Weet iemand hoe ik lid kan worden van deze site, heb van horen zeggen dat je hier super kan shoppen op heel veel merkkleding voor heel goedkoop! Volgens mij moet je dan iemand kennen die je dan introduceert bij de site zodat je dan lid mag worden maar kan dit echt niet als je niemand kent die al lid is? Lijkt me zo'n gave site! Iemand enig idee?
@Lindalovesmo en @PenK komt eraan. Voordat er nog meer mensen komen.... Op bv het forum van Tweakers is een heel topic over deze site met links. Die kun je heel makkelijk zelf vinden
Ik heb via Google zo’n code gevonden en aangemeld. Maar krijgt diegene daar nu bericht van? Hoe gaat dat? Verdient zij geld eraan als ik iets bestel?
Voor elke persoon die zich via diegene aanmeldt krijgt hij/zij op een volgende bestelling een -10% korting voucher. Ook als jij een bestelling plaatst kunnen mensen zich weer via jou aanmelden en dan krijg jij weer korting.
Ik heb me ook aangemeld (was nieuwsgierig), maar kun je niet met ideal betalen? Of heb ik dat niet goed gezien?