Wij zijn al 10 jaar geabonneerd op Veronica Magazine, maar het blad boeit me eigenlijk steeds minder en de abonneeprijs wordt steeds hoger. Tijd om op zoek te gaan naar iets anders! Het gaat me ook eigenlijk vooral om de programmering, en niet om de poespas eromheen. Microkompas dan maar? Wat lezen jullie?
Ik kijk altijd op Nu.nl onder het kopje "TV-gids" en kan daarmee makkelijk zonder een abonnement op één of andere omroepgids. Ik heb dus eigenlijk geen tips voor je behalve dan misschien een online tv-gids uitproberen.
De tv gids app. Gratis en super handig! Je kunt je favoriete programma's instellen en ook alle programma's bekijken, net wat je wil.
De TV gids knop van de TV. Mijn moeder is al jaren lid van de tros tv gids. Zitten ook leuke acties bijvoorbeeld voor 12, naar de efteling.
Ik kijk gewoon op de TV in de TV-gids, waarom zou je er in deze tijd nog voor betalen als je het gratis op TV kan bekijken
Wow, allemaal online de tv-gids? We hebben op onze tv ook de gids zitten, maar dat vind ik zelf niet zo handig. Vind het fijn om gewoon in een blaadje, overzichtelijk de zenders te zien. Iemand anders ook nog zo 'ouderwets'?
Ik vind het ideaal, je kunt meteen zien wat er wanneer is, wat je op wilt nemen met 1 knop of perse wilt zien, dan kan ik een automatische herinnering erop zetten en dan schakelt ie automatisch over als dat programma begint. Ik kan zelfs series als serie opnemen, dus dan neemt hij alle afleveringen op met 1 handeling Wij hebben zelfs aparte gidsen gemaakt, eentje voor kindertelevisie en eentje met onze populaire zenders. Super makkelijk.
Ik gebruik tegenwoordig de app van Veronica. Werkt prima en is nog gratis ook. Hier ook het abonnement een paar jaar geleden opgezegd omdat hij meestal in het folietje de container inging aan het einde van de week. Dat is zonde van het geld.
Wij hadden de Veronica gids, maar opgezegd vanwege de kosten. Kijken eigenlijk altijd bij de tv zelf wat de programmering is en anders via een app.
Wij hebben de troskompas, maar geen abbonement Manlief moet gewoon iets te lezen hebben als ie op het kleinste kamertje zit. Maar qua reclame enzo valt dat dus wel mee.
Wij hebben geeen tv gids, zonde van het geld. We kijken er toch nooit in, als we eens willen kijken dan gewoon online tvgids.