Hier gaat het goed! De rust, de deuren en kasten die niet op slot hoeven, geen school, ret of uiteindelijk ook politie die kan bellen, geen spanningen in huis, en niet op mijn hoede hoeven zijn, is nu na een week al voelbaar. Met dochter gaat het goed, voor zover ik weet. Ze heeft een assessment moeten doen voor haar nieuwe school en dat was goed gegaan. Verder heb ik eigenlijk geen idee. We hebben nog niet gebeld. Ze heeft me geappt, op de dag dat ik thuiskwam om te vragen wat haar snapchat wachtwoord was. Ze was geïrriteerd dat ik die niet meer wist en dat ik aangaf dat ze beter een nieuw account kon aanmaken met haar moeder. Vandaag heb ik geappt om te vragen hoe het ging na haar eerste week daar en wanneer ze de uitslag kreeg van die test. Daar kreeg ik een kort antwoord op terug. Dus ik geloof dat ze even niet zo veel behoefte heeft aan contact. En dat is prima.
@Adje wat fijn dat jullie al zo de rust ervaren. Voor dochter in Canada zal het ook wennen zijn, maar misschien komt dat contact nog. Eerst even allemaal tot rust komen.