ik wilde haar eerst gewoon wat aantrekken zaterdag, maar ik ga er nu helemaal voor.. dus ik zoek een leuke verjaardagsjurk voor mijn meis maat 80.. wie weet er een leuke (web)winkel, volgens mij wordt het best warm.. dus moet ook niet te dik zijn.. zucht 1 alweer.. moet er telkens om janken..
Kan niet wachten tot mijn meisje straks 1 wordt! (moet nog geboren dus duurt nog effe) Dan ga ik zeker hier een jurkje halen: www.americandreamgirl.nl In algemene clubs is een topic: wie besteld er weleens kleding uit amerika? Daar heb ik hem vandaan en staan ook nog andere websites bij. Dit is trouwens gewoon een nederlandse webshop.
Ik wou net die link gaan sturen! Echt super mooie jurkjes daar. Heb daar ook de verjaardagsjurk van onze dochter gekocht.
vind dit ook wel mooi.. eef heeft donker haar en ik vind kleurtjes haar erg mooi staan.. maar is het feestelijk genoeg..
Wat vind je dan van dit jurkje? Van barberafarber, nu voor 20 euro bij olliewood! Mijn dochter heeft dit jurkje ook, en op het feestje stal ze helemaal de show ermee.
Vind die van Rianne ook erg leuk! Die verkopen ze nog steeds op kleertjes.com. Het jurkje is van S&D le Chic, en kost nu 20,97.
Jurkjes van Kate Mack! Ook helemaal geweldig, ik heb er 1 voor mijn kleine meid aangeschaft voor de bruiloft Dit is een heeeeeeeeeeeeele leuke site: Manou fashionkids - Kate Mack - Bonnie Jean - Sarah Louise - Kaiya Eve - Jottum - Monnalisa
het wordt zaterdag 30 graden waarschijnlijk, nu zag ik net ook een roze badpak met een tutu eraan.. wat vinden jullie er van?
persoonlijk vind ik die badpak met tutu niets.. sorry absoluut niet mijn smaak. Je moet doen wat jezelf wilt.
Mijn dochter zal dit aanhebben. Hebben we via Ebay gekocht, dus daar zal het wel wat te laat voor zijn. Is van Bonnie Jean. Persoonlijk vind ik het badpakje ook niet echt mooi. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Doe gewoon wat je zelf goed vindt. Veel plezier!