JOEPIE! Ik ga vanavond (sinds de bevalling) voor het eerst weer lekker met de vriendinnen stappen, we gaan lekker kroegshoppen! Kep er zo'n zin in Ondanks dat mijn meisje het mooiste is wat me is overkomen vind ik het heerlijk om vanavond ff lekker gewoon Jessica te zijn!
Ik zou zeggen Geniet er van en heel veel plezier! \/ Ik word lekker uit eten genomen door me mannetje
denk dat ik met drie wijntjes op al een top avond heb.....aangezien mijn lichaam al lange tijd geen alcohol meer gewent is .....hi hi
leuk man voor je ik ga 10 maart voor het eerst )hoop dat er niks tussen komt) ben al bijna 1,5 jaar niet meer geweest lang he? voor zo'n jong meid tijdens de zwangerschap niet (onee toen was ik 9 weken zwanger ) was ik naar een optreden wezen kijken van een vriend van me . Maar een echte discotheek, niet meerpffffffff ik hoop dat ik het vol houd.
Ooooow heerlijk zeg haha...ik kijk er nu al naar uit om straks es ff ouwerwets weer uit mn dak te gaan.En ben nog miet eens bevallen
nou, het was super gezellig! Pas om 3 uur weer thuis en de nodige wijntjes gehad. Tis alleen anders als vroeger, om 7 uur is er wel 1 aan het huilen omdat ze haar flesje wil..... mijn mannetje gaf haar bij ons in bed de fles, en als je dan een hele lieve glimlach krijgt maakt een nachtje wat minder slaap (en een kater) allemaal niets meer uit! mama heeft zich weer even lekker uit kunnen leven!
Fijn dat je genoten hebt. Je moet af en toe ook eens lekker uit je dak kunnen gaan. Of lekker met zijn tween weg als stel en niet alleen maar als papa en mama toch ?
volgende week gaat Britt voor het eerst logeren bij opa en oma, we hebben een feestje bij vrienden. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, maar ik krijg idd af en toe wel weer de behoefte om iets voor mezelf te doen, en even niet aan flesjes en luiers te hoeven denken. maar ik vind dat eigenlijk ook wel een gezonde situatie. Ik ga over drie weken weer werken en daar heb ik ook wel weer zin in, al zie ik er wel tegenop om Britt voor het eerst naar de creche te moeten brengen......