Heb 1 hele grote pan voor soep of grote maaltijden, maar we zijn maar met zijn 2en dus eigenlijk doe ik er niks meer.
    Voor de rest heb ik een wok/hapjespan met deksel van de IKEA die gebruik ik veel en 4 formaten koekenpan waarvan ik er 2 veel gebruik.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    wij hadden ook ( of hebben nog) een eco pan. Ik ben er niet tevreden over. Hij bakt na een tijdje toch echt aan

Als je de teflonpannen in de gaten houdt ( dus goed afwast en bekijkt) dan zie je wel wanneer die niet meer kan

Deel Deze Pagina