Hoi meiden, Ik had even een vraag betreft het maken van cupcakes. Ik wil dit straks graag geven aan de visite ipv beschuit met muisjes. Nu weet ik dat ik het cakeje zelf sowieso wel in kan vriezen. Zeker aangezien ik ze maak op de zelfde basis als hoe wij sommige taarten op het werk maken en die blijven ook altijd erg lekker Dus daar zit ik niet zo over in.. Maar wel over de decoratie.... Kan ik ze ook gedecoreerd en al invriezen? Of is dat niet bevordelijk voor mn fondant en botercreme? Wat is jullie ervaring hier mee? Ik weet namelijk niet of ik het zie zitten om vlak na de bevalling nog eens mn cakejes te gaan decoreren haha..
Ja kan wel. Invriezen met een plastic zak er omheen en ontdooien zonder zak (liefst in een kartonnen doos) in de koelkast. Voor taarten geldt 24u van tevoren eruit halen, cc's zal wel iets korter zijn. Wel opletten want tijdens het ontdooien gaat het zweten en moet je er afblijven anders gaan de kleuren doorlopen of gaat het gewoon kapot. (en geen dingen met tylose erdoor invriezen want dat wordt slap)