De herfst komt er weer aan. Om met de hond door weer en wind te lopen, zoek ik fijne regenlaarzen. Heeft iemand een goede tip. Iets met een zachte binnenvoering is fijn. Trek nu altijd wandelschoenen aan maar ben het strikken van de veters beu. Iemand een goede tip?
Ik heb laarzen van Panama jack. Niet perse regenlaarzen, maar zijn wel volledig water- en sneeuwdicht, zijn gevoerd en lopen heerlijk.
Hoe vallen deze? Ze gaan per dubbele maten zie ik, ik heb maat 39 en sinds mijn laatste zwangerschap een uitgezakte, brede voet (daarvoor had ik een hoge wreef en normale breedte ), dus ik twijfel of 38/39 groot genoeg zou zijn. 40/41 klinkt dan wel weer erg groot. Ze zien er heel leuk uit voor regenlaarzen!
Ik heb laarsen van travelin. Leren buitenkant en schapenvacht aan de binnenkant. Gekocht toen voor in Zweden, denkende dat het daar 5 graden zou zijn maar get was de hele week 16 graden. Heb me kapot gezweet in die laarzen Heb ze al 3 jaar, kosten wat maar dan heb je ook wat. Nooit meer koude voeten terwijl ik normaal altijd koude voeten heb. Zelfs afgelopen februari met de sneeuw gewoon uren kunnen lopen.
Ik heb deze boots van Grisport. Super comfortabel, wollen laag aan de binnenkant (warm) én heel erg waterdicht. Kosten wel wat, maar ik doe er al jaren mee.
Zo iets heb ik al, maar wil eigenlijk een minder grove zool. Ik neem steeds het halve bos mee naar huis Een laars die makkelijk af te spoelen is onder kraan is ook handig.
Hier ook Muck boots. Voldoen prima, kan er uren op wandelen met de hond. En qua prijs ook nog eens heel vriendelijk
Ik heb zelf 37,5/38. Dus dan zou 38/39 goed zijn denk ik. Las ook dat ze wat kleiner vallen. Klopt dit?
Leuk! Deze lijkt me ook wel wat https://www.bol.com/nl/nl/p/muck-boot-arctic-weekend-outdoorlaarzen-zwart-dames-maat-36/9200000065965178/?bltgh=rlrOszmFZYqMOSRa8phBoQ.2_19.25.ProductImage
Die had ik in eerste instantie besteld maar vond ik wat weinig grip hebben. Bij regenlaarzenexpert.nl heb je heel vaak 20% korting
Ik heb 38/39 normaal 38. Heb ook best een hoge wreef, is het mogelijk dat je ze ergens gaat passen? Schrik niet. Als je ze uittrekt trwk je de voering een stukje mee, deze moet je weer op z’n plek schuiven, mijn vriendin heeft mijn laarzen gepast die heeft maat 36 en die had het ook dus ik denk dat het bij de laarzen hoort.