Hoi meiden... Even advies gevraagd... Mijn zwager en en schoonzus gaan 1 juni trouwen...ik ben dan 38 wkn zwanger... hopelijk is er dan nog niets te bekennen van een komende bevalling en kan ik deze dag (gelukkig laat middag tot de avond dus niet heel lang) dan gewoon meemaken.. mijn aanstaande is getuige en ik weet dat mijn zwager en schoonzus ook graag willen dat we er samen bij kunnen zijn.... Nu wil ik dan ook iets écht feestelijks aan... een echte outfit voor een bruiloft.... maar dan wel zwanger proof en ik wil ook niet zo'n jurk die meerdere vrouwen aan hebben (ooit een x gezien op een bruiloft dat zou ik erg vinden!)... En ook niet te duur; er bestaat natuurlijk de kans dat ik hem niet zal dragen omdat ik in het kraambed lig of aan het bevallen ben... Meiden tips??
Ik ben in Juni 37 wkn zwanger en heb een bruiloft. Asos.com daar ga ik een jurkje bestellen voordeel is dat niemand het heeft en niet zo duur wel feestelijk!
Als je de jurk wat later koopt kun je hem ook altijd nog retour zenden mocht je niet bij de bruiloft aanwezig kunnen zijn!
Ik zou ook niet iets speciaal voor die dag kopen , is nog maar de vraag of je die 38 weken haalt !!! Of echt net iets van te voren , dat je het nog zou kunnen ruilen ...