Waauuw wat is ie mooi... maar nu toch beetje bang!

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben vandaag bruidsjurken gaan passen: helemaal geweldig!
    En de eerste die ik aankreeg is het uiteindelijk ook geworden (nadat ik nog 7 anderen heb gepast ;) ) ik ben er super blij mee, lijk er ook super slank in :)
    Alleen nu raak ik lichtelijk in de stress of vriend lief hem wel mooi zou vinden :$

Hij heeft b.v gezegd dat hij liever geen strapless jurk ziet (is het wel maar er wordt een bandje aangezet) en geen sleep omdat dat niet prachtisch is (die zit er dus wel aan alleen maken ze daar iets voor zodat ik s'avonds dat ding onder mn jurk kan wegstoppen...

Hebben meerdere dames die "stress" ?? Er waren 3 mensen met me mee en die vonden hem alle drie prachtig dus misschien maak ik me wel zorgen om niks...

2. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat er toch om of jij hem mooi vind!?! Er is toch echt geen bruidegom die op de dag zelf gaat zeggen: 'Nou schat, ik vind het niks!' 'Ik had nog zo gezegd geen sleep!'
    Hij vind jou echt wel mooi in je jurk hoor! En die sleep...daar loop jij toch mee en niet hij. En de meeste slepen kunnen aan de achterkant met een lusje vastgemaakt worden, zodat je 's avonds nog kunt dansen. Komt goed hoor! Geniet van de voorbereidingen!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nee dat heb ik nooit gehad, ik was er blij mee. Als jij straalt doet hij dat toch ook?!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn schoonmoeder maakte zich enorm druk of ik niet te bloot en wel netjes genoeg zou zijn voor in kerk. 's Ochtends nadat mn man me kwam ophalen stonden mn schoonmoeder en schoonzussen voor de deur, haar nog nat uit de douche zeg maar om te kijken! Ik was natuurlijk keurig dus ze maakten zich om niks druk. Maar je kan van te voren wel zeggen de jurk moet zo en zo zijn maar uiteindelijk is er maar 1 jurk DE jurk voor je! Dus lekker GENIETEN!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja die zorg heb ik vaker gehoord, maar altijd om niets ;) Geen een bruidegom die zijn bruid prachtig aangekleed ziet en vraagt: Wat heb je nu weer aan zeg??? Eerder: Schat wat zie jij er prachtig uit.....

Geen zorgen maken dus, ook jouw as vindt je prachtig in jouw japon, geloof me maar.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha misschien is mijn vent wel de eerste die zegt: Wat draag jij nou ? :p
    Nee zal hopelijk wel meevallen...
    Gek eigenlijk dat je je daar zorgen om kan maken...

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    geloof ons nou maar elke bruidegom vind zijn bruid mooi. Die van mij vond mij ook mooi met mijn 33 weken zwangere buik in mijn mooie witte broek en leuk tuniekje!!

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Geen zorgen maken idd!
    Mijn man vond me geweldig mooi en ik vond hem ook fantastisch!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee hoor meis, heus niet. Ik had ook "instructies"gekregen, maar heb ook gewoon gekozen wat ik mooi vond hoor. Mijn man wilde perse dat ik in ivoor of wit ging, ondanks dat het mijn 2e huwelijk is. Maar hij zei,: jammer dan, het is MIJN eerste huwelijk. Nu ik zelf bruidsjaponnen verkoop ziet hij zo vaak mooie japonnen dat zelfs hij zegt: die had ik wel mooi gevonden, of die.... en oh die is ook gaaf......Inkopen vindt hij het allerleukst :D

Dus echt waar, je maakt je voor niets zorgen hoor, hij gaat je prachtig vinden.

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Zo lief!

Mijn man vond mij natuurlijk prachtig in mijn bruidsjurk, maaaaaaar hij had t niet verwacht...ik,was heeel klassiek, een sincerity, lange sleep tiara in enzenz..en hij had gympies verwacht, maar die waren er savonds haha

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had dat ook! Mijn man vond het raar als een bruid een sluier had, en ik hou daar niet van (sorry).
    Ik zei dus steeds, ik heb er echt geen!! Hij dacht dat ik gein maakte, en hoe dichterbij de dag kwam, hoe erger ik dat vond.
    De avond voor ons trouwen droomde ik over de dag... Dat m'n man dus zei dat hij het maar niks vond allemaal... Ooo wat was ik zenuwachtig van te voren.

Maar... Hij vond het prachtig! Op de foto, dat hij mij voor het eerst zag, staat achter me... En je ziet m helemaal trots kijken :) hij zei het ook de hele dag!

Het komt goed meid, je bent ongetwijfeld prachtig in je jurk!

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    En dan hoor je geen geluid, enkel zie je zijn lippen bewegen en natte ogen. Stem weigert plotseling dienst op dat moment... OOoooooh, dat moment zou ik zo nog een keer mee willen maken zeg...

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit dus.......*zwijmel*

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, en geniet hiervan want het is maar 3 seconden en zo bijzonder!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ben benieuwd :) Hopelijk gebeurd dat bij mij ook haha

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wil je wedden???? ;) :D

17. Koon

Koon Niet meer actief

Ohh dat wil ik ook...!

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Precies dit hadden we ook.... Zo lief en bijzonder!
    Dit hebben we dan ook echt bewust samen gedaan. Mijn man kwam eerst naar boven en dan pas de scene dat hij onder aan de trap staat en ik naar beneden kom. Dat is echt een intiem momentje die je samen moet delen. :D
    Ik was ook HEEL nerveus hoor toen ik stond te wachten, dat was het moment dat ik het ALLER meest nerveus was... maar uiteraard vond hij mij prachtig, en ik hem ook! :D

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Welke is t geworden? Welk merk zeg maar

20. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ach meis, je kent hem echt even niet terug hoor.. Zelfs de meest stoere man gaat stuk op dat moment.. Het is ook zo bijzonder..

Deel Deze Pagina