............ wat vinden jullie leuke namen, zowel voor een JONGEN, als een MEISJE. Ik blijf vaak in de "J" hangen, wat ik niet erg vindt. (Mijn namen, maar mijn man vindt ze helaas niets) JADE YARA JORAN (hoop dat we lang niets meer van de kwal horen want de naam is ZO leuk) LEVI
Jurjen en... Jelmer Wessel Jorrit Sjoerd Jari Joram (misschien een goed alternatief voor Joran?). Milan Ruben Jelle Jesse Dion Jorn Mats Lana Yana Ayla Jinthe Janne Janique Jada Jasmijn Jelisa Jetske
Jurjen en Liam Jurjen en Melle Jurjen en Wessel Jurjen en Auke Jurjen en Tijmen Jurjen en Arom Jurjen en Joël Jurjen en Lucas Jurjen en Daniël Jurjen en Mara Jurjen en Marrit Jurjen en Indy Jurjen en Luna Jurjen en Fenna / Fenne Jurjen en Fiene Jurjen en Danique Jurjen en Romée Jurjen en Sterre Jurjen en Merel Jurjen en Lise / Lize Jurjen en Lisa / Liza
Bedankt alvast voor jullie reacties. Romee, vinden we beide een hele mooie meidennaam... (maar onlangs heeft een vriend van ons een paar weken geleden een dochter gekregen met die naam....... leuk voor hun, shit voor ons)
Jurjen & Nora Jurjen & Jenna Jurjen & Jenthe Jurjen & Ilone Jurjen & Lotte Jurjen & Fedde Jurjen & Jonas Jurjen & Mathias