WOUW ik vind dat badbakje helemaal het einde!!! Waar kan ik hem bestellen??...hoop dat het in augustus ook warm genoeg is zodat ze hem aan kan!! Ps: NAtuurlijk ook alvast super gefeliciteerd!!
Vind dat badpakje heel erg leuk! En ze kan hem inderdaad ook wel zo dragen ipv als badpakje. Onze dochter heeft een bikini van kate mack, echt super leuk spul!
Ja, het is ondertussen al 3 keer geknipt! Voorlopig laat ze het nog mooi zitten. Enkel als ze twee staartjes inheeft, wil ze er wel eens aan prullen.
is een jurkje ook leuk als je kindje nog niet kan staan? ik zit nog te twijfelen, mijn meisje word in september 1 en ik weet natuurlijk nog niet of ze dan kan staan.
Mooie jurkjes hoor! Ik onthoud de sites, dochter is buidsmeisje volgend jaar. En ik ben nu al aan het kijken wat ze aan krijgt. Wij hebben gisteren haar eerste verjaardag gevierd. Woensdag is ze jarig. Ze had een setje van Dirkje aan, Bekijk bijlage 83332
Moeilijk he, het perfecte jurkje vinden! Nu zie ik hier weer allemaal heeeele leuke voorbijkomen en begin ik weer te twijfelen Ik heb er nu 2 klaarhangen: woensdag (op de dag zelf) draagt ze een wit linnen jurkje met onderin stroken en wat zilverachtig borduursel. Mama draagt ook een wit linnen jurkje ! En voor het feest aanstaande zondag heb ik dit jurkje (Cakewalk), van kleertjes.com:
Onder het witte linnen jurkje heb ik wit met zilveren schoentjes (Lumberjack), onder het roze jurkje witte schoentjes (Babypaws) Daarbij een dun wit vestje (Jottum, ook van kleertjes.com), maar dat zal ze gezien de tropische temperaturen wel niet nodig hebben:
weetje ik zelf zou gaan voor het badpakjes als je dat zelf leuk vind waarom niet! denk dat het haar ook wel heel erg mooi staat hoor. en als het zo warm is is het juist lekker.
Kirsten krijgt nu af en toe een staartje in maar ze trekt hem binnen 10 sec er weer uit, en het staat zo schattig ..
past mooi bij de taart! en als bedankjes krijgt iedereen een badeendje.. die ik nog aan het zoeken ben.. zucht! iemand ideeen???
Hey meid! Ja ja... bijna 1! Dacht dat het wel mee zou vallen bij mij, maar ik denk dat ik het die dag ook niet droog ga houden Ik ben al geslaagd voor een jurkje! En hahaha, ik zat ook aan badeendjes te denken! Wij zetten die dag een badje op, vol met badeendjes. Mogen ze als ze naar huis gaan een'd'je meenemen. Je kan ze halen bij de Action, Big Bazar, Wibra, Xenos... Succes met alle voorbereidingen!
Leuk met badeendjes Heb je het badpakje al besteld? denk dat je dat nu wel moet doen wil je hem zaterdag binnen hebben.
Ik maak zelf een jurkje voor mijn dochtertje Moet er wel gauw aan beginnen haha anders is ie nooit op tijd af.. Ik heb van het stofje ook al een jurk voor mezelf gemaakt
echt een te gek jurkje. echt helemaal mijn smaak. hoe valt ie??? mijn meisje is nogal smal en de dingen zijn snel te breed voor haar
ik heb dit jurkje gekocht van cakewalk, met een bijpassend bolero van jottum en een witte legging met roesjes... als het echt warm is 4 augustus dan zonder legging en bolero