Lieve meiden,... Hoe kom ik nu ook aan dat badpakje...ik kan maar geen site vinden...of ik ben weer verkeerd aan het zoeken...maar iemand een site of wat tips hihi... alvast bedankt weer x
heb hem (nieuw) van marktplaats afgehaald! op Eefjes bedankkaartjes komt te staan "ik ben me er 1'tje" nu nog eendjes vinden.. zie die dingen altijd overal liggen, maar als je ze nodig hebt...
Jurkjes is niet mijn ding... maar waarom janken omdat ze 1 word? jammer dat het eerste jaar zo snel ging, of juist van geluk dat t zo snel ging, of..... Ik herken t gevoel niet zo.. vandaar mn vraag... Gijs is morgen over 4 weken jarig.. Vind er eigenlijk geen hol aan.. omdat t gemieter met t in t weekend vieren samen met mijn verjaardag dan begint.. ( voor de schoonfamilie althans..) Ik dwaal af... je vroeg naar jurkjes.. Ik vind zo'n licht katoenen jurkje, wat je met 2 van die bandjes op de schouders moe$t strikken zo leuk.. Maar heb geen idee waar zoiets te koop is...
Oh, ik jank gewoon van puur geluk en omdat ik sinds Juul er is, een ernstig emotioneel geval ben. Ik ben nu helemaal de bevallng aan 't herbeleven haha, op 7 juli (vandaag dus!) is ze om 15:54 geboren. Vandaag heeft ze haar verjaardag op het KDV gevierd, nou ik moet echt de tranen wegslikken hoor, als ik haar zo met haar verjaardagskroon zie zitten en de juffies zingen en de kindjes klappen (ze hebben het voor ons gefilmd). Morgen hou ik het ook niet droog. Ik ben me er heel erg van bewust hoe veel geluk we hebben met zo'n lief en mooi en gezond klein meisje! Ik huil ook wel een beetje omdat ze nu baby-af is, ik vind het toch wel echt een mijlpaa. Ben me er nu zo van bewust hoe snel het afgelopen jaar is gegaan...
Miffy, heel herkenbaar. Krijg nu al een brok in mn keel als ik eraan denk... Iig heel erg PROFICIAT met 1 jaar Julie!!
Miffy, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter! Ben nu wel benieuwd hoe ze eruit ziet vandaag, en hoe jullie dag is/was
Het jurkje viel zeg maar als haar maat. ze hebben heel handig ook de lente en breedte van de jurk zo kan je precies zien of hij zal passen. Ze hebben namelijk ook jurken uit het buitenland en die maten vallen anders als onze maten. Ik had maat 74 voor hier, maar voor het buitenland was dat 3-6 months haha!
Meiden, ik heb ook even een vraagje: in welke maat hebben jullie een jurkje voor de eerste verjaardag besteld? Jara wordt over twee maandjes 1 jaar, maar ik wil eigenlijk nu vast een jurkje (of twee ) bestellen op kleertjes.com. Ze is een grote meid en heeft nu van veel kleertjes maat 80. Wat denken jullie, past maat 80 dan rond de 1e verjaardag nog steeds? Of moet ik al 86 bestellen?
een tip! in doetinchem zit de winkel van kleertjes.com, je kunt ook kleertjes bestellen en daar laten komen om te passen, past het niet hangen ze het weer terug in de winkel! ideaal... zucht.. een jaar terug begonnen nu de weeen..