Ik trap er weer in; wie kent dit bedrijf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veera, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Ziek en slaperig word ik gebeld, ik vraag nog of het verkoop is. Nee hoor, helemaal niet, alleen een gratis pakket. Gegevens doorgegeven en ze sturen eenmalig kinderboeken op, alleen voor verzendkosten en tussen neus en lippen door: daarna moet je t wel opzeggen (flikkers) dat kan via mailtje naar de klantenservice. Maar nu bedenk ik me dat ik geen idee heb hoe die gasten heten.
    Oke ik voel me echt dom maar het is niet terug te draaien. Nummer waar ik door gebeld ben is niet terug te vinden op internet en heb geen bevestiging in mn email ofzo

Iemand idee wat ik bedoel? Het heette iets met "boek" geloof ik en ze sturen dus boeken naar ouders met jonge kinderen.
    Sta trouwens aangemeld voor bel-me-niet omdat ik altijd in die rotzooi meega en erin trap maar blijkbaar helpt dat niets

Dit is het nummer btw +31 161 74 80 25

1981Mama vindt dit leuk.
  2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Pakket iig niet aannemen en als ze het door de brievembus gooien, niet openen. Naam zal vast wel op pakket staan. Googlen en hun opbellen/mailrn om op te zeggen. Pakket terugsturen en als ze wat van je rekening halen, terug vorderen en rekening blokkeren voor dat bedrijf.

4. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Oh help,

Ik heb er persoonlijk geen goede ervaringen mee. Ben er een tijdje lid van geweest, ben ook een enorme boeken freak, maar de boeken in het pakket spraken me niet zo aan. Tijdje aangekeken en toen geprobeerd op te zeggen.
    Pakketten werden soms 2 keer afgeschreven of er kwamen verschillende aanmaningen binnen van pakketten die al lang betaald waren. Ook moest ik een keer betalen voor een pakket dat ik niet gekregen had. Opzeggen heb ik 2 keer gedaan en bij de tweede keer een bevestiging gevraagd. Toen was ik er wel vanaf.

5. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Wat zijn ze sneaky he! Heb je je toevallig ook een zwangerschapspakket of box aangevraagd? Ik werd vanmorgen ook wakker gebeld door zo'n dergelijk bedrijf. Over een magazine en een pasje waardoor je korting krijgt. Ik heb daar dus ook mee ingestemd en nu begin ik te twijfelen, als ik jou berichtje lees, haha.

6. Veera

Veera Niet meer actief

Thanks caithy!!
    Ik ga eens proberen het meteen weer op te zeggen, dat pakket komt pas ergens volgende maand

7. Veera

Veera Niet meer actief

Nee ben niet zwanger haha maar het lijkt idd zo mooi he en ze praten ZO snel. Binnen 5 min ben je ineens lid ;) heb je ook je reknr doorgegeven? Het is mijn eigen schuld maar toch, ik ben een ideale kandidaat voor dat soort verkoop.

8. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik word ook al jaren lastig gevallen door een bedrijf, maar ze bellen mij onbekend. Elke keer willen ze wat verkopen. 1x was het een lingerieset, meerdere malen een gezondheidspakket, een sieradenset, een vakantiebon bladiebla.

Ik heb vaak overwegen mijn nummer te veranderen, maar alle belangrijke instanties hebben mijn mobiele telefoonnummer. Ik hang nu gewoon op als hun het zijn. Dan bellen ze terug en hang ik telkens op. Dan is het weer paar maanden stil en dan bellen ze me weer.

Ik heb spijt dat ik 6 jaar geleden mijn telefoonnummer had doorgegeven via een nieuwsbrief..

9. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik ben ook een tijd geleden gebeld door hetzelfde bedrijf. Toen ze om mijn rekeningnummer vroegen om de verzendkosten te kunnen afschrijven heb ik geweigerd dit af te geven. Ik vroeg om een acceptgiro maar dat deden ze niet. Ze zouden me informatie mailen en op een later tijdstip terugbellen. Ik heb niet meer opgenomen en na een tijdje zijn ze gestopt met bellen. Erg agressief volkje vond ik en als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik het heb afgekapt!

Hopelijk kun je via het telefoonnummer hen bereiken en kun je er alsnog van af. Succes!

10. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ja, heb inderdaad mijn rekeningnummer doorgegeven..! En zou een welkomstmail krijgen maar ik heb net gekeken en die heb ik niet gekregen. Dus ik hoop dat het allemaal goed komt. :)

Er is zoiets als het bel-me-niet-register. Misschien kunnen we daar allemaal ons telefoonnummer in laten opnemen?

11. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Off topic : Dat zal vast ouders van nu zijn geweest. Hier hetzelfde gehad;) Mail kwam paar dagen later pas binnen.

12. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Oh, dat is wel een opluchting, dank je ! :) Ik was nog niet helemaal wakker. :D

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik heb het n tijd terug ook gedaan. Heb na 2x opgezegd vond er niks leuks bij zitten qua boeken. Weggegooid geld:p

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hier is het ml die zich zulke dingen aan laat smeren.
    gelukkig gaat ie nooit meer mee winkelen want je komt altijd terug met een abonnement op het een of ander.
    zo ook jaren geleden met zo'n boekenclub terwijl hij een hekel heeft aan lezen.
    na de zoveelste keer terug sturen en proberen op te zeggen heeft ml er eens een heel boos briefje bij de boeken gestopt dat als ze nu weer nieuwe zouden sturen hij wel even langs zou komen om de boeken ergens in te steken waar de zon niet schijnt.
    nooit weer wat gekregen

15. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Neem jezelf voor om nooit via de telefoon of aan de deur iets te regelen; of het nu om een gratis pakket gaat, het omzetten van bv een abbonement of het kopen van iets. Dan hoef je ook niet te vragen of het gratis is ofzo. Gewoon meteen;'Geen interesse!' En ze een prettige dag wensen.

Dit is niet betuttelend bedoeld hoor, maar ik heb er zelf ervaring mee met de ECI, hoop gezeik mee gehad! Nu hoef ik niet eens meer te horen wat ze van me willen; ik wil het uit principe niet.

16. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Oja, de ECI, verschrikkelijk. Ik ging eens met een vriendin winkelen en toen hield die man haar aan de praat. En ze was nog oprecht geintereseerd ook. Uiteindelijk gewoon anderhalf uur geduurd en ook nog meegeweest naar hun winkel, echt grijze haren had ik...

17. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ben vanmorgen door hetzelfde nummer gebeld!
    Heb niet opgenomen omdat ik bezig was.

Ben dat soort mensen zo zat!!

Kan je het nummer niet googelen?

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Toch voor jezelf regels op stellen b.v nooit je bankrekeningnummer via de telefoon of aan de deur aan andere mensen geven. Zodra ze immers dat nummer nodig hebben is er niets gratis aan toch ;)

19. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb mij al 100x in het bel-me-niet-register ingeschreven. Heeft geen nut.

20. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Bedrijven waar je in het verleden lid van bent geweest mogen je wel benaderen, ook al sta je in het bel-me-niet register. Volgens mij moet je dan aangeven dat je je beroept op het 'recht van verzet', dan moeten ze al je gegevens uit hun bestanden halen. Ze zijn zelf verplicht om dit aan het einde van elk telefoongesprek te benoemen. Wanneer je het zelf meteen zegt aan het begin, zijn ze ook verplicht om hier meteen in mee te gaan (en worden ze vaak net wat minder aardig...)

Deel Deze Pagina